points: 0

Really? I mean really?

Either terrible acting or terrible stupidity....

featuredawesomeness

by Typical

submitted October 8th 2008

78 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
DushanMandik
not muchoworthysmerf
comments (78)
Why do fat blondes always fuck those niggros?
9 years ago
niggers fuck them because all black girls are ugly
9 years ago
^You might be onto something there.
9 years ago
and fat blondes are hot? fuck your nigger ass mom skulk
9 years ago
no, white people are just gullible and easy to manipulate
9 years ago
I got deez cheese burgers man.....
9 years ago
It's cause fat chicks have all that extra fat down their in their vaginal area. Which pretty much makes a small, white penis useless since it probably never really penetrates the vagina during intercourse.(even though the man thinks he's penetrating a wet vagina, but in reality his cock is rubbing against a fold of sweaty fat)Thus causing them to go after them big nigger cocks.
9 years ago
It's because they both like fried chicken. Well I mean everyone likes fried chicken, but niggers and fat chicks are always down at kfc, so they're bound to all fuck eachother.
9 years ago
Who doesn't like some FUP? (Fat Upper Pussy)
9 years ago
I believe its a social status thing for black males to have a "White" woman, and I'm sure its just easier to fuck a fat white girl since all the hot ones want white cock
8 years ago
Hah I remember this bitch, fucked her and her son after the show.
9 years ago
The one time your shitty name comes into play and thats all you got?
9 years ago
no shit, john madden as least made me laugh.
9 years ago
I think for me it woulda been the other way around. I woulda been crying if I found out I had a nigger lookin' baby. That inbred lookin muthafucka' is stupider than he looks.
9 years ago
then that makes two of you.
9 years ago
You do realize by using "stupider" makes your comment so ironic?
9 years ago
he should have cut his sons dick off and fed it to that fat bitch
9 years ago
so are they going to do a dna test or something? cuz she said she wasn't sure if it were his or not...

9 years ago
oh nice... they did... that was some fine tv drama right there.. cuz you can never really tell until the dna test...

9 years ago
He had his hair, his nose and his lips. I think that was a false test.
9 years ago
there can not be false negatives in these tests.. only false positives :/

9 years ago
are you positive?
9 years ago
There are known knowns and there are known unknowns, but how can you have an unknown known, huh?
9 years ago
.. There are things we don't know that we know!
9 years ago
hahaha the picture is priceless
9 years ago
he kind of look like hank -_-
9 years ago
That's funny you say that, because that kid looks like my kid also.
9 years ago
Keep pumping out those niggers
9 years ago
you´re kid probably will get the same retard decease as his father
9 years ago
hahah and hank still thinks hes the father
9 years ago
Feeling a bit sado-masochistic today Hank? Yeah, I know the feeling. I try to line up jokes on myself here all the time.
9 years ago
if this is a real couple... what the fuck was going through his mind when he was born "that child darker than my shit is mine. this is the happiest day of my life!"
9 years ago
I think he just lacks of a fully functional brain and he didn't even think about the baby's color
9 years ago
Good Grief.
9 years ago
real.
9 years ago
Fake.
9 years ago
lol
9 years ago
how ironic
9 years ago
he looks like one of leatherfaces family members. or "kinfolk"
9 years ago
no fucking way! hes not the father!
9 years ago
I know, I am shocked!
9 years ago
Fucking nigger loving mudshark! but she's an ugly whie bitch anyway so who cares!
9 years ago
The sad part that none of you feel for the kid. He did nothing to deserve the crap that is going to come after. Hell will be warm for those who have no love for children.
9 years ago
I hate children.
9 years ago
Brembo, this is Mucho. We're all going to hell anyway.
9 years ago
I'm the bartender.
9 years ago
^scotch on the rocks is out i guess...?
9 years ago
Fuck you whunu66 !
9 years ago
The kid will probably grow up and see a therapist, blaming all the mistakes he made in life on his parents.
9 years ago
poor bastard..
9 years ago
The husband or the kid?
9 years ago
I guess that could apply to both of them.
9 years ago
Learn to swim.
9 years ago
such a fat disgusting cunt
9 years ago
yeah , she wasnt much better either
9 years ago
did somebody clap when she admitted to cheating? and did anybody else think of the brothers Solomon?
9 years ago
i thought about the brothers lehman. total breakdown.
9 years ago
so do you think he knows thats shes a fatass too
9 years ago
He doesn't know. It'll take a BMI and more baby-crying.
9 years ago
I can see that test now too. Maury : "Richard, Elona is fat." Richard: "What? She's fat? What? after all these years? Oh my god why?" (runs off stage crying)
9 years ago
u crackers are so dumb! do u really think she was that fat when my brother fucked her? No dont u no its typical for cracker girls to get fat after a child lmao thats a smack in the face to all mccain supporters
9 years ago
huh?
9 years ago
no kidding..shut up cracker
9 years ago
so much to say..
.
.
fat bitch....slut
.
whore...slut
.
cry baby...dude
.
idiot ....dude
.
color blind....dude
.
ugly fucker...both
.
stupid show...marie
.
loser...all
9 years ago
you...shut the fuck up
9 years ago
dont get mad because he was talking about you
9 years ago
i think he might be handicapable as hell
9 years ago
yes one might think, but I stop that a long time ago, in fact I think that dude is me (at times)
9 years ago
^spastic
9 years ago
:: y dont u go eat sum donkey shit , skank ass ,powder puff beeyotch! ::
9 years ago
:: has ne1 seen ME MYSELF AND IRENE?..wit jim carry and rene zelwinger ::
9 years ago
no but maybe you should go eat some cat shit
9 years ago
Hahaha
9 years ago
i'd still fuck her though
9 years ago
You would.
9 years ago
that thing would eat poor lil' fries up
9 years ago
Someone needs to tell those two how to spell "Nathan." Also, that guy should be happy has no more reason to ever support that bitch.
9 years ago
niggity niggity doo!!!!
9 years ago
recover password
most discussed
recent comments