points: 1

Playboy twins

sorry no titties

featured

by yitmat

submitted October 20th 2008

23 comments
what do you think? let everyone know!
Playboy twins
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
not muchoworthy
comments (23)
Wow, that's really fucking nice...
9 years ago
Why say "playboy twins" when there are no titties... should just be called "twins in shoestrings"
9 years ago
but they are fucken hot
9 years ago
I'm not even into "blondish" girls, but damn this shit is lovely...
9 years ago
The one on the right has a nicer ass.
9 years ago
to me theyre kinda...identical
9 years ago
They look pretty damn good, regardless...
9 years ago
It's all in angle...
9 years ago
its all fake, I wanna see a photoshop of double claudes.
9 years ago
claude takes commissions if you pay hi 30$
9 years ago
*him $30
9 years ago
Actually from this angle I like the shape of the left ass better.
9 years ago
The one on the left has an ass?
9 years ago
lame
9 years ago
Yes, you are.
9 years ago
I remember when these two whores beat the shit out of two people at a party...ended up doing a year of probation lol.
9 years ago
ok
9 years ago
cool.
9 years ago
The mugshots were hilarious...do we have those here?
9 years ago
Left
9 years ago
they not identical
9 years ago
Me thought so, too.
9 years ago
Meh
9 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!