points: 1

Vintage Impregnation

NSFW

I wish it were two men.

featured

by OozeYeti

submitted April 10th 2008

60 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
not muchoworthy
comments (60)
What movie is this?
9 years ago
whatever it is, it was boring
9 years ago
From the look of things, Lassie Come Home
9 years ago
This is from the movie Mischief, mid 80's or so.
9 years ago
holy shit...was Lassie masturbating?
9 years ago
Definitely not a movie about shaved teens!
9 years ago
Ah, early, vintage Kelly Preston. This movie changed my life. It came out my freshman year in college! Between this movie and C. Thomas Howell's "Secret Admirer" where she bared her mams, I was a goner for her! Now Travolta has ruined that snatch...
9 years ago
They filmed this in my hometown. She didnt look all that off camera. Most excitement that town had saw since the coal strikes of 1968.
9 years ago
I doubt Travolta's touched her snatch.
9 years ago
hmmmm its missing the essential mucho touches....such as shitting on her chest....
9 years ago
oh yes....the 80's....when tits were real and snatch was hairy
9 years ago
I miss those days.
9 years ago
Don't forget the diaper panties!
9 years ago
That chick was damn hot.
9 years ago
Agreed
9 years ago
Well, I wish it was a deleted scene from "Back to the Future" or "Happy Days", but I know it isn't.
9 years ago
I just wish michael j fox's character fucks his mom when he goes into the past thus becoming his own father and his own brother at the same time.
9 years ago
hillbilly fantasies now boobyv?
9 years ago
i always confused kelly preston with lea thompson
9 years ago
Lea Thompson was hot.
9 years ago
Not much can fan the pedo flames in a man like Jennifer Jason Leigh in "Fast Times at Ridgemont High".
9 years ago
Shave that shit. btw, Buddy Holly rocks!!
9 years ago
Buddy Holly kicks ass.
9 years ago
No, he doesn't.
9 years ago
Buddy Holly kicks daisy roots.
9 years ago
protip: semen comes out while having sex or masturbating to lubricate the urethra for ejaculation, so pulling out is pointless

protip: lol bitch
9 years ago
It's not pointless. Even though impregnation is still possible, it's a much lower chance. Not completely without risk, but still better than coming in the girl.
9 years ago
Semem comes out, not sperm.Pre-ejaculate is made completely separate from semen and sperm. It does NOT contain sperm, however upon its exit of the penis it may contain sperm IF there has been sperm in the urethra from a previous ejaculation. When a man orgasms about 98% of the sperm exits his body, so that means 2% of it stays in the penis. and usually washed out upon a urination. But if there has not been a urination then the pre-ejaculate will wash out the sperm, hence the possibility of pre-ejaculate containing sperm.
9 years ago
yes, Terrapin is correct, and I will shout out a thank you for that anatomy and physiology lesson there.
9 years ago
Yes I have reseached this extensivly. I keep a copy next to my bed to prove it to to any chick who argues that theory. Most make me take a leak before hand and the other chicks get up and leave. Actually, they all leave. Fuckin bitches.
9 years ago
Even if you do cum in a chick, the highest likelihood of her getting pregnant is only about 1 in 3. And that's assuming she's in her most fertile time of the month.
9 years ago
Shitty odds there considering I do it like 4 times a day when I have in-house .... Ill stick with condoms.
9 years ago
The real question is; once you come, what do you care about that bitch anyway?
9 years ago
yeah who cares. Unless shes a good root or hot.
9 years ago
If she knows your full name, you're fucked.
9 years ago
The second month after my wife moved in she got pregnant.
9 years ago
Really? Damn, I wonder if I'm shooting blanks. Oh wait, I think she takes birth control.
9 years ago
Ice006, you give them your real name? Even if they have that they still have to try to get me on Maury with them.

Word of advice, never go on Maury.
9 years ago
Maury is a pedophile, especially with "different" children. He gropes the shit out of those freaks on national TV, and then he fucks Connie Chung, well maybe, ewww.
9 years ago
Just make her get her tubes tied like I made my wife. Well, I didn't make her. After three kids, she didn't want anymore.
9 years ago
haha kojach youre a noob.

no more protips for you.
9 years ago
1950's Cream Pie.
9 years ago
"I can get out before anything happens. I swear!" Flawless method!
9 years ago
thats how i roll too
9 years ago
Just go on the pill and make it easy.
9 years ago
Back in the 50's it was called a punch in the stomach.
9 years ago
Kick, wasn't it?
9 years ago
A tumble down the steps worked too.
9 years ago
a pair of knitting needles or Fred West in the 1960's
9 years ago
1:08... no hard-on yet.... he's gotta be gay. I had a hard-on at like :45.
9 years ago
Same. And I didn't even press play. Was only reading thru the comments at this stage…
9 years ago
Awww, he's shy about showing his dick to a girl. Poor boy, must be hung like a tictac.
9 years ago
reminds you of your youth?
9 years ago
or now!!
9 years ago
I was wondering how long it was going to take before someone made the joke.
9 years ago
I was just wondering if you were the body double in the bra removing scene.
9 years ago
Sorry smerf, Hank made me say it.
9 years ago
uhm Joke? it wasnt a joke, just pure fact that i shared.
9 years ago
hank ! You are like 40 and still virgin how does it feels to watch this video?
9 years ago
Great movie. Fox Movie Channel plays it a lot in cadence with a Porky's or Revenge of the Nerds. In unedited glory I might add :)
9 years ago
I never seen that one.
9 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!