points: 4

Sumptin for the fellas

NSFW

Kudos to taking care of your body.

featured

by PUSSYHANDS

submitted May 16th 2008

97 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthySporty
tr_willk
smerf
not muchoworthy
comments (97)
Who ever this is, she is now on my list of chicks to kidnap.
9 years ago
Id kidnap her and send her to a dance class or something!

She has no rhythm...
9 years ago
JAMIE HAMMER
9 years ago
This further proves that white girls cant dance...
9 years ago
Why does it have to be "for the fellas" some girls like seeing nakey ladies too!
9 years ago
You just fucked this fantasy all up.
9 years ago
You all just want to compare.
9 years ago
toolman- Sometimes, but mostly I really just like seeing naked ladies haha
9 years ago
^^attention whore.
9 years ago
Pook, couldn't have said it better. Vicsin, when will you get the idea that there's not enough bandwidth on this site to hold you?
9 years ago
Yoshi, about the same time when you realize that making fun of me is getting old.
9 years ago
^^
So im guessing you're never going to get it?
9 years ago
Nope, she'll never understand :( Vicsin, you need to realize that as long as you're fat and stupid, I feel it's my social duty to try to get you to feel bad about your health (therefore losing weight) and maybe read a book once in a while where the subject matter is how to get more attention.
9 years ago
Ohh dear dear Yoshi. Until you know me personally don't assume you know anything about my health or what I am doing to change it for the better or the worse. And as far as reading a book, I can't be bothered on reading Attention Whores for Dummies, I am too busy being intelligent and reading something of substance.
9 years ago
like MS comments?
9 years ago
Sorry guys, i'm trying to ignore her but she is just so annoying. "her beast has been released"
9 years ago
there is no "trying" to ignore someone, you either do it or you fucking don't you stupid piece of shit.
now if you are really "trying" to ignore them fucking do it or i'll make it so everyone is able to ignore your comments with a fucking ban.
ps, anyone who comments below me on this is banned. step up to the plates ladies.

9 years ago
what the fuck did i do?
9 years ago
Holy Shit I think Shes Real
9 years ago
Holy shit I think it's a repost!!!
9 years ago
She has been on here before but in a different video. Still same girl same tits.
9 years ago
nah dude its the same video... i know cause its in my favorites haha
9 years ago
but she needs some dancing lessons
9 years ago
you couls use reply lessons
9 years ago
You could use spelling lessons.
9 years ago
A person having an epelectic seizure has better moves than her.
9 years ago
Mr. Nixon sir, the s is right next to the d, so it was an honest mistake for him to do that. The problem is premature posting. He should have proof read his comment before posting it.
9 years ago
indeed I hit post and then saw the type-o
9 years ago
Her dancing reminds me of when elane on seinfeld tried to dance
9 years ago
lol she dances like a fuckin plum
9 years ago
I didn't know plums dance.
9 years ago
I didn't see it so much as dancing...more like just making those fabulous tits jiggle
9 years ago
lol well now u know
9 years ago
This is Jamie Hammer, if you dont know that by now, you have been here too long.
9 years ago
Jamie Hammer.. huh?? Well i Want to Nail HER!!!!

hahahaha
9 years ago
OK, I gotta give you high five on that one...
9 years ago
vid is fuckin old but didnt know the name. what can i say, looks like ur right. movin on, movin on.
9 years ago
I had a date like this once.... and then I woke up.
9 years ago
haha same.
9 years ago
Her ass wasn't quite as nice as the other three, but I still would like a nasty little Jewish princess like her.
9 years ago
jewish princess???
9 years ago
how do you figure shes jewish?
9 years ago
Isn't it obvious. Haven't you seen a jew dance before?
9 years ago
She doesn't look Druish.
9 years ago
Mel Brooks reference FOR THE WIN!!!
9 years ago
She's a JAP-Jewish American Princess.
9 years ago
Actually Smerf, I think it's a Zappa reference.
9 years ago
You are correct Mannynub.
9 years ago
*nods* Jewish Princess, from the album Sheikh Yerbouti. Sad to say it's the only Zappa album I've ever owned.
9 years ago
Funny, because that exact line is also from Spaceballs.
9 years ago
Oh? Hmm...... must rewatch that at some point.
9 years ago
with a pre-moistened dumper
9 years ago
fap fap fap
9 years ago
( O . O ) .........This woman is fucking perfect in every goddamn way. Holy shit I'm about to ignite a fire in my palm.
9 years ago
thats so sad, so young and her tits are already hitting her knees
9 years ago
well i wouldn't reach over her to get to you sanjuro
9 years ago
This is a potential candidate that could make me leave the church of the redheaded camwhore.
9 years ago
Wow she got naked ..... now lets see VicSin do that
9 years ago
I don't need nightmares!
9 years ago
NONONONNONONONONONONONONONONONO
9 years ago
Please No! i saw half a nipple once and haven't been the same since
9 years ago
Two words: Daddy likes.
9 years ago
whos the daddy ?
9 years ago
Well, probably not you.
9 years ago
i was really hoping it was Ohsnap
9 years ago
Snap's ass is nicer.
9 years ago
Really?.....I think an investigation into these claims is in order. A multi-photo/video investigation.
9 years ago
ohsnap gotta flat ass
9 years ago
Vag, we must have proof...a fact finding investigation is in order.
9 years ago
Rabble.
9 years ago
her last avatar incuding her flat ass is the proof
9 years ago
What are you trying to get out of insulting me? You saw ONE teeny tiny pic of my covered ass.

No, my ass is not flat.
No, I don't give 2 shits what you think. Post a pic of your own disgusting ass if you're so badass.
9 years ago
toolman's ass was the sexiest
9 years ago
You know, I almost had that memory successfully blocked. But nnnnoooo, dik has to remind all of us....
9 years ago
Hahaha

Fascinating
9 years ago
enjoy
9 years ago
9 years ago
Mine too
9 years ago
If that was Snapper's booty....Freshie likeeeeeeeeeeeeee.
9 years ago
everyone insults everyone here. stop being so mature.

bitch
ps im black so my concept of big asses is different from most
9 years ago
toolmans ass. that was gutwrenching
9 years ago
dik looks like bret micheals let go
9 years ago
Bout time you came back, Snap...thought you forgot all about us.
9 years ago
Aww, I'd never forget you, baby. Im just trying to stay out of the drama.
9 years ago
WOOS
9 years ago
Does this happen to anyone else: when I load a video, it slows down after 1-2 seconds. And the rest of the video is shown in half the speed.
9 years ago
fuck you man
9 years ago
NO! no fu fuck YOU mannnnn.
9 years ago
and fuck the reply button.
9 years ago
arrgh beat me to the punch ya scurvy curr
9 years ago
yarrrrr!
9 years ago
How about if i post all the way down here yak ?
9 years ago
we will see you (or not i don't really care) in a month.

9 years ago
he was asking for that.... plain and simple.
9 years ago
Mmmmmmm....... Fap fap fap fap.......... Will you fap* marry me?
9 years ago
Your my soulmate!!!
9 years ago
recover password