points: 1

Lesiban Locker Room

NSFW

I think the music really makes this.

featured

by yak

submitted May 16th 2008

38 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
not muchoworthy
comments (38)
I think this is the reason why they go to the bathroom together also.
9 years ago
Tis true.
9 years ago
where were all the comments vicsin? hmm??
9 years ago
arrogant fuck
9 years ago
haha.
I agree.
I always had fun real fun after cheerleading practice ;)
9 years ago
So , you were a cheerleader .
9 years ago
I'm already out of cum!
9 years ago
HOLY FAP!
9 years ago
That's one lucky pom pom.
9 years ago
i was wondering why she was sucking on the end of it near the start of it ;/

9 years ago
cuz, it taste good with all the pussy juices on it, yak!

duh!
9 years ago
If I'm reincarnated, I want to come back as a lesbian.
9 years ago
Come to bike week in Daytona sometime... Then you might want to refine that wish a little.
9 years ago
also dont press the post button untill you gather all your thoughts thanks
9 years ago
shut the fuck up you noob cocksucker
9 years ago
how are words over the internet supposed to do anything. its like you type something against me, i smirk and play my ps3 on a 150 inch screen, so i win.
9 years ago
I've been to bike week and I don't recall seeing any Dykes at The Boot Hill Saloon.
9 years ago
For some reason, Hog Heaven BBQ was their Mecca last year. Eh, maybe it's just my bad luck.
9 years ago
this shit is soo old school, like 98.
9 years ago
Besides some color and pattern choices, not much has changed since then... Quit bitchin'.
9 years ago
dude, those hot 18 year olds are like... hot 28 year olds now. unless they totally got all effed up and had one too many tacos... ha! no pun intended.
9 years ago
4:16
some hot shit
9 years ago
Im not "bitchin", its just i remember watching this quite some time ago.400 indeed
9 years ago
Nice.
9 years ago
Nice
9 years ago
"Lesbian locker room"? I think I have that DVD.
9 years ago
Speaking of music in the video...
Beep Beep...beep beep...Beep Beep..beep beep...
I was at a strip bar tonight and that song came up just as I was getting a lap dance from one of the girls. I couldn't stop laughing!!
9 years ago
Just an excuse to tell people he was around women tonight, survey says?
9 years ago
DING!
9 years ago
100!
9 years ago
Yay!! 100!
9 years ago
5:15 chick looks like gwen stefanie before tragic kingdom came out
9 years ago
I AM SO PUMPED UP RIGHT NOW!
9 years ago
thats just good team spirit!
9 years ago
Been there. haha
9 years ago
lol camera man @ 1:50
9 years ago
2:30 wish I was there , there is a heaven .
9 years ago
Les-i-ban???
9 years ago
recover password
most discussed
recent comments