points: 0

Yeah Baby

Get your groove on

featured

by Mako

submitted November 13th 2008

56 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (56)
i laughed,
but still i hate your culture
9 years ago
and we hate your WMDs and chemical weapons ... what's your point, rectum lips?
9 years ago
pfft whats iran have, 1 ..2 nukes? uh oh, watch out for the new superpower
9 years ago
it only takes 1 well placed nuke or 2 snukes anywhere.
9 years ago
Bootface, you're a fucking idiot.
9 years ago
It only takes one idiot nation to start a world wide nuclear war. However I do belive they have the oportunity to make nuclear energy.
9 years ago
They dont have any nukes yet, bootface.
9 years ago
^^*should
9 years ago
2 nuke could destroy shit badly dumbass
9 years ago
stupid wigger hahahahahaha still funny as shit
9 years ago
Nah, 2 nukes aren't that bad...ask Japan.
9 years ago
what does japan know????
9 years ago
It knows how to make a civil, inclusive society.
9 years ago
and the world smallest gadgets
9 years ago
The feeling is mutual, raghead bastard.
9 years ago
People who think that you can use one or two nukes to destroy the US are complete dumbfucks.

It's call distributed command and information.

Do you really think that the most powerful country in the world would be that easy to take down?

Go ahead, bomb a few military bases, take out a few major cities, and destroy a few internet data centers. Other than meaningless loss of life and damage to the WORLD economy, the country will continue on, just a lot more pissed off.
9 years ago
"and we hate your WMDs and chemical weapons" yeah Iran is dangerous whereas the US, wich have only fireworks and do not try to invade a country in oil lackin prevention
9 years ago
Owned!
9 years ago
thats what she gets for not mixing out the sounds of her dancing so the music would be clearer!
9 years ago
Fucking shit music anyway, i'm glad we couldn't hear it very well.
9 years ago
whats with the lack of videos lately?
9 years ago
my bad, there were only like 4 up when i posted this.
9 years ago
Haha...and once again haha.
9 years ago
Id still hit it though
9 years ago
Hit it with a bat until it stopped trying to be black. Fucking wigger cunt.
9 years ago
atta boy
9 years ago
No i mean sexual relations
9 years ago
roflmmfao!
9 years ago
special olympics:category - breakdancing.... take it away, kiddo...
9 years ago
wow that wasnt staged at all
9 years ago
No, it wasn't at all
9 years ago
too much clothes and too much whiteness
9 years ago
smooooth
9 years ago
Axl Rose?
9 years ago
fake fall... right before she does the high kick you can tell she looked at the lamp and was aiming for it. And then that ridiculous fall and dragging of the curtains. tsk tsk tsk...hmmpf.
9 years ago
Some people just can't enjoy themselves.

Are you one of those guys that points out all the stuff that couldn't really happen in movies?
9 years ago
its usually better acting in movies... besides, i enjoy a nice fall like the fat chick that was singing and fell on top of her coffee table just as much as the next guy but i don't really like staging shit and selling it as being 'real' ... and that's all i gottah say'bout that.
9 years ago
Relax. It might be real. What difference does it make anyway?
9 years ago
Speaking of the movies, lets start a hunting club where we all get jobs operating the projectors at the local theaters. We then use high powered rifles to take out the ignorant fucks that have thier phone ring and/or talk to the screen.
9 years ago
and also the people who reach into thier 2 pound bad of candy so I have to hear the damn crinkle sound every 3 seconds.
9 years ago
If you need a high powered rifle to take out a guy that is as only as far away as the length of a theater then you need more practice.
9 years ago
who said "need"? The satisfaction of watching a head come apart is the draw for me there, rishy.
9 years ago
looked like fried fog legs jumping
9 years ago
fag?
9 years ago
i laughed
9 years ago
i snickered
9 years ago
I sniggered
9 years ago
i giggled
9 years ago
I cackled
9 years ago
I snorted.
9 years ago
I masturbated
9 years ago
I watched
9 years ago
I bet she's a good little fuck tho
9 years ago
that made me so happy
9 years ago
someone keeps posting things from failblog :P
9 years ago
I know right?
9 years ago
recover password
most discussed