points: 1

Video Game Nerd

I don't want to know what he uses for a stylus.

featured

by yak

submitted November 3rd 2008

79 comments
what do you think? let everyone know!
Video Game Nerd
tagged:
votes:
muchoworthyDaelynn
not muchoworthy
comments (79)
First to say gay.
10 years ago
..is what I think of most.
10 years ago
...when I'm wearing my mothers cloths.
10 years ago
MS is making me gay LOL
10 years ago
you were already a fag
10 years ago
PreFag to PostFaggot?
10 years ago
He can play records with his dick.
10 years ago
If 'he' has one? This is Mucho~
10 years ago
Harry Potter: the perverted wizard
10 years ago
im sure hes one of the greates guitar heroes ever
10 years ago
You cant play guitar hero on gamecube or nintendo DS
10 years ago
Actually, you can on DS.
10 years ago
It wont be available where Planshit lives for another five years.
10 years ago
That's an official fail there Planty.
10 years ago
>.< Can't unsee.
10 years ago
Maybe bleaching your eyes?
10 years ago
Nah, I tried that when I first started here on mucho. It doesn't work.
10 years ago
try drano it'll work
10 years ago
I've gotten used to the eye-bleachable stuff now.
10 years ago
Ha, that's totally my god brother...
10 years ago
nope, it's just shawn lennon
10 years ago
lucidity is using Hulk Hogan voice.
10 years ago
NG - photoshop this! put lucidity's moobs on da gamers chest...i'll pay three canadian dollars (is a money order okay?)
10 years ago
Just submitted and yes, money order will be fine, just fine.
10 years ago
Sadly, I can't wait to see that.
10 years ago
Aren't three Canadian dollars worth like a dollar fifty if you travel a little south?
10 years ago
more like $2.40
10 years ago
At $2.40 after converting, and figuring the 2 minutes it took to photoshop, I'm earning $72 an hour.
10 years ago
nix,your hogan reference was funny as hell
10 years ago
STFU
10 years ago
Deja, post it.
I want to see it as well.
10 years ago
^Attention whore
10 years ago
Jim, please stfu...it's my tits.
10 years ago
i'm getting ready to 'save picture as'
10 years ago
...fries self-portrait.
10 years ago
I want to know who the fuck took this picture.. It had to have been a timer... right? RIGHT?
10 years ago
Mom: "Okay son, I just hit this little button here right?"
Son: "Yeah mom, now let me pose real quick..."
Mom: "Umm...son, I don't think you need the DS for this...WAY too big. I could go get your Gameboy if you want"
10 years ago
I was thinking the same thing. But a gameboy? the one I had was a fucking brick!
10 years ago
Maybe a tamagotchi?
10 years ago
Monkfish is behind the times.
10 years ago
You damn youngsters with ya lava lamps and your space hoppers!!
10 years ago
why dont you want to know what he uses for a stylus?
10 years ago
pastey white
10 years ago
hey wait a minute...yak's posting a pic? wtf?
da kids gotta be a canuck
10 years ago
:: sad ::
10 years ago
WTF is on his nipple!?!?
10 years ago
memory card or some thing?
10 years ago
DS games
10 years ago
his dignity
10 years ago
i remember when deja took this pic form Yak,
ahhh good old days
he has gained a lot of fat now, smerf is skinny compared to him
10 years ago
Well, at least your avatar is reflecting your sexuality.
10 years ago
damn you yak!
10 years ago
No, Damn you Iranian. To hell.
10 years ago
for all his gayness iranian might have a point though
10 years ago
I'm sure he changed his avatar to this and is trying to blame Yak so he doesn't seem to so gay to us.
10 years ago
i hate you Yak!
seriously
change my avatar,
give me the old one, the mulla giving finger to americans!
10 years ago
^i see a rainbow flag avy in your future...
10 years ago
i didn't change anyones avatar...

10 years ago
can i get my bear avatar back?
10 years ago
Yeah....you edit your profile planty
10 years ago
Yak this is not funny any more,

you know how we Iranians are, prophet Muhammad and president ahmadinejad are not gonna be happy
10 years ago
shut the fuck up
10 years ago
where the heck IS pussyhands?
10 years ago
Hes posting under MuchoKid since Iranian has his avatar now.
10 years ago
This is all very amusing.
10 years ago
Yes it is .
10 years ago
Iranian, what's that sound you guys make before you kill an infidel?
10 years ago
"Schlooop"
10 years ago
*piss*
10 years ago
hahahahahahahahahahahahahaha.....sadly reminds me of my boyfriend :(
10 years ago
Who are you and why do I care?
10 years ago
someone should pull the cord and accidently choke him to death.
10 years ago
i'd need an Xbox to cover my manhood
10 years ago
sideways i guess ...
10 years ago
i'm a pc gamer , BAM !
10 years ago
Ha, I know him. He's a d-toider
10 years ago
Great... Now what the fuck is a d-toider?
10 years ago
At least we can't see his Wii.
10 years ago
His thighs are thicker than his dick. Probably.
5 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

recent comments