points: 2

Megans Dildo

NSFW

Now that is one tight pussy!

featured

by yak

submitted August 25th 2008

41 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
not muchoworthy
comments (41)
Selling donkey rides to the bottom $3 each
9 years ago
Have you been in contact with bitcho?
9 years ago
dayam!
9 years ago
You can spell that again!
9 years ago
haha, I just met a girl named Megan, and I showed this to her, and she got a good laugh! I think she was a little stunned, too.
9 years ago
It wasn't the girl from the bathtub yesterday was it?
9 years ago
no, no, no, you've never seen her, and she wouldn't post her pic or anything, she's a friend I met...
9 years ago
haha, no, she looks nothing like tub girl, she's actually pretty cute and not fat, either...
9 years ago
See what i did back there guys. Now thats a classic line
9 years ago
It was moderately good, but then you had to go and point it out to all of us, thereby making it and yourself FAIL.
9 years ago
Fuck you Swiss!
9 years ago
If a vagina
is called
a pussy,
then a penis
is a doggy?
Jesus Fucking H Christ!
Call that fuckhole
a cunt!
9 years ago
What is this, a fucking poem?
9 years ago
Roses are red.
Violets are blue.
Fuck you.
9 years ago
For my love:
I wanna piss on you
You aint shit to me
'Cause I'm better then you
I wanna shit on you
And rape your little sister too
I wanna piss on you
I hope you drown, I hope you do
9 years ago
well that's just charming as hell sir.
don't bother telling me what noob you're quoting i don't care.fuck yourself
9 years ago
she's almost ready for me..
9 years ago
All white trash like big black dildos
9 years ago
Dayam!

There, I spelled it for him Swiss.
9 years ago
FAIL
9 years ago
way to go, toolman.... nice!
9 years ago
6 years of sucking up (counting the inactive time)
3 years ago
*was a tight pussy
9 years ago
how did they get a copy of my dick....its so remarkably close....
9 years ago
They must have taken a cast mold from elpiss' ass.
9 years ago
i just called them....they said your mom offered her mouth for the mold
9 years ago
Dude, you are really going to have to try harder than that if you wanna hang with me.
9 years ago
your joking right....after that stupid shit you talked the other day....you need to read your comments....and instead of trying to mae others think you are "the shit"...why dont you just come back with something else instead of crying....1dickrish1...you must cry all the time when someone burns you.....oh and of course...be sure to talk your shit late tonight when you have no life...
9 years ago
your one of those little fuckers that would run to the teachers whenever you got your feelings hurt....keep talking your shit...i will keep talking back...
9 years ago
Ouch....Its only a fucking video
9 years ago
hahaha....Irish has a new friend.
9 years ago
The lack of grammar in Best-Cock-Sucker_is...'s arguement hurts my fucking eyes. Christ.
9 years ago
argument*
Yeah, yeah, go ahead. <--- That's what BDSi's mom said! Cunt.
9 years ago
lame-ass central^^
9 years ago
"you must cry all the time when someone burns you"
I'm still waiting for you to burn someone, anyone. I have a feeling it's gonna be a long wait though.
9 years ago
did i speak to you freshie....you keep your dick in dickish ass....no one was talking to you shit head...fucking noob...i could give a flying shit what you think of my grammer....your just another fucking idiot that loves to suck up to fags like assrash...go back to what your good at...fucking brown nose bitch....oh...and go ahead....you have my permision to flame away like the little fag you are...
9 years ago
*still waiting*
9 years ago
freshie should be out of school in a few hours assrash....dont worry...i will not call NBC's Dateline
9 years ago
*still waiting*
9 years ago
freshie should be out of school in a few hours assrash....dont worry...i will not call NBC's Dateline
9 years ago
wow...i didn't realize that a certain welcher had been "dik riding" for 6 years
3 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!