points: 2

i need a bath

is this that new human flesh bath i heard about ??

featuredgross

by cryax

submitted September 26th 2008

254 comments
what do you think? let everyone know!
i need a bath
tagged:
comments (254)
First comment... and I'm afraid to question what all is in there O_O
9 years ago
If you are afraid of anything, this is not the place for you.
9 years ago
Not afraid... I've been her for while, just not commenting on shit. I decided I wanna get involved.
9 years ago
Sometimes my avatar is here, and sometimes its not =O
9 years ago
It was like a 90 year old man who was taking a hot bath and when he tried to get up his skin came off and then he died and was there for like 2 weeks or something
9 years ago
I wouldn't wanna be in that tub.
9 years ago
Lurking time only counts if you brought PANCAKES, if you don't have them I hope you can defend yourself.
9 years ago
This is an old guy who died with a heating element and it cooked him, i remember seeing this somewhere before
9 years ago
Lurk time is bullshit time. You're a noob. You die NOW!!
9 years ago
What if it's a hot chick?
9 years ago
^sexist
9 years ago
mucho is a place for equal opportunity insulting
9 years ago
I agree, and fuck you for making that statement.
9 years ago
simplify its a human stew in a bath tube?
9 years ago
Is that your first Mucho picture dumbshit since this is how you choose to live?
9 years ago
I smell puke...
9 years ago
i think it was rotten.com
9 years ago
I dunno lurking time is benefical. I bet you guys werent witty the second you joined.
9 years ago
I was. I even bypassed the whole part where the noobs get flamed. I'm basically the greatest member this site has ever had.
9 years ago
Kinda like how my dick is the greatest member your fucking whore mom has ever had.
9 years ago
Time to wake up and go to school, wanker
9 years ago
I was never "noob flamed" either, and I thought it was because I was witty.
9 years ago
Fuck off you noob.
9 years ago
Damn, they've caught on.
9 years ago
You're all ugly - I've seen the pics.
9 years ago
I was never noob flamed either.
9 years ago
nobody ever gave me a hard time either
9 years ago
But you did get beaten with an ugly stick.
9 years ago
You got ass-fucked with an ugly canoe paddle.
9 years ago
You're still not good at this are you?
9 years ago
Mmmm, soup.
9 years ago
Better than you'll ever be.

Gonna be hard to paddle with that thing up your ass, but get back to Shit Creek, anyway.
9 years ago
Shh. Shhh. Quiet lil Hanky. I've seen your pics now. It's all okay. I see no reason to embarrass you further now. I don't really have the same desire to textually gangbang you like I did before. Such a fucking shame. And as for smerf. Devastating. I'd at least hoped the ginger thing was a myth. I can't humiliate him anymore. That would be like teasing a blind kid or something.
9 years ago
The only funny thing about you is the fact you produce so few actual zingers considering the amount of bullshit you type. You are like the Mucho equivalent of drift-net fishing. I guess if you type enough something funny is bound to come out once in a while.

I've started skipping your longer comments, because they really are not worth reading.

9 years ago
even a blind squirrel finds a nut from time to time
9 years ago
I think I read his first comment because it was so long, then I was like, this guy is fuckin retarded and never read another.
9 years ago
i actually don't read any of your comments anymore...fact
9 years ago
...or care that putting "...fact" behind everything is retarded and borderline homosexual.
9 years ago
Hank you lying shit, you got flamed daily as a noob and still do.
9 years ago
Fuck you hank.
9 years ago
Hey, you dense fuck Wanko. I've been flamed more than anyone one on this site. That's why I said that and that's why I AM YOUR GOD!
9 years ago
what do you think that shit smells like
9 years ago
Cinnamon rolls and clean babies.
9 years ago
Probably like plantshit.
9 years ago
Someone had to clean that up.
9 years ago
No, they probably left it there and condemned the house.
9 years ago
No way I could clean that
9 years ago
fuck you smerf, my smell makes girl´s clitoris to swell
9 years ago
my question is: how long would you think this would take to fully decompose through time...?
9 years ago
it smells like my moms pussy
9 years ago
had one in my cellar for sixteen years, there's still some bits left
9 years ago
someone is probably bathing in there right now.
9 years ago
watched a show on discovery about the ppl who clean this shit up... some guy died bloated up with gas and then blew up... they cleaned his room out in one day... they were vacuuming skull fragments from the floor...disgusting
9 years ago
Wow imagine the smell.
9 years ago
My dad's a retired police officer, he had to burn uniforms more then a couple times because the stench of dead body just doesn't wash off.
9 years ago
smells like Sasquatch's dick
9 years ago
It's the worse smell that you could possibly imagine. And the smell does wash off, just not for a couple of washings.
9 years ago
It washes off my dick after a few showers. Sometimes I cover it up with lemon juice.
9 years ago
I don't wash my dick for a few weeks after fucking a corpse. I like the smell.
9 years ago
What a rotten cunt
9 years ago
Don't talk about your mum like that. You should be ashamed.
9 years ago
Fuck the flesh, look at that fucking soap scum!!!
9 years ago
NOT soap.
9 years ago
no shampoo wtf
9 years ago
at least those knees are still looking great!
9 years ago
I would drink a shot glass full of that black liquid for $15,000
9 years ago
I would do it for one night with ohsnap, starrsky, and typical :)
9 years ago
you both would die before cashing in on your prize
9 years ago
not if I ate a couple of rolaids.
9 years ago
How dare you put typical in with starr and I lol
9 years ago
Yeah she's like a 4 and you two are like 6's, wtf?
9 years ago
I would bang Snap over Starr and Typical any day of the week.
9 years ago
Except maybe Saturday because I drink a lot then and lower my standards.
9 years ago
Syzzurp doesn't count as drinking.
9 years ago
the only thing you would bang is a penis up your glory hole
9 years ago
That doesn't even make sense, Elpiss.
9 years ago
lol! elpiss you are a tard
9 years ago
He's something.
9 years ago
nobody would fuck hare?
9 years ago
im high, but that still makes sense
9 years ago
snap, im not the one abandoned with a bastard child
9 years ago
ooooohhhh... zing
9 years ago
At least my vagina isn't ruined from birth. :) Gross.
9 years ago
You know elpiss.. you have always said that to me, but I just can't figure out how you came up with that in that loser junkie head of yours.
9 years ago
that was pretty harch elchris... you earned some points with that one... there used to be a girl here from my city. and i think i scared her off..
9 years ago
yeah, i meant harsh
9 years ago
cant argue with facts, bitch
9 years ago
I've been thinking about it for like ten minutes... that was pretty fucked up elchris... fuck you
9 years ago
I still don't see how that's fact.
9 years ago
Typical where the fuck did you come from?

At least I'mmmm.... not fat.
9 years ago
yeah i'll fuck ohsnap over all of these other busted ass girls on here..
9 years ago
Typical, you are on my shitlist now, honey... I bet being such the fucking noob you are you don't realize some of the respected chicks here are mothers.
9 years ago
Yea, like hank. She's had 5 or 6 kids and one in the oven.
9 years ago
ohsnap? respected? here? lmao yeah right. cause we all know about your loose-ass vagina and your kegals and whatever. that makes you respected? lmao god damn you're a fucking tool
9 years ago
i'm on at least a few peoples shitlists right?

9 years ago
5 or 6 kids?!?!?! Do you even have a vag anymore? And you're single....thats where all my fuckin taxes go, what did I buy your kids for Christmas so I can write it off directly.
9 years ago
i don't think i'm on anyones shit list. maybe ryoga, but that was ages ago.
9 years ago
deja, i know its tough being such a jealous :( no one wants to be the ugly girl. *hugs*

kirk do you want to clear that up? lol pussyhands is confused. I dont have 5 or 6 kids... and im not single.
9 years ago
jealous bitch*
9 years ago
OHHHHHHHSSSSNAAAAAPPPPP!
9 years ago
Yak you cant be on anyone's shit list.. its your site. We alll looove you sooooo much!!!!!
9 years ago
Everyone here likes me, I'm on everyone's buddy list :0
9 years ago
PussyHands, I was referring to HANK.
9 years ago
snap internet boyfriends don't count..................

9 years ago
I thought Yak and Deja were married, if that's the case this is clearly Deja's site.
9 years ago
you don't even know what i look like, so you're just talking out your still loose-ass vagina. and believe me, i'm very much NOT jealous of you.
1) i'm not an attention whore
2) i have a real boyfriend that i live with, not just an internet one i send nakkies to
3) i don't have any kids tying me down to anything
9 years ago
hahaha jesus
9 years ago
oooh this is hilarious that you guys think you know a damn thing about me... let me repeat... I am not single. Deja why is it whenever you comment you are such a nasty bitch?
9 years ago
Snap, why do you think I would comment on your vagina being ruined unless I knew you had kids. I realize their are mothers on this site "honey." Do I win a prize for being on your shitlist?
9 years ago
typical you get me for your prize!
9 years ago
If you win anything, sell it and get some fuckin implants...come on those things are fucked up like BBBT's toenails.
9 years ago
watch yo mouth
9 years ago
Eh, plastic surgery is for the insecure. I like my tits how they are....they move.
9 years ago
Haha snap, like I said to Bootfuck...fat jokes are the crutch of the unoriginal and unfunny.
9 years ago
I don't know about bbbt's toenails but typical has nice tits
9 years ago
That's because they're so ugly they're running away from each other.
9 years ago
Jesus, I try to be nice to your fat ass and you go and interpost me, is there anywhere you aren't you fat fucker?
9 years ago
LMFAO @ PUSSY HANDS
9 years ago
hahaha...ouch.
9 years ago
i at least give typical credit for being an attention whore that actually listened to the mucho motto of put up or shut up... none of you others have... so why are you still talking?

9 years ago
I don't care pussyhands and yes I'm not in a lot of places right now...(awaiting an obvious joke)
9 years ago
those small things arent tits... theyre infected bee stings
9 years ago
typical is fat? did i miss something
9 years ago
yak, shouldnt you be telling deja that?
9 years ago
and where's your pic?
9 years ago
Apparently anything above a size 4 is fat...I missed the memo too dik.
9 years ago
look who's talking, when did you ever submit a pic bbbt
9 years ago
you done did it now bbbt...
9 years ago
my pic? i'm pretty sure its done its rounds with the "mucho kids"
.... are you trying to say you aren't rolling with the mucho kids? ;/
those fucking racists..

9 years ago
never have, and wont.... but yiu wont hear me sayin put up or shut up... and if your gonna be kissin ass, you better get my money right
piglet
9 years ago
I imagine yak to look something like this http://i194.photobucket.com/albums/z202/CopyDat/dweeb.jpg
9 years ago
ummmmmmm.... racist?..... fuck..
damn, no comeback
yak, you won this round, but i'll be back
9 years ago
i'm not saying i have a picture of yak but i have a picture of yak
9 years ago
1) my eyesight is fine
2) i hate jack daniels (whiskey in general)

9 years ago
do you have a picture of me with my blue hair from ireland? cuz i had one but lost it... i liked it but i don't have it anymore....

9 years ago
Aww hey, the cheap stuff is good. It's not sweet.
9 years ago
lmao drum, if thats yak.... well...
sorry yak, you suffer enough
9 years ago
dont use my name typical you cow, fat people always make excuses why they are fat, just go fuckin exercise
9 years ago
yak is nothing like that.. this is the REAL yak

http://www.muchosucko.com/show/22367
9 years ago
yeah that's a yak, not the yak and notice how yak didn't defend against looking like a dweeb lol
9 years ago
1.)i prefer to use letters for lists.
b.)fuck you bootface
9 years ago
any long time mucho member knows that i am actually a surfboard.

9 years ago
with a hottie sitting on top
9 years ago
i didn't defend looking like a dweeb because i don't really have to defend it.... i mean i could post a picture of some fat kid that wears eyemakeup and manziers and say 'hey look its drumrave' but does that make it so?.... oh wait nevermind it does.

9 years ago
i found yaks n;ue hair pic that he's missing http://www.inetours.com/images/CBF/Anime_Blue_Hair.jpg turns out he's a hot asian tranny
9 years ago
What, are you trying to get into yak's pants? Quit sucking up. Trust me, yak hates you.
9 years ago
and don't forget deja... damn i haven't posted shit in years.

http://www.muchosucko.com/show/22280
9 years ago
^@drumcum.
9 years ago
kirk is right... i do hate you...

9 years ago
fuck you dik and your stupid 1 for list even though you prefer letters
9 years ago
I pretty much figured yak hates most everybody
9 years ago
yak.... i charge site owners double for drumrave.... ante up chump
9 years ago
1.i found it hysterical
b. fuck you bootface
9 years ago
i found it fucking stupid
9 years ago
Yak kinda looks like that mad scientists son from Fringe. ...I'd imagine.
9 years ago
Apparently, I'm not a mucho kid.

I don't know whether to be happy or sad about that.
9 years ago
smerf you should most likely take it as a compliment :P

9 years ago
haha@ yak being that bitch ass nigga from dawsons creek
9 years ago
is that good or bad? ;/

9 years ago
You look like Pacey dude?
9 years ago
i dont know, i think thats what roland said and then thats what tyrone said (i had to look up the show "fringe" to find out who he was talking about)

9 years ago
I just started watching the show on hulu. The dialogue sucks sometimes, but the weirdness makes it worth a watch.
9 years ago
Yak looks like the dude from Beakman's world
9 years ago
That was the most passionate eThuggin' I ever witnessed. Now all we need is some good old fashioned BDSM to bring us all closer
9 years ago
Am I the only one that found 3 chicks insulting one another extremely arousing? Mmmmm. And how the fuck is Typical fat?? In the battle of the attention hos, Typical is the clear winner. She tries just hard enough, and I think she'd be a raging, dirty fuck that would soak up the jizz of every 2-minute wonder around here, and still be thirsty for more. Whereas, OhSnap would tell you not to look at her, make you cum on her back and go wipe it off with a Kleenex. But, just coz someone has a kid doesn't preordain their cunthole to perpetual slackness. Some chicks without kids have inexcusable cock caverns.
And fuck off Bigger you fake nigger. That infected beesting thing was cracked on the original Typical thread as I recall, and probably by you too - but I can't be assed to check...damn green-banana-eating Donkey Kong substitute. Mofo can't even 'e'-pimp' now. Pimpin' ain't that hard. Fucking hell.
9 years ago
i would eat everything in the bathtube for a million dollar
9 years ago
How the fuck would you know anything aboot pimpshit you English fag?
9 years ago
i would sleep in that for a year for a million dollar
9 years ago
What would you do for say, 200$?
Would you eat a fresh dog turd and post a video of it on mucho? I'm sure everybody would like to chip in.
9 years ago
I would reach in that rotted mess and pull its heart out for $200. I would have to have a lot more than $200 to eat dog turds.
9 years ago
I have yak's picture. Does that mean I'm one of the "mucho kids"?

By the way, nice pinky ring.
9 years ago
Do you keep it in your wallet?
9 years ago
Ive seen it - Picture yak as a round headed bloke with small shoulders. Cant really tell but he also looks as though hes short. Kind of bloke who would get bossed around by his girlfriend.

..thats what it looks like, anyway...
9 years ago
What kind of bloke DOESN'T get bossed around by his gf?
9 years ago
Everytime I see a picture of anyone here, I am always disappointed. I think its because, to date, almost all of them are complete losers :(
9 years ago
pinky ring? you must not have my picture it seems.....
9 years ago
yah oranje i mean, we can't all look like we have to bang chicks that have down syndrome...

http://www.muchosucko.com/show/37520

as far as getting bossed around by your girlfriend... at least i can get a girlfriend that doesn't drool all the time? :P

9 years ago
he does
9 years ago
Oranje uses the drool for lube.

Yak's on my shitlist along with everyone else. You're all a bunch of retarded cunts.
9 years ago
I got my pic taken with an ugly bird and posted it, well done yak.

I never touched her but im pretty sure the birds I have pulled would be out of your league, litle man. More importantly; youre a wimpy little man, and im not.

:)
9 years ago
everyone except me , elchris and yak are complete losers
9 years ago
oranje, maybe you need to look at the picture (of you groping her) and read your responses to people trying to defend yourself on there....
9 years ago
but im soon a looser too because my drugs is running out and i cant find my dealer so im soon forced to go to Russia, at least there are cheaper there and i will get myself a hooker.
9 years ago
isn't elchris a junkie btw?

9 years ago
You may want to learn the meaning of 'self depreciation' yak, its a style of humour.

Over your head?
9 years ago
edit: many hookers
9 years ago
ah oranje, so you were trying to be funny. don't get me wrong, people got a laugh, but laughing at you isn't the same as laughing with you.. at least everywhere except you might be from (where do chavs come from?)

9 years ago
hahaha
I posted the pic, you soft git. The insinuation of me being bothered by it would only make sense if someone else did.

I can assure you though, people got a laugh from your pic, little man.
9 years ago
Yea, but that was the best picture of all time, and kinda supports yak's argument. I don't believe for a second you didn't grope her. Fuckin sicko.
9 years ago
you´re more ugly then the bird
9 years ago
That's good to know, Felchercov
9 years ago
In this picture Oranje is defecating on hisself ?
9 years ago
Damn it. I should have stayed on a bit longer. ohsnap, I wanted typical to be there to work the cameras and do all the clean up. Put those scrubs of hers to good use.
9 years ago
i believe he is dryhumping the mutant, so likely ejaculating into his jeans?

9 years ago
I have the self confidence to make fun of myself and allow others to make fun of me. You may not feel the same way yak, due to you being such a wee little almost-man. Im assuming you were bullied as a child, and that can have a major impact on ones self esteem.
9 years ago
i'm glad you enjoy being made fun of... it must happen a LOT :P

me personally i don't get made fun of, but then again i'm not out there trying to bang drunk mutants now am i? its cool that you have such good "self confidence" to be able to bag a drunk retard, but where i come from, its not really an accomplishment worth bragging about right?

i'll allow you to assume whatever your chav mind can pull up from whatever trailer park you (obviously) grew up in... what else do you "assume" happened to "me" during my childhood oranje... its kind of funny how you talk on here with shit that you 'assume' its kind of like on sitcoms where the guy goes into a psychiatrist and starts talking about "his friend" who "has these problems".. let it all out man... we here at mucho are here to listen to all your (many) problems... which one of your parents was an alcoholic oranje? which one of your relatives made you "play statue"? just let all the anger from the past come to the top and let it all out you sad pathetic chav fuck ;P


9 years ago
Anyone who wouldn't have groped and fucked that blond freak girl is a fucking fag.
9 years ago
If she was here right now I'd fuck her face until she cried.
9 years ago
^ ooooh long one...

Did the self esteem jibe hit home?

If you want to know, I actually had a great childhood. The usual middle child behaviour; slightly rebellious, little lazy & 'could try harder' was common on school reports.

eeeeerm....chav? You do know chavs are usually uneducated kids from low income families who drink cider on parks and tuck their tracksuit bottoms into their socks, right? Its all about demographics I think...
9 years ago
Oh & I really do like self deprecation humour. Try Russell Brand, I used to hate the guy...he's actually really good.
9 years ago
If he was here right now I'd fuck his face until he cried.
9 years ago
yeah, those chavs oranjeboom... the tracksuit wearing ones... kinda like the tracksuit you are wearing in the other picture you submitted?
http://www.muchosucko.com/show/22323

9 years ago
All of my friends get made fun of, its what blokes do, they make fun of each other.

Actually, I tell a lie, there is one guy who gets away with it - he can't take it like everyone else.

"me personally i don't get made fun of", hmmmmm ...turns out yak, you're 'that guy'. Even your 'friends' know you have self esteem issues. I can read you like a book, even over the internet. God, I am fucking good!
9 years ago
That jacket doesn't even come with any type of bottoms lol

I don't think I could tuck my jeans into my socks, little man.
9 years ago
Yak appears to be the one who wrote the code for the search tool, yet the only one who can actually use it.
9 years ago
Oranje... just... go eat a cup of pudding and work on your coloring book
9 years ago
I'll fuck the search function's face until it cries.
9 years ago
lol, El
9 years ago
I just think it's great to see you getting so 'involved' in the site yak. Is this the 'insult the guy who created the site, and see how far his limits to freedom of expression and insults (even on him) go' night? It's an interesting scene for sure.
9 years ago
Cruel, he can take it like a (litle) man.
9 years ago
I have to say Oranje...after having a rather good look at most of the user pics here (never really bothered before), you look pretty normal dude...compared to what I saw anyways. It sucks, coz smerf is such an ugly cunt, I've lost all urge to argue with him/make him look dumb anymore. Never mind.
9 years ago
haha "normal", thats a compliment from you, right?

The one with the mutant was a strange night. It was after staying awake for 3 days finishing a piece of work at uni. I was starting the hallucination stage...good times!!
9 years ago
Does your woman know you refer to her in that way? You do look like a bit of a bloater and slaphead in that one, too. But, from some of the others I saw - u looked quite normal. Reallly disappointed about the smerf thing. My motivation to humiliate him some more has left me. Oh well.
9 years ago
I don't think I have seen Yak's photo, or did I just forget? Anybody want to send it to me?
9 years ago
You could pass as a fifth-rate Bond villain, but are still an ugly cunt. At least you're not ginger though. That's the worst.
9 years ago
i don't mind conflict, since we make money off of it...

and james, i didn't write any of the code... i do design (not that you can tell from the look of mucho).. the search works how it is for specific reasons that aren't clear to you guys not "in the know"... but it is working as intended...

9 years ago
That was at Skank btw...I've yet to see what sort of an ugly cunt you are yak. Seems you're a rather small, feeble one if Oranje is to be believed.
9 years ago
Did you intended for it to work?
9 years ago
It doesn't.
9 years ago
oh.. it works quite well...

9 years ago
it's ugly but it works for me
9 years ago
kind of like your mom and sister :)
9 years ago
I love how CruelHM talks shit about how everyone else looks without his picture on Muchosucko.
9 years ago
I have no problems posting my pic here, except for the fact that I hate you all.
9 years ago
That's nice. Run along and play now.
9 years ago
Wow... there's like a film on it... I wanna peel it
9 years ago
its like pudding
9 years ago
Yeah, put some lye in there. It'd be like taking a bath on a rotting bony big bar of soap.
9 years ago
we could sell individually wrapped human pudding skins
9 years ago
i think if i remember from my rotten.com days this guy died of a heart attack while taking a bath and wasnt discovered for a few weeks when the smell form his home was soo over powering that the mailman called it in
9 years ago
yes you remember right, this is my favorite picture of rotten.com , to me he just looks like some abstract art, like god killed him and then he got bored of his body so he decided to make some art from his flesh :0)
9 years ago
i always thought it looked like there was rotting grass on him
9 years ago
you are thinking steven king from creepshow brown.beast.

9 years ago
meteor shit!
9 years ago
v=ph
9 years ago
velocity = poo * hydrogen?
9 years ago
Virgin = Pussy Hands
9 years ago
LOL, tell as many girls as you can, I do it all the time.
9 years ago
And this goes back to my earlier comment about the number of people who lie about how much sex that have...
9 years ago
fascinating.
9 years ago
compelling.
9 years ago
BRAIIIIINS!
9 years ago
I can usually tell its time, when my fingers start to wrinkle.
9 years ago
Or, feel pain when it's too hot.
9 years ago
Man-stew looks about as appetising as is sounds. Must be all that deeeelicious bacteria.
9 years ago
I bet this guy smells despite just taking a long bath.
9 years ago
ha, one would think
9 years ago
I'm wondering what the people that had to pull him out of there get paid. I'd imagine the meat sliding off the bone and joints seperating and splashing in the "stew". yum
9 years ago
In that case instead of paying extra money they got the people who were leaving to vacation the next day to do it
9 years ago
rotten dot com i believe this one was snagged from
9 years ago
yeah thats where I first saw this at.
8 years ago
CSI Starts this week folks!
9 years ago
Looks like the Wicked Witch of the West forgot again.
9 years ago
Just throw in some vinegar, bleach, holy water, and hope for the best
9 years ago
recover password
most discussed