points: 2

Homemade Sextape

NSFW

Two Amateurs going at it.

featured

by yak

submitted June 12th 2008

20 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthyrking599
texasgent63
not muchoworthy
comments (20)
10 years ago
Holy shit! We're gonna need Maury Povich to run some DNA tests.
10 years ago
I would be more than happy to do those tests.
10 years ago
LMFAO ^^^
10 years ago
happy father's day daddy...hope you're watching somewhere...
10 years ago
ha ha
10 years ago
what´s your favourite position ? Mine is 0:49
10 years ago
i think he's saying that he likes it when a guy puts his ass in the air like that!?!?
10 years ago
She moaned pretty hard for that 5 inch cock, I would wreck taht chick.
10 years ago
yeah, that extra half inch really sorts the men from the boys.
10 years ago
It does.
10 years ago
S0o0o0o0 concerned with the size of another mans penis...Kinda weird.
10 years ago
You know that owls are the ONLY bird that can see the color blue?
10 years ago
really?
9 years ago
Love the pony-tail braid she's sporting. Very good girl of her.
10 years ago
Looks like my 8th grad music teacher... i knew it was more than teaching that baught her that ninja she rides around
10 years ago
You can always tell an amateur vid by seeing if the dude does any manscaping or not. In this case the 2" curls on his balls + the leftover turd shards in his ass hair tell the story
10 years ago
recover password
most discussed