points: 0

MJ vs Slash

Slash just won't give up, humiliating MJ live on stage.

featuredmusic videos

by Jones

submitted July 15th 2008

37 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (37)
fuck mj slash is guitar hero man
9 years ago
Yeah Man! Rock on! *sarcasm
9 years ago
Speaking of Guitar Hero, Slash whored himself out when he did an appearance at a Microsoft meeting for Guitar Hero.
9 years ago
buckethead's way better anyway...
9 years ago
buckethead rocks.
9 years ago
Buckethead is overrated, but I'll let you get away with that comment since you look kinda cute in your avatar. You are a girl, right?
9 years ago
Wow, just wow, urkelbot. Could you sound anymore like a loser?
9 years ago
Definitely, if wtfsmalld1ck is a guy...
9 years ago
I'm being called a loser by somebody who calls himself IamTheGreatest? The greastest what? Cocksucker?
9 years ago
I must have offended the nerd population by saying Buckethead isn't as good as they all think he is.
9 years ago
Last time I said anything about Buckethead, that 40oz2freedom idiot cried for about three months. Fucking pussy.
9 years ago
fuck you nigger.
9 years ago
^STILL sulking!
9 years ago
uh...fugs...thats its first comment....and it just joined today...something is fishy!!!
9 years ago
Hmmmm, an imposter? Could be!
At the very least the addition of an x to an existing name is faggy anyways. Fucking pussy.
9 years ago
still a nigger , nigger
9 years ago
As well you may be, you're still a fag though.
9 years ago
Yeah I'm a chick.
9 years ago
No one gives a fuck 6 months later, bitch.
9 years ago
I remember watching this concert when it first came out on like abc or some shit. All MJ could do to stop him was start a new song..
9 years ago
did mj try to go super saiyan at 0:28?
9 years ago
took the words out of my mouth
9 years ago
Holly shit your right !
9 years ago
I just googled that and determined you guys are fags.
9 years ago
Slash was in a groove. That's awesome. I even call MJ lip syncing Billie Jean, that fuckin' child molester.
9 years ago
He did

9 years ago
Is that fucking thing still alive?
9 years ago
which fucking one???
9 years ago
that was wild! Who was that trying to stop Slash? The stage manager?
9 years ago
It was a plastic surgeon. Slash was using Jackson's nose as a guitar pick.
9 years ago
haha, I'd believe that...
9 years ago
Solo out with your homo out.
9 years ago
haha you guys can talk bad about michael jackson all you want...he dont care, hes got more money than all the people on this site combined.
9 years ago
so?
9 years ago
He doesn't have that much money anymore. It costs alot to keep little boys and their families quiet.
9 years ago
dracul....you got to be kidding right....oh...you must have been one of those kids that was just "sleeping over" ...rrriigghht
9 years ago
recover password
most discussed
users online