points: 2

One to bookmark

NSFW

Nice tits, gives great head.

featured

by SNIKT

submitted May 24th 2008

45 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
Hershey_Squirts
not muchoworthy
comments (45)
id hit it
10 years ago
Yup. Just get her to take that prosthetic dick off and she'd be alright...no?
10 years ago
mucho hasnt changed a bit.
10 years ago
HA I knew it.
10 years ago
Saw it coming a mile away.
10 years ago
Yet Irish still bookmarked it under "FavoriyePorn" right under the Danny Bonnaducci link.
10 years ago
My porn bookmarks is 'research'... no ne will ever find it.
10 years ago
Was anyone actually surprised?
10 years ago
I was.
10 years ago
yak needs to put the tags box somewhere else because i check it every time i suspect shit like this.
10 years ago
since moving it our average pageviews per person has went up to almost 9 pageviews per visitor

10 years ago
But looking at the tags wouldn't really help in this case.
10 years ago
well the wimps avoid the wtf tag :P

10 years ago
Not even a real blonde either!
10 years ago
she looks like a "manly" paris hilton with bigger tits
10 years ago
You look like Rosie O'donnel x2. Mostly in the face though, the bowl cut is what's does it.
BTW nice myspace guy, I never would have pegged you as a poetry writer.
10 years ago
haha poetry, you fag
10 years ago
Roses are red
Violets are blue
Shit smells bad
And so do you
10 years ago
Garcia is dead
You are a hippy
You fucked his corpse
Now your penis is drippy
10 years ago
Girls are round
Boys are flat
Drumrave likes both
And he's fat
10 years ago
Hahaha!
10 years ago
Sex is red,
sex is yellow,
sex is blue.
Have a black and white life.
10 years ago
That's what makes me want to stay married.
10 years ago
*keeps thinking, "That's not a dick, that's a hangnail!"* fapfapfap...
10 years ago
lmao.. hangnail of all things.
10 years ago
I was just readying my "those tits aren't that great" comment, then suddenly, it didn't seem so important.
10 years ago
Yeah, that was my first though. "Hey, those tits are that nice, and her face looks a little manly. ...Wait a minute *skips to end* yep, penis."
10 years ago
skips to end? or just watches it another couple minutes???
10 years ago
meat spin
10 years ago
Damn it I shoulda known better
10 years ago
ahhhhh, fuck, thats wrong, so pretty yet so wrong
10 years ago
hahaha...your comments always look like something your avatar would say...or yell
10 years ago
when i realised the tits were fake i knew something was amiss...

still she had a pretty face.
10 years ago
that's no female
10 years ago
IT'S A TRAP!
10 years ago
Let's get the fuck out of here!
10 years ago
You Son Of A Bitch!!!!
10 years ago
this is a perfect example of less is more
10 years ago
i'm still mystified as to why men would fuck trannies.
10 years ago
I'm still mystified as to why trannies wear thongs.
10 years ago
I couldn't fuck it, but I could let it blow me if it kept its panties on.
10 years ago
Trannies wear thongs because it helps scratch their balls when they are tucked?
10 years ago
You would know Vic...
10 years ago
that strap on was swinging pretty good
10 years ago
LOL. I'm going to share this video on http://theporndude.com/ in the sex rating battle section. See how many guys I can fool with this one :D
4 years ago
recover password
most discussed