points: 2

Fappable?

NSFW

if youre Theck4.

featuredgross

by hankrecess

submitted April 14th 2008

74 comments
what do you think? let everyone know!
Fappable?
tagged:
votes:
muchoworthyloslobos
not muchoworthy
comments (74)
I think I just died a little inside...
10 years ago
I think something died inside her.
10 years ago
I agree with both Arch and JJF.
10 years ago
I agree with all three of you.
10 years ago
i dont agree with any of you cos you're idiots
10 years ago
ehhh... Katie poop???
10 years ago
She must have eaten peanuts.
10 years ago
black beans
10 years ago
Maybe a combo of both is what gave her the shits.
10 years ago
Chicken Tandori.
10 years ago
mmmm, chili buns...
10 years ago
^hahaha
10 years ago
^^muuahahahaha
10 years ago
thats what i was thinking. even i find this pretty nasty.
10 years ago
lol
10 years ago
"And that's when I knew I had to end the relationship".
10 years ago
^^hahahahahaha
10 years ago
The note included the caption: "I miss the shit out of you."
10 years ago
bladder infection is on the way
10 years ago
my girl gets that too often, but not in this way
10 years ago
So... is this Katy? Or her competition??
10 years ago
^ Wants to finger me.
10 years ago
Hahahaha!!! I forgot about our prostate exam appt. I did try to send you a stalker e-mail (stalking's my hobby), but I got a mailer-daemon.
10 years ago
when com bak brng vid
10 years ago
Stalked by a hot redheaded nurse?

Do you have my e-mail?
10 years ago
Hey wait a minute! Who's stalking who here?? lol. :P
10 years ago
If it's the one you gave Vicsin then yes I have it.
10 years ago
hahaha
10 years ago
VicSin, Apathy, and Hellonurse in a threesome?

Def brng vid wen com bak
10 years ago
JJF... are you drinking again?? If so, it' rude not to share.
10 years ago
*it's
10 years ago
Yeah, that's the one. I'm sure glad I stayed up past my bedtime. :)
10 years ago
Just tried again... no luck... "Hi. This is the qmail-send program at yahoo.com.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out." All I had said was... "You know better than to give your e-mail out on Mucho!! Because stalker weirdo's like me will e-mail you! :P LOL"
10 years ago
That was the third or fourth time I've posted it. Never had a problem.

Are you serious? You can't get through? Awww...I shoulda went to bed.
10 years ago
I copied and pasted it, unless you typo'd it?? Check what you posted. Yeah, the "joke" is anti-climatic now... LOL.
10 years ago
I wanna slay that daemon.
10 years ago
Here's the actual error code... maybe you can make heads or tales of it? "65.54.244.200 does not like recipient.
Remote host said: 550 Requested action not taken: mailbox unavailable
Giving up on 65.54.244.200."
10 years ago
Get a room.
10 years ago
Hell, I need to get my ass in the bed, I have typo's running wild (anti-climatic? WTF?), and unintended puns... I'm an equal opportunity stalker Archman... do you need a new one?? :P
10 years ago
"Does not like recipient". Damned technology.

I don't know what that means. I checked the post, it's right. VicSin got through.
10 years ago
Can a nerd help a brother out!?
10 years ago
Use Gmail.

Become one of us.

Be assimilated.
10 years ago
And get AIM or Yahoo IM while you're at it.
10 years ago
JJF, NEVER!

Actually, I have a gmail account, I just never use it.
10 years ago
Come on man, almost 7 gigs of space.

You know you want it!

10 years ago
HEY WAIT! Me and HelloNurse in a threesome! WOOHOO! :D *wink-wink*
10 years ago
wen com bak brng vid
10 years ago
VicSin, you cow. Noone wants to see you in a 3-way. You think getting into a threeway with another chick will somehow make you sexy? Wrong!
10 years ago
hehehe
10 years ago
Dude, unless they allow me to email attachments over 1 gig in size, I don't care.
10 years ago
Me either. Besides, she finally got through.

*Struts to the beer fridge.*
10 years ago
Hank, you think that by calling me a cow, and insulting me in everyway you know how is making you look like a big, strong, real man? WRONG!
10 years ago
And to think...I thought you were cute too! :P
10 years ago
HOLY SHIT!!!!!!!!!!!!!
10 years ago
more like the most unholy shit today.
10 years ago
So that's who left the turd on my toilet!
10 years ago
I don't think she made it to the toilet, man
10 years ago
Strangely, I've had that pic on my cell phone for about 7 months now. I have some sick friends.
10 years ago
I have worse on mine.
10 years ago
Me too SNIKT. I get sick shit like that all the time .
10 years ago
Someone sent me a lovely pic involving a horse. But I'll spare you.
10 years ago
Fuck that, post it here.
10 years ago
My favorite is the one that just starts screaming in an East Indian voice "Hello, I am looking at gay porn on my cellphone, I have gay porn here. Two men with their pee-pees in each others buttocks on my cell phone." Thankfully Samsungs have shitty speakers.
10 years ago
hahahahahahahahahaha I need to have my indian friend say that hahahahaha
10 years ago
That me after vacationing in Cancun.
10 years ago
learn to wipe.
10 years ago
your mouth
10 years ago
gold even i felt a little bit distgust
10 years ago
is that a string of digested bacon covered in shit?
10 years ago
That was digested bear, build it and she will come. Also, I hope the pizza delivering thing is working out, you wanna deliver to WA state?
10 years ago
good thing she didn't step in it
10 years ago
You want to
10 years ago
thats awseome!!
8 years ago
i love mexican food!
8 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!