points: 0

When You Gotta Go...

NSFW

.... ANNNNNNND begin racism....

featured

by yak

submitted July 20th 2008

29 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (29)
So, I'm 25 and working for General Motors. A co-worker and I get sent to the Saturn plant and have to take a TWA puddle jumper out of St. Louis. The guy I'm with has to take a shit, but the co-pilot says nobody can get up to use the facility. This guy takes everything out of his briefcase and takes a massive dump in it. He used the vomit bag as toilet paper. When we landed and got off the plane, he handed the co-pilot his brief case as a gift.
9 years ago
This was 1993, btw.
9 years ago
You just sat there while your co-worker took a "massive dump" in his briefcase, while you were sitting next to him in a flying tube with air that is constantly being recirculated?
9 years ago
Too much information..
9 years ago
i wasent even born yet
9 years ago
So You are younger than 14?
9 years ago
Thats a pretty cool story, Jim.
9 years ago
I shit in a briefcase every time I fly.
9 years ago
They didn't even have interplanetary travel back then.
9 years ago
hes not part of the 83% of THOSE black guys
9 years ago
goddamn niggers
9 years ago
shit at least hes house broke
9 years ago
hehe
9 years ago
haha do what you gotta do i suppose.
9 years ago
ok, then i guess next time at a stadium when i gotta piss ill just turn around and spray the bleachers
9 years ago
Just piss in your mama's mouth. She likes it.
9 years ago
damn your witty, how do you come up with this stuff?
9 years ago
It is born of my hatred for you.
9 years ago
oh come on hank, you dont hate me. you hate everybody because you think nobody understands you, that your unique or special with all your stupid commentary. ill lighten the load for you, your not..your the average idiot with a disdain for everyone.
9 years ago
No, I don't hate everybody. I don't even hate you, really. I just really dislike you, because you are racist and that is something that I feel strongly about. Also, I'm not alone in that.
9 years ago
he's just marking his territory... i guess...
9 years ago
since slavery is over cant we ship them back? lets find the family of who sold em to us and give em fuckin back.
9 years ago
yeah..your mom must have said that last sentence of yours to your dad alot
9 years ago
i dunno, im 100% irish...so..no
9 years ago
She would have done, if she could have remembered who it was.
9 years ago
Send that motherfucker back.

(Btw, dumbass, noone is 100% anything.)
9 years ago
i don't know hank, inbreeding would explain a lot about bootfucker.
9 years ago
So it's a one way ticket back to Dublin then....
9 years ago
Wow he really is a nugget
9 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

recent comments