points: 2

anus tattoo

NSFW

here it is in all its glory. jareds little fuck doll.

featured

by Anonymous

submitted August 5th 2008

38 comments
what do you think? let everyone know!
anus tattoo
tagged:
votes:
muchoworthyBushmills
tr_willk
not muchoworthy
comments (38)
dood i saw a pron with this chick in it and ive been wondering wtf that says. probably like buy pepsi or something
9 years ago
Yeah, I know the vid, I was wondering the same thing myself.
9 years ago
Probably says www.mandalay.com
9 years ago
*www.mandalybay.com
9 years ago
Okay, I found it: it says "ONE RING TO RULE THEM ALL"
9 years ago
That was the rumor. Read the subtitle above. It says "Jared's Little Fuck Doll." But I like "One ring..." better!
9 years ago
that is fucking hot
9 years ago
Damn, that fat bastard got this hot piece of ass?
9 years ago
looks like it was done with a sharpy.. does anyone have proof thats a tattoo?
9 years ago
Or, maybe, you saw it here just ten days ago.

http://www.muchosucko.com/show/46194
9 years ago
It says EXACT CHANGE
9 years ago
no, i think it says RING BELL FOR SERVICE
9 years ago
COCKS GO IN, SHIT COMES OUT
9 years ago
Sounds more like your mouth.
9 years ago
Direct hit. She's going down Cap'n.
9 years ago
Look inside to see your future.
9 years ago
It says use the fucking reply button.
9 years ago
that is a pretty little starfish right there
9 years ago
I saw the movie too, but there was some guys dick in the way.....
wtf DOES it say?!
9 years ago
It says Mohammad in Islam
9 years ago
we all saw the video asshole, I posted it on this site like last week
9 years ago
I didn't see the movie.
9 years ago
batteries not included
9 years ago
Great fucking movie.
9 years ago
i second that
9 years ago
i know i'll probably regret saying this but i woke up with a fucking sore arse this morning - i don't know what happened last night but i fucking hurt my cocyx (sp?), can hardly sit down.
9 years ago
I'm sorry bout that. next time I'll be more gentle.
9 years ago
jimijames, we warned you not to drink too much when you're at Reacharound 'rish's place.
9 years ago
Only Vic gets the reacharound.
9 years ago
1rish1 you are a true gentleman
9 years ago
Thank you.
9 years ago
you want to go for pizza sometime ?
9 years ago
Reach back, feel if there's a lump near the top of your ass crack.
9 years ago
Yeah he's got a lump there alright...


it's called 1rish1
9 years ago
Reach BACK smerf?? i thought i was in line for a reachAROUND here. and yeah, there is something there.
9 years ago
Oddly enough, we have a video of a guy popping the exact same thing that was posted the same time as this picture.

Pilonidal cyst/abscess.
9 years ago
ROACHES CHECK IN. THEY DON'T CHECK OUT.
9 years ago
seeing the guys' reaction in her movies is the best part,though...the guy thinks he's turning some girl into some kinda freak and then he sees THAT and is like "oh...guess i'm not doin ANYTHING that hasn't been done to you before.." i'd be afraid to fuck a freak like that
9 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!