points: 1

priceless

me and my buddy made the magazine!

featured

by XxShadowFalconxX

submitted April 11th 2008

29 comments
what do you think? let everyone know!
priceless
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
not muchoworthy
comments (29)
Rrrrepost! XxShadowFalconxX is a failure!
10 years ago
fo sho.
10 years ago
Suck my penis smerf....and by the way....Happy early Birthday!
10 years ago
I'm pretty sure you can suck your own penis, poofter.
10 years ago
haha philly gets all the bad publicity. but we still have the best fight in hockey
10 years ago
flyers are in the playoffs
10 years ago
yeah and they lost their first game vs the caps
10 years ago
dont worry they wont get swept hahaha
10 years ago
Morph you watch hockey?!!!
10 years ago
_Morph_, the media here is saying the Pens lost that last game so that they didn't have to face the flyers in the first round because of their physical play. Has the media said anything there about it?
10 years ago
toolman media is wrong pitburgs up 2-0 in the series prolley sweep them
10 years ago
nothing about it. i think the pens would smoke us personally but if we play like we did earlier in the year we could give them a real work even steal the series.
10 years ago
I like the games between the state, they really hate each other. I'm more of a football fan but I definately enjoy Pens vs. Flyers. Our media was just saying that the Pens didn't want to play them in the first round so they wouldn't get beat up so bad. I hope it comes down to those two to go to the cup, that'd be a great series. Then I could root for either. Gotta keep it in the state.

And puff, we're not talking about Ottowa
10 years ago
No Mucho sign or finger so obviously fake.
10 years ago
Obviously you've never seen his post of himself. He's a Mexican warlord.
10 years ago
*sneeze*
10 years ago
excuse me, Im allergenic to lame
10 years ago
*dry heaves*
10 years ago
hahaha
10 years ago
Gay allergy?
10 years ago
dude if this truly was you
what the fuck were you thinkin?
10 years ago
not realy me...admin. edit!
10 years ago
out of all the shit i've submitted, this shit gets posted!
10 years ago
hahahaha
10 years ago
Tomorrow night will be the factoring game for you Ottwa fans. If they go down 0-3, it's gonna be a tough climb back.
10 years ago
ottawa sucks!
10 years ago
Ain't nothing but fags and dicklickers come from Ottawa.
10 years ago
Hasek with the Stick Save. Oh, and you guys are fags.
10 years ago
I always enjoyed the phantoms more
10 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!