points: 0

Smart doggy.

....or is he?

featured

by -Morph-

submitted November 9th 2008

34 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (34)
D'oh!
10 years ago
poor fella!
10 years ago
Fuckin Dickhead!
10 years ago
uh
10 years ago
awwwwww
10 years ago
I need to teach my dog this trick, just so I can do that to him.
10 years ago
This also works with doughnuts on fat chick's shoulders.
10 years ago
yay fat chicks!!
10 years ago
fat chicks yay!!
10 years ago
"Shit like that gets crap in your shoes."
10 years ago
Reminds me of a dog I had when I was younger.
10 years ago
Oh, please go on. We're all genuinely interested.
10 years ago
claude, you play nice!
...claws fully retracted...
10 years ago
Can I teach a cat this trick also?
10 years ago
I thought we would've put something else on his nose the second time... You know, like something painful...
10 years ago
This is funny and silly.
You NEVER fucking hurt a dog you stupid fucking, douchebag!
10 years ago
Steel is a redneck, he doesn't know any better.
10 years ago
ive always wanted to teach my dogs to sniff out drugs
10 years ago
...hidden in your rectum by any chance?
10 years ago
I would do stuff like this with tennis balls. She would be looking all over the back yard for that damn ball.
10 years ago
haha. dogs are simply amazing.
10 years ago
i can do this cool thing with a quarter on my elbow. its totally tripy maaan
10 years ago
One quarter? Thats stupid. I can do at least twelve.
10 years ago
...boys in a line.
10 years ago
Nope, I mentioned quarters. You are just fantasizing now.
10 years ago
I thought you were talking about tricks in general.
10 years ago
Now the question is, do you stack them up or do you line them up?
10 years ago
I tried this once with a grizzly and a pork chop. I can't recommend it.
10 years ago
I TRIED THIS ONE WITH A CAT AND IT WAS REALLY FUNNY BECAUSE THE CAT TOOK CARE OF THE DOG FIRST. HAHAHA!!!!
10 years ago
shut up noob, avatar stealer, you suck ass. go fuck a butt.
10 years ago
IAG, i wasnt sure how to treat this: ignore or buttslam? since you went 1st:
rking?
so you were born in may of 1999?
you're a leetle too young for me, unfortunatately....
i thought most 9-yr-olds were still just giggling in the playground over fart jokes and etc - yet here you are...
you have NO idea what you're getting into here
10 years ago
I THOUGHT IT WAS FUNNY ABOUT THIS DOG WHEN HE TRIED TO EAT THE SNACK AND IT WASNT THERE? HAHAHA
10 years ago
butt fucker
10 years ago
:(
10 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!