points: 0

Way to Play with Your Weiner

I really need to get one of these...my weinie dog would love it just as much as this little guy...

featuredcute

by invalid

submitted March 22nd 2008

30 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (30)
hahaha
9 years ago
stan doesn't get fetch
9 years ago
Stan has issues, doesn't he?
9 years ago
Maybe he just doesn't want to get fetch
9 years ago
stupid dog= stupid owner
9 years ago
he can roll over and shake a paw and so can i
9 years ago
I'd like to see the same video but have someone take the ball off right before it launches, right after the dog takes off. The dog would run into the other room and be like WTF?!
9 years ago
Really would he! OMG He'd be like WTF?!
9 years ago
Wow, too lazy to play fetch with his own dog. That's pretty sad.
9 years ago
sounds like they have piano practice.
9 years ago
Must be Wario.
9 years ago
I thought it was a vacuum cleaner at first (couldn't see it at first). Rather neat invention.
9 years ago
OhShit...ohShit...ohShit...it's about to fire...gotta run!
9 years ago
I didn't know cats chased balls...
9 years ago
Well, most cats don't, but Claude has this thing for balls.



Sorry, Claude. Vic made me say it!
9 years ago
There are no apologies on Mucho...Now insult Claude without apologizing so we can move on...
9 years ago
Claude smells bad.
9 years ago
claude pisses in a fuckin box
9 years ago
Clause likes balls.
9 years ago
*momentarily stops licking his balls and looks up* -huh?
9 years ago
*Wario flicks Claude's funny little ears and runs*
9 years ago
*PETA sniper team takes aim at Wario*
9 years ago
"HA-HA-ha...-funny?"
9 years ago
Claude has no genitalia.
9 years ago
Ya? That's not what your mom said!
9 years ago
or... you could just get off your fat ass and go play outside with the dog!
9 years ago
the guy made this for his dog so that when the family was away the dog would have some entertainment...
9 years ago
I would put that little furry fuck at the end in that thing and launch it into traffic!
9 years ago
Rofl at the other dog near the end who was too small to play fetch, the only thing he'll be fetching is a pack of condoms for his master the weiner dog, that little dogs his bitch.
9 years ago
Weiner!
9 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!