points: -1

Fuckin A

NSFW

10 seconds of some youngins lol

featured

by mikebeez

submitted June 25th 2008

31 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthysquatface
comments (31)
I tried to fap... I really did.
9 years ago
try harder next time!
9 years ago
hahaha yes!
9 years ago
classy...remedial comment on your own post...
9 years ago
lol i laugh because i know who this is
9 years ago
Do _they_ know this is on here? That would be the more interesting story >:)
9 years ago
Thats Beez sister and brother, he got jealous and posted this. Sweet relative revenge!
9 years ago
beez does his first name begin w/ a d?
9 years ago
lol the original clip is 35 mins long :)
9 years ago
and you posted the 11 second version because?
9 years ago
lol cause the rest is a little too graphic ya know
9 years ago
I think you're full of shit.
9 years ago
gimmy the rest goddamnit.
9 years ago
11 seconds
9 years ago
Hey, at least she knows how to work it.
9 years ago
What they need is to work some WD40 on the springs
9 years ago
Is that some kind of lingo you kids are using nowadays? I'm getting to damned old I can't understand you rapscallions
9 years ago
^^lmfao at "rapscallions" not heard that used for a long time.
nice one
9 years ago
great riding technique on the man pole
9 years ago
IT WAS 11 SECONDS
9 years ago
How the fuck are you supposed to fap to 11 seconds?
9 years ago
keep the cursor over the play button, then when it ends you can just replay it easily.

worked for me anyway.
9 years ago
His name is "A"?!
9 years ago
That room is a shrine to Al Capone.
9 years ago
They must be using the black guys room in the frat house.
9 years ago
damn that chick sure new how to work it.
9 years ago
(NO HTML)
yeh i said it
9 years ago
No, no you didn't.
9 years ago
Ten seconds was enough for me ;)
9 years ago
This one goes to 11.
9 years ago
i hate when the bed makes that noise when your trying to fuck and your trying to be quiet so you dont scar anyone.
9 years ago
recover password