points: 10

Pugfugly

He could really use some plastic surgery on the left side of his face. Disgusting!

featured

by Asphalt

submitted October 12th 2008

91 comments
what do you think? let everyone know!
Pugfugly
tagged:
comments (91)
theres also a thing called a shotgun facelift
9 years ago
this is actually Seal's younger brother.
9 years ago
I thought it was Tyrone..... Oh, well.
9 years ago
Seal fucks Heidi Klum every night.
9 years ago
thats fine, she's fucking ugly too
9 years ago
Well, Hog does like fat chicks, hense the name.
9 years ago
at least he looks like hes enjoying the ball game with his friends
9 years ago
He's also happy that he's in America cuz he canz haz iz pitcher took. Smilez for deh kemrah, we needz a smilz for our PTL infomecial
9 years ago
That's right. Let your inner retard out.
9 years ago
Never go full retard.
9 years ago
You seem to have coped.
9 years ago
"Sir! He's at 93% and rising!"
"Everyone get the fuck outta there!"
9 years ago
jones - crap reference to a truly god awful movie!
9 years ago
That shit is gross on two levels... him being black and him being deformed
9 years ago
how can you tell he's deformed? they all look the same to me
9 years ago
Bitter beer face.
9 years ago
arent you some type of smelly mexican brown?
9 years ago
yeah... are you an africanized american?
9 years ago
i told yah, keep making funny faces and it'll stick that way.
9 years ago
^lol
9 years ago
The black toxic avenger?
9 years ago
The Noxious Offender.
9 years ago
omg
9 years ago
melted chocolate man, at your service!
9 years ago
this is why we don't light bbqs with jet fuel, kiddies.
9 years ago
You just need a remote detonato- I-I mean starter
9 years ago
Now I want to cook something with jet fuel.
9 years ago
ITS TWO-FACE!
9 years ago
HaHaHa ... Look at the white homo next to him. Hmmm? Once the lights are off, I'll just pretend Denzels' face is on that big black cock!
9 years ago
HEYYYYY YYYOU GUUYYYYSSS
9 years ago
its been done too many times before idiot
9 years ago
...



its like his head is made of wax and someone took a open flame to him
9 years ago
He made me think of the troll from Lord of the Rings
9 years ago
What troll?
9 years ago
there is nothing funny or ugly in this picture...what is wrong with you people?
why cant you celebrate the fact that he can rise above the BS, and still smile for the camera?
9 years ago
You make a valid point ..... On the other hand ... I think we 'The People' should grab our torches, and make it flee from non-ogre type individuals.
9 years ago
do you think he has a choice whether to "smile" or not?
9 years ago
i was wondering that. is he smiling cuz he's happy or is it because the deformity makes him? either way i'm happy that he seems to be happy. my good thought for the week
9 years ago
the smile is in his eye
9 years ago
I'm glad he's smiling! The weird eyeball melting off the side of his face makes me smile too!
9 years ago
smile, and the world smiles at you :)
9 years ago
lol modisoon
9 years ago
Oh, I see. He has pink eye.
9 years ago
i was looking at the zit on his chin
9 years ago
Just another happy Obama supporter, waiting for his 53 virgins after he chops off the white boy's head.
9 years ago
Isn't it about time you die?
9 years ago
Way past that time.
9 years ago
bah, 53 virgins? Give me 2 fire breathing whores any day.
9 years ago
obama isnt even muslim
9 years ago
Just a few observations:

1. Beliefs that Barack Hussein Obama is a Muslim appear to derive in no small part from his name. Well, given that about a third of commonly given "Christian" names in the UK, and probably in the US too, are of Hebrew derivation are we, therefore, applying the same bizarre logic, to believe that many of us are, regardless of assertions to the contrary, in fact Jewish? Utterly pisspotical!

2. In fact, Muslims believe that everyone is born Muslim regardless of parentage; it's just they don't necessarily understand or accept this "reality". Moderate mainstream Muslims hope & pray that one day all will "revert" to the "One True Faith", but don't try to force this on anyone because, to quote the Prophet, "there can be no compulsion in religion.". Islamist fruitcakes, on the other hand, see it as their duty to restore "the Caliphate" & bring all, by fire & sword, within the "House of Islam".

3. Obama has consistently declared himself a Christian, and, therefore, in Islamist eyes has "shirked" and placed himself beyond the pale. Obama has never made a public declamation as follows:

"There is no God but Allah, and Mohammed is the Messenger of God."

Therefore, even in the view of the most moderate, "liberal" Muslim he CAN NOT BE A MUSLIM.

Regardless of what some paranoid ignoramuses may think, Obama is no Muslim.
9 years ago
Not even a tiny bit?
9 years ago
He appears to be quite sure Mr. Fugs
9 years ago
Just testin'
9 years ago
i think boom knows nobody will read that and just posted jibberish after the first few sentences... i guess we'll never know cuz i'm not going to read it and check
9 years ago
He's saying everyone who thinks Obama is a muslim is thick.
9 years ago
Simplification for Dummies by cheekycov
9 years ago
Damn fucking skippy!

BBeast, you BETTER read my shit!
9 years ago
Does Jamiee's avatar remind anyone else of a cervix diagram?
9 years ago
NEVER!
9 years ago
yes oranje
9 years ago
Yes, LMFAO
9 years ago
Cause the kids, you see, the kids don't know what the freak is all about, you see?
9 years ago
cosby?
9 years ago
That guy who sold out the elephant man?
9 years ago
i'm goin with cosby--who sold out the elephant man?
9 years ago
The coward Robert Ford
9 years ago
"I..am not...an animal!!!...
I...am clearly...an amphibian!!!"
9 years ago
or a crstac
crustacie
crustachi

fuck it - BUG
9 years ago
needs to lose the fuckin smirk
9 years ago
stuck-up BASTARD!
9 years ago
I'll smack that stupid grin off his face!
9 years ago
you guys are fucking heartless horrible people.
9 years ago
Welcome to mucho. Now pull the cock out of your ass and get the fuck out.
9 years ago
and your point?
9 years ago
Why? Just because im fapping to this? Btw is that an eye or a nasty white head? I WANT TO POP IT!
9 years ago
yeah, but at least we don't look like this guy
9 years ago
Then we'd only see out one eye.
9 years ago
Imagine what kind of Myspace angles this guy has to pull off.
9 years ago
Looks like melted cheese... mmmm
9 years ago
I'm hankerin' for a hunka, not a slice-a but a chunka, I'm hankerin' for a hunka, Cheese.
9 years ago
Plenty of cheese in your comments.
9 years ago
I don't know about plastic surgery, it looks like he's already had Play-Doh surgery.
9 years ago
I thought it was a shot of Frank Bruno after his fight with Mike Tyson tbh.
9 years ago
as long as the cock is big enough..
9 years ago
"as you can see the penis is still undeformed"
9 years ago
Too bad the only person that will ever touch it is that cock sucker with the name of "Postalvag"
9 years ago
fail nice way to suck... mexican. its a refrence to elephant man
9 years ago
"And he said, 'Why don't you take a picture? It'll last longer!"

So I did, and he was right.
9 years ago
Just looks like a plain old nigger to me.
9 years ago
cruel heartless people
9 years ago
black faceless trolls
9 years ago
recover password
most discussed