points: 0

18yr old italian beauty

from italy to the world

featured

by gunsnroses

submitted April 8th 2008

71 comments
what do you think? let everyone know!
18yr old italian beauty
tagged:
votes:
muchoworthyBushmills
not muchoworthyBarret
comments (71)
Yep, I'll take two please.
9 years ago
with nothing on em.
9 years ago
yea my g/f is hot
9 years ago
So how do you keep from contracting the AIDS?
9 years ago
My first wife is Italino , Anybody Got problems with Italilan women , tell me about it , I may be able to to help you . :)... forgive me if I misspelled any words Butanas ;)
9 years ago
Also third wife was part ITALIAN :)
9 years ago
and they just keep leaving you huh?
9 years ago
How many Italian wives have you had Aqua? HAH :P
9 years ago
Yeah this was good when I saw it on Tangotime too
9 years ago
If you like Tangotime so much, feel free to go back there, douchebag,
9 years ago
^^^that one hurt 1rish1, I just want to love you. no come here and let me fuck you in the ass like the english did
9 years ago
Ride away will ya.
9 years ago
nice one. your pretty quick
9 years ago
Fuck off. You don't get to comment on the quality or origin of a post until you've actually posted something yourself.
9 years ago
*smells fresh fish*
9 years ago
"Ride away will ya." Hahaha. What a wicked dis. Omg, that guy must still be stinging from that one!!
9 years ago
I'm on fire.
9 years ago
I want
9 years ago
...a cock in the ass whilst eating a crisco sandwich.
9 years ago
.. a crisco sandwich while eating a cock

would be more suitable for ms
9 years ago
clearly in the ass
9 years ago
T & A plz
9 years ago
Extra "a" plz
9 years ago
You guys are dumb.
9 years ago
"Hubert Cumberdale, you taste like soot and poo."
9 years ago
I liked Milk Man better.
9 years ago
agreed.
9 years ago
It's the stuffed animals in the background that make this work for me.
9 years ago
can i eat it now?
9 years ago
Yeah, might as well. Not much meat on a human anyway.
9 years ago
eh...not enough nakedness
9 years ago
It's nice but who cares that it's Italian and people who look for porn with 18 year olds do so because it's as close as they can get to even younger girls. Not hating on anyone but quit kidding yourself.
9 years ago
I never looked at it that way Archman, but you're right.
9 years ago
FAKE! No such thing as a hairless Italian.
9 years ago
Whens the only time its ok to spit in an Italian girls face?.......When her mustache is on fire!
9 years ago
You guys are thinking of Southern Italians... pretty much all the gypsy bastards
9 years ago
yeah northern I Ties are blonde and hot mostly. Mainly because blonde body hair doesnt stand out much.
9 years ago
wow, now those are some spankable ass
9 years ago
way to comment on your own post Daygo!
9 years ago
hell yea why not?
9 years ago
20 year later you wish you didnt marry to that wrinkle shar pei slut
9 years ago
5 seconds later she make a huge dump on the floor
9 years ago
You mean shit on a floor plant?
9 years ago
yep
9 years ago
Is it me, or is Planty's english getting worse?
9 years ago
I dunno, that was almost acceptable English.
9 years ago
I'd say he's getting better, or maybe he's just hasn't drank enough.
9 years ago
Plant, shes Italian, not Japanese.
9 years ago
slurp
9 years ago
Good thing we have a picture all the way from Italy, 'cause local college campuses aren't fucking loaded with thousands of asses just like this.
9 years ago
thats why Ted Bundy hung about outside colleges
9 years ago
Thats the one great thing about where I live. We have 3 colleges within a frw miles of each other.
9 years ago
*few
9 years ago
now thats what I like, but I prefer a 17 year old , then meet her at midnight on her birthday. so she is barley legal, but still legal and the law can kiss my ass
9 years ago
Yeah fucking right.
9 years ago
In other words, bullshit!
9 years ago
Depending on the state, you may not have to wait that long.
9 years ago
what are y saying chinaska?? I thought u agreed about the barley 18, or are u saying that u still can go to jail even if u bang her at 18? well u can bang any girl as long as she is 18 and u right smerf depending what state also, but to be on the safe side, I say 18
9 years ago
You do know that the age of consent in Italy is 14 right? Hell, in Spain it's only 13.
9 years ago
Roadtrip!!!
9 years ago
i would do unspeakable acts upopn that ass..then post it here..then it would be considered normal
9 years ago
no you wouldn't
9 years ago
I don't see a face. That may mean she's either a butter face, or a dude!
9 years ago
i'll go with 'dude'
9 years ago
I want to see a face also. She may have that mustache.
9 years ago
She was too busy nibbling on my cunt to worry about her face.
9 years ago
*Questions Italian descent authenticity*
9 years ago
Who fucking cares what you question?????? Noob, try to make a decent comment, for once!
9 years ago
Awww... Sounds like someone's getting grumpy and needs a nap :-/
9 years ago
someone needs to change hanks diaper and make some gruel in the microwave owen for the little baby face.
9 years ago
For what I see, I'd eat a mile of shit just to see where it came from.
9 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

users online