points: 8

Good Girlfriend

NSFW

This chick agreed to strip for this radio station in order to get them to play her boyfriends bands song on the radio. Talk about dedication, and being a complete and utter whore.

featured

by yak

submitted May 6th 2008

100 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
comments (100)
I f'ing love the Oppie n Anthony show...only show that makes you laugh at 8 AM.
9 years ago
Fuck Opie & Anthony. The Don & Mike Show rules all.
9 years ago
Don retired last month. It's just Mike now. :(
9 years ago
Iman N Iggar? What?
9 years ago
Don retires at the end of this month I thought. They took the show off here a couple months ago, so I don't know what's going on anymore.
9 years ago
Mark and Brian FTW.... KLOS.
9 years ago
Mark and Brian suck so bad now. I used to listen to them alot before they were taken off a few years ago. Whenever I go to LA I'll turn them on and it's fucking horrible radio.
9 years ago
My car's cd player is better than all of them.
no fucking commercials!
Kinda like not having ads on mucho...
9 years ago
Opie & Anthony are the best
9 years ago
fuck radio.
9 years ago
wtf r u assholes talking about?
9 years ago
Covino and RIch is where it's at bitches.. get sirius..
9 years ago
Preston and Steve
9 years ago
I like to read books sometimes.
9 years ago
like the gunslinger?

9 years ago
it's aaaallll about tom leykis.... other than stern that is. also phil hendrie rocks
9 years ago
TERRY WOGAN RULES!!!!!
9 years ago
Mark & Lard had one of the best radio shows.
9 years ago
Mark Radcliffe and the boy Lard were fucking brilliant. Especially as the Shirehorses!
9 years ago
...until some daft cunt had the bright idea to put them on the Radio 1 morning slot.
9 years ago
the fuck it is. opie and anthony are nearly as retarded as bob and tom. the only show to make me laugh in the morning is lex and terry.
9 years ago
really good one is the toucher and rich show on wbcn in boston, I know its in the afternoon, but fucking hilarious, espcially when they interview drunk red sox fans hahaha
9 years ago
red sox fan^^
9 years ago
Fred Toucher is funny as fuck.
9 years ago
MJ and BJ
9 years ago
Radio sucks, that is all..
9 years ago
The Adam Carolla show is pretty funny.
9 years ago
There is no competition, Howard Stern "IS" the best. Example: O&A had this decent looking chick that nobody knows slap out the titties... Howard Stern had Carmen Electra sit on a sybian. Howard Stern ftw.
9 years ago
Howard Stern is a hack. Claims he invented everything. He only gets the good guests because he is a brand name. If it weren't for porn stars riding sybians, nobody would listen and he'd probably be jobless.
9 years ago
She's okay, but not that hot.
9 years ago
....riiiight. Mr. Internet Don Juan here ^^^
9 years ago
yeah. thats bullshit. shes fucking hot.
9 years ago
+ points for her being coy about it too
9 years ago
8. Fit body!
9 years ago
yeah . . call the police if she sucks your cock.
9 years ago
anything to me under 120ponds is doable
9 years ago
:(who am i kidding requirement: 1 vagina
9 years ago
I believe the phrase you're looking for is "sober doable"
9 years ago
sober doable is the least of my worries.
9 years ago
...what shitting music.
9 years ago
Or shitty, even
9 years ago
either way...it stinks.
9 years ago
That's what I was thinking. She showed her tits on the internet, just so people could know her boyfriend is really gay?
9 years ago
Yeah, that band sucked.
9 years ago
She's a cutie.
9 years ago
ugly skinny bitch
9 years ago
Yeah, she'd be much hotter with a burqa.
9 years ago
iranian....go back to your shitty rag head lovin fat ass women with sand up their ass....you fag...strap a bomb on and set it off.....
9 years ago
^ bingo

no camels tho, disappointing.
9 years ago
I thought we had established that iranian liked goats?
9 years ago
he likes the BBCB (big boned couch bitches) do not call them fat.
9 years ago
Noxa, you haven't been here long enough to even know what we're talking about
9 years ago
yeah i know noxa.. pfft
9 years ago
Creepy, she's like, what, 19?
9 years ago
Seems fake. "Oh, I'm so nervous, I never do this"
Yeah, maybe not that week.
9 years ago
pffft grandma.
9 years ago
Thats not creepy, thats exploitation!

Go exploitation of hot young women!
9 years ago
Listening to 40 something guys perv out on 19 year olds is creepy.
9 years ago
Ill be perving on 19 year olds when im 40
9 years ago
me too oranje.. its a lifelong amibition of mine to have at least a 20 year age gap.. i'd better wait a few years tho.. prison sucks apparently.
9 years ago
Im in my 20's playa
9 years ago
I do anyways, if they're 16 or more, it's fair game.

9 years ago
Just think one day you may do a girl half your age
9 years ago
So if you're under 40 its okay, Arch?
*pervs out like a madman*
9 years ago
ive shagged a 15 year old
9 years ago
Archman, you are a fucking pussy.
9 years ago
Opie and anthony suck long live Bubba The Love Sponge
9 years ago
You know what doesn't suck? The reply button, asshat.
9 years ago
Fuck yes!
9 years ago
YES FUCK!
9 years ago
no, none for you.
9 years ago
I wonder what her cunt looks like? I am guessing roast beef with a side of mustard?
9 years ago
i reckon its actually a golden pussy, all sparkly and smooth.
9 years ago
so lovely it atracts sunshine
9 years ago
looks like a badly wrapped kebab
9 years ago
not enough poontang for my liking.
9 years ago
No pussy... this was a let down.

I wonder if her boyfriend knows how many cocks that whore has had in her mouth.
9 years ago
a couple ?
9 years ago
I mean, over her life, not at one time.
9 years ago
1009 total, 5 at one time
9 years ago
What? More than markiemark? Never!!!
9 years ago
That delay was nice there with the bra, but, the rainbow didnt go down, which definitely was disappointing.
9 years ago
you know she loves the attention.
9 years ago
They shoulda said "we'll play that shitty song once a day if you blow us "
9 years ago
woulda been better if it showed her twat...
9 years ago
I agree... that was the point of the whole exercise surely? No map of Tasmania - no woody for me.
9 years ago
Too fuckin' skinny.
9 years ago
Pussyhands:" f'ing love the Oppie n Anthony show...only show that makes you laugh at 8 AM. " .............you are obviously an asshole who dosent know about The Revolution of Howard Stern whos been doing that for EVER! Fuck Oppie and Anthony pussyass posers.
9 years ago
Rarely must I "HAVE" to log in to help a douch.
9 years ago
Looks like you need help yourself, douche.
9 years ago
Is that it ?
3 years ago
Where's the muff'?
3 years ago
terrible way to refer to your mums quim
3 years ago
Wow...totally mucho worthy...
3 years ago
What's funny is when they bitch about vanilla porn and shitty content, then you go back and look at their old posts and that basically all they used to post.
3 years ago
to be fair though..this was hardcore fetish stuff back in '08
3 years ago
much complaint...such shock....so unexpected
3 years ago
Good girl
3 years ago
Shut the fuck up, asswipe!!
3 years ago
holy shit, pal, you did it!

ran squidley the fuck off...


he'll never comment again after that masterful attack.
3 years ago
recover password
most discussed