points: 1

A Father's Love

NSFW

A special father-daughter moment. Awww.

featured

by Brembo66

submitted November 5th 2008

62 comments
what do you think? let everyone know!
A Father's Love
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
not muchoworthy
comments (62)
That your daughter, brembo?
10 years ago
Does she need a tutor?
10 years ago
Dammit I was gonna say that IamTheGreatest.
10 years ago
whose feet are those in the background?
10 years ago
i take it that trout and pat are good cock suckers if they want to tutor her yall can practice on me
10 years ago
I bet you had plenty of practice on your father. So, after you.
10 years ago
Yep, dickboy has had more than a few lessons on sucking cock, taught to him by his daddy. He's practically an M.D. of cocksucking.
10 years ago
by brembo you mean surfer dude 123
yes yes it is his daughter
10 years ago
Classic ! She can blow me next! Those are my feet!
republicans rule! demos drool!
10 years ago
Extra points for wearing her pajamas from when she was 12.
10 years ago
You must have been some gay ass 12 year old.
10 years ago
now archman, what did i tell you about fantasizing about me again?
10 years ago
I'm not sure. It's really hard to give a shit about anything you say.
10 years ago
Well if you looked me in the eyes instead of constantly staring at my crotch...
10 years ago
What?
10 years ago
Did he shave the pubes and not the belly?
10 years ago
Does that turn you off?
10 years ago
Does that turn you on?
10 years ago
Stop asking me that Archman, jeeze I said I'm not interested.
10 years ago
Wishful thinking is not reality.
10 years ago
jqh stop now cause you can never beat the archman
10 years ago
His avatar alone will obliterate you into oblivion, possibly sending you to a parallel universe- but in a billion pieces.
10 years ago
Come on, I know I am relatively new but surely you know me well enough by now not to think that I would give up when it is mature and sensibly wise to do so?
10 years ago
:(
10 years ago
Its Katie and her father from the IM, guess shes not grounded anymore.
10 years ago
mcain eats obamas dick?
10 years ago
Are you saying Obama is gay?
10 years ago
uh oh, don't get archman's hopes up again.
10 years ago
Figures, they bought stupid shit from Summit.
10 years ago
american values?
10 years ago
What the fuck is this shit?!?!?!?!?!?!? Fuckin muslim's are always stealin icons. Damn fuck shit cock bitch fuck
10 years ago
hahahahahahahaha
10 years ago
oh god - the humanity!
yak, deja, admin...
a prayer to allah:
restore what was and always will be rightfully yours...
...or, at least, let Barbara Eden out of that fucking JAR!
10 years ago
Two thieves in the same thread... Awesome...
10 years ago
I didn't thieve shit you fuckin faggot. Stay out of the grown folks conversations before I put you on the stroll.
10 years ago
I'm not talking about you, look again...
10 years ago
rking and iranian are avatar stealing bitches
10 years ago
YEAH!
10 years ago
brembo you inbred shitling
10 years ago
Yeah cut your fucking hair, you look like a goddamn girl.
10 years ago
She musta liked the twinkie sandwich...
10 years ago
Well that's typical..
10 years ago
That's typical? I didn't think typical would look like that.
10 years ago
Well, not everyone is a homosexual Archman.
10 years ago
You gonna just follow me around? That's cool.
10 years ago
Why are we going into your parents' basement?
10 years ago
:(
10 years ago
CUE SCENE:
"Close your eyes and open your mouth".
Throat fuck
Choke
Gag
Puke
"Sweet dreams".
~The End~
10 years ago
Fuck you Whunu in advance.
10 years ago
either thats an extra pair of feet or she has really long legs
10 years ago
i know a dude that have bj his father
10 years ago
Was that dude your sisters brother ?
10 years ago
no my friend ( a guy) that bj his father
10 years ago
aqua was referring to you; sjees what does it take for you to comprehend an insult? Are you usually this dens or you just having a good day?
10 years ago
i guess im not an ant
10 years ago
But you have a brain the size of one.
10 years ago
yes, im a human
10 years ago
^ Retardation at it's finest.
10 years ago
it's good to see that although the economy is going to shit, families still enjoy themselves, and find time to cum closer together. bravo!
10 years ago
And "yes", she swallowed.
10 years ago
There's a bedtime story with a happy ending
10 years ago
How come my father-daughter pic wasn't posted =(
10 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!