points: 0

Naked Girl Severed Head

NSFW

Is this from one of the reanimator series?

featured

by yak

submitted July 19th 2008

17 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (17)
You make a dead man come.
9 years ago
damn i wanna see the part were he sucks her tit
9 years ago
re-animator rules. they are making the 4th one right now so watch out for that shit. i bet it will be better than most horror movies made in the last 5 years. TROOF
9 years ago
i
<p>
hate
9 years ago
That's the same severed head from the first movie, but I don't think it is the first movie. I could be wrong, I haven't seen any of them in a long time.
9 years ago
yea its the first one, i havent watched it in a few cause a fat chick stole my unrated copy and i only have R rated vhs copies now but who wants to watch R shit
9 years ago
more importantly who wants fat chicks?
9 years ago
That's his actual photo in the avatar, he'll take whatever he can get.
9 years ago
lol ive never had sex with a girl who weighed over 115. thats because they are all 16 yessir.
and i love when people diss ur avatar and they have nothing for theirs. bad form
9 years ago
Those blow-up dolls are very light .
9 years ago
nice, but kinda short.
9 years ago
Like your dick?
9 years ago
So, you're saying his dick is nice?
9 years ago
that's what your sister told me.
9 years ago
is this it ??
9 years ago
Reanimator, the first. Too bad it does not run longer. If I remember right, the girl gets to enjoy a nice cunnilingus from the severed head.
9 years ago
indeed.
9 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!