points: 4

Shit Splattered BJ

NSFW

I think she has gingervitis

featured

by RedHeadedStepChild

submitted March 15th 2008

70 comments
what do you think? let everyone know!
Shit Splattered BJ
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
Barret
JerkStore
not muchoworthy
comments (70)
hahahaha, he farted on her.
9 years ago
If you stare at her long enough, your eyes loose focus and she turns into a hot 3-d chick with a tan.
9 years ago
I see a schooner.
9 years ago
Hmmm...I don't see a schooner, but I do see a boat. Oh wait...
9 years ago
I like red heads, but that bitch is fugugly.
9 years ago
Yuk.
9 years ago
skin cancer "make-a-wish winner.
9 years ago
Did someone try to sandblast that black chick?
9 years ago
Lol, almost as good as gingervitis.
9 years ago
Except gingervitis wasn't funny outside of South Park. So no, not that funny.
9 years ago
White or black?
9 years ago
red!
9 years ago
they're all pink inside.
9 years ago
alien nation porn eh.

9 years ago
with a complexion like that.... thang god for the industry, huh?
9 years ago
Ginger freaks!
9 years ago
red power!!!!!!!!!
9 years ago
fucking souless cunts
9 years ago
soulless*
9 years ago
red power!!!!!!!!
9 years ago
Whhhhhhite power. Not really tho.
9 years ago
....huh
9 years ago
????????
9 years ago
day walker?
9 years ago
What's scary, is that her WHOLE body looks like that.
9 years ago
Whats worse is that we would all fuck her!
9 years ago
i KNOw
9 years ago
Yeah id do it after.... a couple of bottles of whiskey.
9 years ago
no what's scary is that her tits probably have not one freckle on 'em.
9 years ago
They all loke the same with no flesh.
9 years ago
*look
9 years ago
I wounder what her vagina looks like. I just know I want a fucking pen, and a couple of days so that I can connect the dots.
9 years ago
I'd still hit it.
9 years ago
agreed
9 years ago
...second..
9 years ago
Me Too...
9 years ago
motion passed
9 years ago
i have no shame..id hit it
9 years ago
already did.
9 years ago
Negative.
9 years ago
sorry...motion's already been carried
9 years ago
aww.. i want to hug her ...

well after shes gargled with listerine
9 years ago
Like that muppet, "I hate using Lusterine, but I use it 40 times a day."
9 years ago
such alot of dick huh?
9 years ago
^ fail
9 years ago
she's hot
9 years ago
No. Look at her shoulders.
9 years ago
She'd be camouflaged in a firestorm
9 years ago
she'd be camouflaged in a shitstorm too. handy.
9 years ago
Natural selection?
9 years ago
Just a tad bit too much sun time.
9 years ago
I got this eerie feeling if she opened her eyes to look at the camera, they'd be glowing...
9 years ago
half-human, half-cheeta?

(how do you spell cheeta?)
9 years ago
ah
9 years ago
i look at her shoulders and i think Doritos
9 years ago
Mmmmmmm, the cheddar BBQ kind? Those are so fucking awesome. I knew there was some reason I wanted to roast this girl alive when I saw her.
9 years ago
Hey Smerf what are you doing having people post pictures of you??? haha j/k
9 years ago
Hahahahahahhaahahhahahhahhahahahahahhahahahahahahahahhhahahahahaha, so fucking funny!
9 years ago
pointing out that it was a joke made it less funny.
9 years ago
shut up you noob...let wanko laugh
9 years ago
stfu cocksucker^^ mind your own business sissyhaired hippie
9 years ago
stfu cocksucker^^ mind your own business purple-vained junkie
9 years ago
My hair is short.
9 years ago
But you do have the sandblast effect?
9 years ago
elpiss you burrito nigger shut up.
9 years ago
$100 dollars if you can connect all the dots.
9 years ago
with cumshots?
9 years ago
lindsay lohan
9 years ago
Shes been exposed, it's a black woman in white face!
9 years ago
Maybe her freckles will all connect to form a tan
9 years ago
"Can I be your friend?" "Umm...sure, suck my dick."
9 years ago
It's like the pump sprayer was broken on her sunblock bottle.
9 years ago
Freckles are scrumptiliscious!
8 years ago
recover password