points: 0

Creepy Mr. Rogers

Creepy...

featured

by ADAT

submitted August 9th 2008

51 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (51)
Was this trip necessary?
9 years ago
Absolutely.
9 years ago
O.J. Rogers Original juggalo lol onslaughts gonna be creaming his jeans over this!
9 years ago
haha
9 years ago
LOL That was pretty fresh
9 years ago
He's a wicked klown.
9 years ago
"Juggalo"? Fuck off with that ICP shit and listen to some real fucking music you douchebag.
9 years ago
Whom might you suggest? Celine Dion?
9 years ago
no. the jonas brothers
9 years ago
Again I don't listen to only ICP you dumb fuck stop sterotypin me and learn more about PSYCHOPATHIC RECORDS and all the bands that are related befor you start pointing out Insane Clown Posse only.
9 years ago
yeah dont forget slipknot
9 years ago
and blaze ya dead homie
9 years ago
insane clown posse hahahahaaa so fucking stupid
9 years ago
What a clown
9 years ago
Shut your pissdrink-hole ontwat you fucking icp-loving nigger bitch.
9 years ago
You listen to Insane Clown Posse? That is the worst fucking group I've ever heard or seen.
9 years ago
Blaze ya dead homie is good Slipknot is Metal and dosn't even have anything to do with Psychopathic although there alright. Other then that I can give a fuck less what a bitch think go die bitches hate ICP all you want there still makin more then your bitch asses ever will.
9 years ago
no one will make more than plantshit
9 years ago
Fuck off Onshit. ICP sucks big smelly old mans balls...just like you.
9 years ago
I'd get claustrophobic in that little car with all those other Jugglers...
9 years ago
Congratz Cheekycov you totaly just missed the point did you not just read what I sayed? I CAN GIVE A FUCK LESS THAT YOU HATE ICP! has nothing to do with being a Juggalo you dumb shit
9 years ago
Congratulations Bonzo. You totally missed the point. I was basically telling you to fuck off. So....F.U.C.K. O.F.F.

Can't be much clearer than that you fucking clown.
9 years ago
trippy
9 years ago
holy fuck I just shat the biggest brick ever!!!
9 years ago
i loled that was fucking awesome!
9 years ago
I remember watching him cuz I liked the train. He used to te some weird as fucken stories man.
9 years ago
Did you ever see the breast feeding episode?
9 years ago
Did you ever see when Mr. Rogers ran a train?
9 years ago
I think he called it trolley.
9 years ago
I was just at a rather classy restaurant in Pittsburgh that had a huge oil panting of Mr. Rogers. It was creepy in-itself.
9 years ago
Kirk, most people don't consider a strip bar to be a "classy restaurant"
9 years ago
Great..now I'm gonna have nightmares!
9 years ago
scary
9 years ago
holy fuck I just shat the biggest brick ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9 years ago
Give it to me, I'll smash that fucking clowns head in so far he'll be laughing thru his neck....
Sorry, I just hate clowns.
9 years ago
Lol I live about ten miles from were Mr. Rodgers was born.Now I'm worried he will come back now.
9 years ago
I've always wondered about this guy.
9 years ago
Wonder no more....
9 years ago
tis true the evil dark lord of the underworld is Mr. Rogers. Be very very afraid.
9 years ago
i didnt get scared at all. im dissapointed
9 years ago
it was sorta ridiculous really
9 years ago
Oh shiit!!
9 years ago
Meow-meow! I'm fucking terrified meow-meow!
9 years ago
Wasn't Rogers a Sniper at one time?
9 years ago
I think he was in the marines. I heard he had tattoos on his arms, and he covered them up with the sweater.
9 years ago
he had his nipple pierced too
9 years ago
and chewed tobacco
9 years ago
he was a well known member of that anton levay's satan club
9 years ago
And he had "won't you be my neighbor?" tattooed around his anus.
9 years ago
I just shat the biggest brick ever!!!
9 years ago
...Can't sleep,Clowns will eat me!...
9 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!