points: -2

This Changes Everything.

How did we ever function without these?

featured

by FLFisher

submitted October 2nd 2008

74 comments
what do you think? let everyone know!
This Changes Everything.
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthyMako
comments (74)
Stoned.
9 years ago
It needs another check under "Can't fit in pocket" Thats another great feature of both.
9 years ago
you can fit the phone in your pocket....you must use the rock-to-phone combination first.
9 years ago
iphone sucks!
9 years ago
Fuck off, you're one of the faggots who says iPhone sucks without ever trying one. Trust me, I don't like faggot Mac fan boys either, but the iPhone is pretty fucking nice. If you use a phone for video recording you're a retard anyways.
9 years ago
You know what? Fuck it. It's a god damned phone. Other than that, it has a shit load of functions that I wont use.
9 years ago
nerds
9 years ago
My friend got an iPhone the day they came out. I was impressed all of about 5 mins when (like smerf said) I realised it was a phone with a shitload of programs/functions I'll never need or use.
9 years ago
I just find it obnoxious that when ever you get an email from somebody's iPhone it says "sent from my iPhone" at the bottom.
9 years ago
My co worker has an iphone and like Gimmie said, it was impressive for a few minutes but then I thought all that crap was pointless and was over it. I like the fact that you can watch videos on it but other than that it sucks. All I need in a phone is talking and texting.
9 years ago
I love my 3g, but yeah, it's just really a phone with small laptop built into it...I just like the convenience of it.
9 years ago
i just keep 35 cents on me--it's lighter and more compact
9 years ago
The iPhone is shit, like it or not.
9 years ago
my treo has all kinds of special shit on it but all i use is the phone, calender, messages, camera,contacs, and solitaire.
9 years ago
blackberry>iphone
9 years ago
90% of phones > iphone
9 years ago
iphone is a load of over hyped bollocks
9 years ago
when apple announced "the brick" i thought this might be a new iphone - same size only more weight.
9 years ago
$999.99 for an iPhone application that automatically sends the message "I am rich" to other iPhones.

As if you weren't a big enough dick for owning an iPhone.
9 years ago
i pretend my ipod touch is an iphone... then, when no ones looking, i pull out my boost mobile with unlimited everything for 30 bucks a month with no contract, and make my real calls
9 years ago
I don't get it.
9 years ago
ROFL iPHONE IS SOOO SHIT!1! LMFAO AMIRITE?!!!!

and so forth. In conclusion: the internet is full of cunts. The bad kind.
9 years ago
The good kind too.
9 years ago
since I don't follow phone technology (i am no fag) I could'nt tell you the name of it, but there was a phone released around the time as the iphone that kicks the living shit out of the iphone in every way.
9 years ago
But you are a fag, you admitted it before... numerous times.. indirectly, fuck you exowhunu.
9 years ago
istone would have been more clever.
Fuck You Fisher!
9 years ago
YEAH! FUCK YOU FISHER!
9 years ago
YEAH IM GONNA FUCK YOU FISHER
9 years ago
^please dont submit the vid
9 years ago
YEAH! HI 5!! You guys rock!!!!
9 years ago
^swirly candidate
9 years ago
I didn't make the picture... Don't shoot the messenger!
9 years ago
You weren't paying attention, you already got shot 5 times.
9 years ago
They just winged me.
9 years ago
iPhone is for iDumbassess
9 years ago
Humour isn't for you.
9 years ago
neither is spelling
9 years ago
maybe he does "idumbassess"
9 years ago
Yeah iPhones suck... but if anyone wants to give me one, I'll use it. My phone is dying.
9 years ago
i hate technology (except for the internet)
9 years ago
I get good MMS from my stone
9 years ago
i got it from the Vodastone store too
9 years ago
It comes in handy when I want to enter buildings and cars
9 years ago
Plus, no religion martyr has ever been successfully Iphoned to death.
9 years ago
yet
9 years ago
Stone beats scissors!
9 years ago
im the kinda guy that whaits like 5 years after the product launch and buy it when its the cheapest option around
9 years ago
You're the kind of guy that sucks off men for money.
9 years ago
irish would know, he loves payin for dudes and being a dirty girl
9 years ago
you always seem to follow elchris around so you can comment on his comments....
9 years ago
damn interposters
9 years ago
Bootface says:
irish would know, he loves payin for dudes and being a dirty girl

hahahaah
9 years ago
yea 1rish, if you really want to suck me off that bad, go kill yourself cause it will never happend
9 years ago
^The Three Faggoteers
9 years ago
^The Queen of France
9 years ago
thats a new one
9 years ago
I like getting new technology right when it comes out so I can walk around with it and people will look at me and say to themselves "Man.. that guy is a way better person than I am, I wish I was him"
9 years ago
Or "Look at that nerdy cunt, he's just paid top dollar for his phone. What a twat!"
9 years ago
Yes, but it makes them realize that I'm rich bitch, so they envy me. Then I go home and masturbate to the thought of them rationing bread crusts.
9 years ago
Your pride will be your downfall.
And I'll laugh.
I don't need my phone to check the weather, I look at the fucking sky for that.
9 years ago
Ha ha ha ha ha ha! I caught my boss doing that the other day.
9 years ago
EmperOrr, people saying they're rich on the internet are like people who say they are bad asses. Retarded.
9 years ago
the i phone is sold in europe for 0.67$ with a 2year contract - ... "rich"-girl ... well, at least there is an "Hello Kitty" App that lets the phone vibrate - for the bitches :)
9 years ago
67 cents? they're too expensive those iphonies, my N95 was cheaper and better all round (except for no touch screen).
9 years ago
N95 = brick
9 years ago
Did I mention I'm also a badass
9 years ago
More likely a twat with a bad arse
9 years ago
Elchris: if you are from norway and is a drugdealer in south america. You have to be very rich.
9 years ago
The nigger forum is elsewhere (sorry morph)
9 years ago
Sony Ericsson W910i (Red) FTW!
9 years ago
I have a giant Zack Morris phone.
9 years ago
wow, have we come such a long ways in technology.....from useful tech 40,000bc to completly and utterly useless garbage shit in 2008!!! Yay for technology!!! I feel great....
9 years ago
How many ringtones does the rock have? hummmmmmmm
9 years ago
Only one but you can't ignore it if someone uses one to get your attention.
9 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!