points: 4

Ruined Sand Castle

Something could be said about greasy Mexicans here. But somehow, I felt a little bad for the reporter.

featured

by AgentWorm

submitted September 26th 2008

25 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthySporty
tr_willk
not muchoworthy
comments (25)
"Now I have to start all over" haha
9 years ago
I'm kinda amazed he didn't smack her.

9 years ago
Yeah, what an emo-bitch I mean, she was stupid, but he was having a tantrum. Get a real fucking job, ya baby. It's sand! He could have parleyed a Blow job out of her.
9 years ago
Eh, fuck it guys. Im gettin the Godzilla suit outta the van and finishing the job
9 years ago
Why would you want to look like a fat Mexican?
9 years ago
Just for the novelty of it
9 years ago
haha he looked mad...
9 years ago
i'm sure i saw him smiling
9 years ago
It's a castle made of sand. How long do they expect these things to last? Why is this news worthy? His kid must have won first place.
9 years ago
id have smacked that dumb bitch... maybe not the first time but when she kept following the guy around wanting to get back in close to the rest of the castle talking thats shit to the guys in the studio
9 years ago
your soul brother OJ just got convicted and sent to jail by the way
9 years ago
I wonder if they're gonna riot and tear up their own shit again.
9 years ago
I wish it would have started raining at the end...
9 years ago
I always wondered where Maria-Conchita Alonso went.
Stupid beaners
To think...they are almost single handanly ruining the country.What with their 9.3 kids per fat ass bean wife..starting at age 8 til 43 years old..the step up from poverty in mexico to being poor in the US is like going from rags to riches.
Thanks shitbreath jorge booosh
9 years ago
I always wondered where Maria Conchita Alonso ended up.
Stupid fuckin beaners...ruining this country and enacting re-conquista under whitey's and the blacks nose.
Thanks shitbricks jorge boosh

ASSHOLE
9 years ago
man...i had to re-type that and its all for naught!!!!
need to fix that
oh well..you can see my 1st and 2nd drafts
im such a hater
but really im ok about it
9 years ago
You fail.
9 years ago
step outside god-boy
9 years ago
a compensative bbbj would have been appropriate.
9 years ago
cant help to suspect this shit was a stunt to help the raitings
9 years ago
that looked like the bitch did it on purpose...
9 years ago
stupid fucking bitch did it on purpose too
9 years ago
Who cares? Fucker should find a job and do something marginally productive with his time. We, on Mucho, for instance, push the boundaries of philosophy. Or something.

Either way, I was hoping she'd have an epilleptic fit when she fell...
9 years ago
Shmack dat bitch!!!!
9 years ago
boo hoo
9 years ago
recover password
most discussed