points: 0

Remember To Brush Your Teeth Part 2

NSFW

YUP THATS RIGHT!

featured

by yak

submitted September 7th 2008

35 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (35)
Why?
9 years ago
must really suck to have teeth inside your penis, id never want to do that
9 years ago
I thought the same fucking thing pussy, the same fucking thing. WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY?!
9 years ago
I mean wtf happens in someones life to where penis mutilation and the inevitable "how much/what can I put in here" thought seems like a GOOD thing to do?!
9 years ago
elpiss is into the whole "how much/what can I put in here" thing but he just crams things in his ass.
9 years ago
He's plantshit's heroin mule hahahahahahaha. Plantshit tried telling him just to hide it in a suitcase, ElPiss had other ideas. He was determined to prove "it can fit."
9 years ago
Haaa you sick Argentinigger elchris.
9 years ago
CumCrave is right there with the Pissman.
9 years ago
Nope! I would never stick anything down my urethra especially right now cause my bladder kinda hurts and it stings when I pee
9 years ago
from the airport gay bathroom sex?
9 years ago
that makes me cringe.
9 years ago
Especially the blood on the brush
9 years ago
i didn't even see that. i'm glad i didn't pay that much attention to it.
9 years ago
If he ever got anything stuck and had to go to the doctor...
9 years ago
Anyone care to speculate why his dickhead is that odd black color?
9 years ago
AlbinoNegro has a strong grip?
9 years ago
Gangrene?
9 years ago
elpiss just drank grape Kool Aid before he blew him?
9 years ago
stop blaim others 1rish1, take your responsibility and be honest to your toothbrushing boyfriend
9 years ago
i think his dick has caries
9 years ago
I don't know, but now I've got this odd craving for Neapolitan ice cream.
9 years ago
Fucker must have one deep itch in his urethra.
9 years ago
bah.. lest see him use a water pick or electric tooth brush and ill be impressed.
9 years ago
Or a grill brush.
9 years ago
WTF!
9 years ago
u know what, i think i just decided to do a little bme cause im gonna cut my cock off and put it in a safe somewhere so that Never ever ever happens to it, JUST to be safe.
9 years ago
Do not want
9 years ago
Fake
9 years ago
is this like internal masturbation then ?
9 years ago
You ask why? Well if you have been looking through muchosucko at all you would know.. A small portion of the human population are crazy and are capable of just about anything to pleasure what ever sick thoughts they have in their head.
9 years ago
Don't you ever, EVER, try and tell us what Mucho is about!


Go and sit in the corner and shut the fuck up!
9 years ago
*sigh* fucking noobs these days, I swear...
9 years ago
Hahaha @ Fugs
9 years ago
What a Fucking Idiot
9 years ago
Jebus WTF?

Why??
9 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!