points: 0

Well Trained Dog

Well, fairly well trained dog, too bad it doesn't understand the concept of CLOSING THE FUCKING FRIDGE DOOR!

featured

by yak

submitted April 7th 2008

85 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (85)
Letting a dog in the house, classy.
10 years ago
What the hell is that supposed to mean??? Get your fucking nose out of the air kiddie.
10 years ago
USING MY FUCKING LINE YOU DIRTY DOUCHENIGGER FUCK!
10 years ago
haha, how is that a bad thing?
10 years ago
Sorry Jr.
*Orders hat*
10 years ago
Great fucking word Jr. That is going in the archives... And I am ordering a hat as well.
10 years ago
im not ordering a hat until he apologizes for using that horrible word..... how dare he say "dirty" in all caps.... mongrul
10 years ago
fine
dirty DOUCHENIGGERS!
10 years ago
now thats much better.... i'll take a pink one
10 years ago
HelloNurse is too.
10 years ago
DNJr, looks like I'm good for business!
10 years ago
Oh my yes, I have yet to rape your image too :D
10 years ago
Since when is letting your dog in the house bad?
10 years ago
well trained bitch.
10 years ago
Did not someone say the same thing about you ?
10 years ago
That was me... My bad.
10 years ago
holy fuck! ryoga's still lurking?
10 years ago
can she roll over???
10 years ago
Or play dead?
10 years ago
shake a paw?..sit?? i'm not that impressed
10 years ago
Can she shit on the floor and eat the croch out of every pair of womens underwear in the laundry basket?
10 years ago
Well, can she shut the fridge? Geeze
10 years ago
No shit, if I could teach my dog to get beer and then shut the door, I would be in heavan.
10 years ago
jamie shut the fuck up we both know you left my fridge open last week
10 years ago
she obviously wasn't too busy reading the description
10 years ago
GOOD GIRL!!! Damn I miss my Labrador :*-(
10 years ago
yeah you lab was a good dog. until i hit it with my car. twice.
10 years ago
ROFL LMFAO!
10 years ago
Twice eh? Were you trying to study proper english whle driving? Or just too busy giving your daddy a blowjob?
10 years ago
Text messagers are gay!
10 years ago
I've heard of dogs that could do that and always chalked it up to folklore or something. Cool shit!
10 years ago
theres quite a few videos of dogs doing similar shit out there
10 years ago
i enjoy seeing people with pitbulls trained in a decent manner
10 years ago
FUCK YOU MICHEAL VICK... to think i stole tickets just to see you play the Saints....
:shutters:
10 years ago
There's no such thing as a mean dog unless you train it that way.
10 years ago
i had a poodle that was pretty mean
10 years ago
little attack poodles are cool...
add about 80 and bigger teeth, not so cool
10 years ago
Damn, that bitch wanted a lot of soda.
10 years ago
thirsty as fuck
10 years ago
i'm impressed the dog knew which sodas to fetch
10 years ago
probably were in order in the fridge..i don't think dog's see colour that well and they can't read.
10 years ago
ya relized that!
























*lights up another one*
10 years ago
Where are you from Dik?
10 years ago
The shed
10 years ago
They might not be able to read, but I have a video that proves that they can talk.
10 years ago
Like dik said, probly lined the fuckers up in order... unless well a dog will respond to it's name if you drill it in to head.
It will eventualy register in it's brain what you are talking about not by color or text just the sound that comes from your mouth.
and it helps if you gesture too fetch.
10 years ago
...reply button, fucker. Learn it, love it.
10 years ago
use it
10 years ago
My line, smerf.
10 years ago
Then you should have followed up by stealing my line: "Make it your bitch"
10 years ago
lol dogs can see color.
10 years ago
hey fuck off
10 years ago
Well I guess they can see yellow and blue.
10 years ago
The dog would see the reply button
10 years ago
shit... I forgot the reply button.
sorry I have not commented in a while.
10 years ago
holy fuckin shit
10 years ago
fuckin liar!
10 years ago
Jesus Fucking Christ
10 years ago
christ fucking jesus
10 years ago
Mother Mary & Joesph!!!
10 years ago
holy hairy dripper batman
10 years ago
Sasquatch won
8 years ago
haha what the hell are you doing way over here? Do you have a flux capacitor?
8 years ago
Thats not a dog, thats a machine lol.
10 years ago
Wow.
10 years ago
I wonder if she taught it to eat her rancid pussy yet.
10 years ago
"Go get me the peanut butter."
10 years ago
/\The voice of experience
10 years ago
nice, i sneeze and the dog brings me a hanky soaked with his saliva. thanks but no thanks....
10 years ago
I second that.
10 years ago
I think it was supposed to bring the whole box, but fucked up.
10 years ago
It was all good until she got put down for eating the neighbor kid.
10 years ago
So she can train a dog but she cant count to ten. High five? i think not.
10 years ago
hehe
10 years ago
countless bloopers in this one, oh man
10 years ago
a god dog doesnt take pay in "food" to perform services...
10 years ago
Well, duh. God dogs take prayers in exchange.
10 years ago
I think Planty is referring to how he pets his dog in his "special" place as a reward.
10 years ago
i think pink is finally right, and isn't *stack of shitty plants*always talking about how much he is in love with all natures creatures so he fucks them till he gets hungry, then it's off with their head,into the pot and then sell the tourists the leftovers
10 years ago
Sounds about right.
10 years ago
give me orange soda, and they shit got a fucking strawberry soda.
10 years ago
Plant, slow down and try again.
10 years ago
I'd train my dog, but she's 80% def. I'd learn sign language, but 80% dumb.
10 years ago
I hope that dog dosen't forget the important thing he can do. like bark and growl at every negro that walks by.
10 years ago
What, the mean bitch couldn't even say please?? Get me my purse PLEASE?
10 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!