points: 2

Taking a dump

NSFW

oh what's this?

featured

by drumrave

submitted September 28th 2008

52 comments
what do you think? let everyone know!
Taking a dump
tagged:
votes:
muchoworthysmerf
tr_willk
not muchoworthy
comments (52)
prolapsed uterus???
10 years ago
the pink sock you've been looking for
10 years ago
Damn.. you can even see the entry wound from the coathanger.......
10 years ago
All these years, I thought it was called the Bathroom.
10 years ago
look at the bathtub ... brrr
10 years ago
Wow.. look at the calmness on her face in the first pic.. She's a pro by now. Btw.. this procedure is still 100% legal in all of eastern Europe.
10 years ago
Here's me thinking it was still 100% legal in all the countries of the world...
10 years ago
It is in China, only if you have permission.
10 years ago
Shame. Appears to be one of the new means of aborting.
10 years ago
A females body will usually self-abort after about 9 months :/
10 years ago
what a pro
10 years ago
hospitals are overrated anyway.
10 years ago
Who needs a steril environment anyway?!
10 years ago
haha actually... go watch "the business of being born" itll change your opinion about hospitals and midwives and giving birth at home
10 years ago
Welcome to the big big world li'll fellah!
10 years ago
It's funnier to look at the pictures from the bottom to the top...
10 years ago
Comment Of The Day
10 years ago
Haha, thank you for pointing that out, that's priceless.
10 years ago
Yeah, that was wierd. Haha.
10 years ago
And now for my next trick!...
10 years ago
i think id want my wife to give birth at home. with a midwife maybe.
10 years ago
Sure, since she probably won't get impregnated at home.
10 years ago
Ugh,. This makes me wanna throw up more than I already do.
10 years ago
Post a video, then
10 years ago
Luckily, I did not puke.
10 years ago
Economy is hitting hard. Saving money on child delivey.
10 years ago
oh not again
10 years ago
I'm guessing that baby is dead. Unless blue is actually a healthy color for newborns. And she's pretty tough to be able to give birth standing without people holding her up.
10 years ago
Yeah, they're funny looking when they're born
10 years ago
You're still funny looking.
10 years ago
they all look like that until they start breathing on their own
10 years ago
Well, I can't argue with that.
10 years ago
aaaa gootchie gootchie goo,,,boooga booga boooo
10 years ago
Don't scare the kid, dik. It just got here.
10 years ago
She's thinking... "I don't remember eating that"
10 years ago
Now,...let me see...where did I put that jar of formaldehyde?
10 years ago
This thing is gonna look great on the mantel.
10 years ago
Don't you love the way the sunlight reflects of the jars...? Oh.. so you've seen that?
10 years ago
child birth is the most wonderous thing ever.... i have a tear in my eye
10 years ago
What's the difference between a truck full of bowling balls and a truck full of dead babies?







You can't unload a truck full of bowling balls with a pitchfork.
10 years ago
mom?
10 years ago
She doesn't live in Canada, that's for sure.
10 years ago
lame child birth has been posted like 5000 times already
10 years ago
I thought it was a duck pin bowling ball at first.
10 years ago
I went to high school with a fat chick that sat down to take a shit one day and gave birth. Said she didn't even know she was pregnant. True story.
10 years ago
no..that isn't a true story.
10 years ago
I told a true story, she more than likely didn't.
10 years ago
I went to high school with a fat dude that sat down to take a shit one day and gave birth. Said he didn't even know he was pregnant. True story.
10 years ago
Cunt ^.
10 years ago
Save the placenta for me.
10 years ago
its not ready yet, shove it back in till it gets pink.
10 years ago
i wish i could about dead fetuses out of me .
9 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!