points: 1

Ass zip pop

NSFW

Some guy popping a zip on his ass.

featuredgross

by anotherpocho

submitted August 10th 2008

66 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthyloslobos
not muchoworthy
comments (66)
that probably felt fantastic.
9 years ago
This isn't a zit. It's a very serious Staff infection. This shit can lead to massive tissue damage amd even death if not treated properly.
9 years ago
Ya, and if you don't treat it, your "Staff" might all quit. =/
9 years ago
Not a staph infection.
9 years ago
Whatever it is, it's not a zit, and he's not even close to being finished.
9 years ago
Right-o smerf! Looks like a Pilonidal abscess. Requires minor surgery and 6 weeks to heal. Icky.
9 years ago
i think thats a hemorrhoid
9 years ago
WTF... I think I just puked in my mouth a little
9 years ago
+1 Team Puke
9 years ago
Did you record it?
9 years ago
Yeah, but I can't post it... not enough for MS unless I puke the puke I ate back into an albino midget's mouth and she eats it
9 years ago
^and then shits it back into my mouth
9 years ago
wow... he's a squirter
9 years ago
Onto his toothbrush
9 years ago
nasty
9 years ago
how the fuck do you let something like that go on your ass until it gets to be something like that? fucking basic hygiene, ya white trash piece of shit.
9 years ago
Have you seen your avatar lately?
9 years ago
good point beeches.. and that is a cist..hygiene doesnt always prevent that
9 years ago
hey amazing...no one gives a fucking shit. hey derp deerp wash derp derp....no shit.
9 years ago
It's not a "Cyst", it's a staph infection. You see tons of them on popthatzit.com

Pretty run of the mill from what I've seen. Placement was a little awkward tho.
9 years ago
pustial nazis
9 years ago
Try again, Morgan. It's a pilonidal cyst.
9 years ago
Pilondial Cyst
9 years ago
your mothers a whore
9 years ago
that's funny because she really is a whore
9 years ago
...you know, maybe I should have read a little farther before replying above...
9 years ago
no smerf you are doing the lords work. everyone jumps on the staff wagon too quick.
9 years ago
yeah, but I feel like an ass if I'm just repeating what someone else already said.
9 years ago
*Pilonidal. And technically it's not a cyst, it's an abscess.
9 years ago
He wasn't done yet, that beast still had a half tank in it at least! Grab a belt, bite, and squeeze!
9 years ago
Ya, he could have hooked his index and thumb around that thing, and we might have even seen some putrefied tissue evacuated.
9 years ago
Be careful, best_comment_fag, if you don't wipe your asshole after your tricks jizz on it, this could happen to you.
9 years ago
hahahaha
9 years ago
Looks like a staff intection.
9 years ago
god fuck you
9 years ago
looks like rheumatoid arthritis
9 years ago
lupus!
9 years ago
IT'S NEVER LUPUS.
9 years ago
IT'S ALWAYS LUPUS!
9 years ago
how can this stuff happen? spider bite?
9 years ago
I gotta say, i thought it was gonna be a gay creampie, grats on learning to tell the truth mucho.
9 years ago
ya, im so disappointed... i really was hoping for some spray or something from his lover(s).
9 years ago
aaaah something bit me!
9 years ago
00:28 Donkey Kong?
9 years ago
marcus fenix
9 years ago
Ain't no zit!
9 years ago
*puke* you could of at least got one with a girl
9 years ago
+1 Team Puke
9 years ago
i think ill sell it and keep my + 3 greatsword
9 years ago
why isn't he eating the puss?
9 years ago
At least he didn't step in it.
9 years ago
-2 for team pus.
9 years ago
you know i actually invented team puss..but it never really took off
9 years ago
it was too "cutting edge'
9 years ago
I find it funny that Team Puke got more points on this page than team puss did.
9 years ago
team puss is more exclusive..therefore less members
9 years ago
if you want to join team puss you have to have actually eaten real puss
9 years ago
I'm a charter member of team pus.
9 years ago
Can I join? I had an abscess in my mouth that popped once.
9 years ago
Fuck you to whoever makes a dick sucking joke.
9 years ago
I was gonna make a Meth joke, but ok.
9 years ago
It was from a wisdom tooth.
9 years ago
I've eaten puss. And pus, for that matter.
9 years ago
yum mustard and ketchup!
9 years ago
looked like a worm
9 years ago
rapeyourface- you really need to stop letting homeless men fuck your ass...
9 years ago
recover password
most discussed