points: 0

wtf Hank?

silly japs.... falling for hanks tomfoolery

featured

by BigBadBlackTyrone

submitted February 28th 2008

25 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (25)
and with some of the oldest gags.
9 years ago
Idk an Emu in the bathroom is pretty original to me
9 years ago
Dont look at him in the eye when you're pissing. Its a challenging to his dominance
9 years ago
REPOST FUGGERS!
9 years ago
Boulder part was funniest, that grandma took the squirt to the face like a man.
9 years ago
Re-Hank-Post..

But, the exploding cigarettes are still the best.
9 years ago
gotta go with the emu in the can
9 years ago
agreed, its a known fact that blacks are afraid of chipmunks and birds.... i would have shat myself
9 years ago
Birds? I was told black people were afraid of swimming.
9 years ago
watch Pride...
9 years ago
I knew they were afraid of birds. The chipmunk thing is news to me though.
9 years ago
Even if they're retarded chipmunks?
9 years ago
damn the boulders and exploding cigs are hilarious
9 years ago
The boulders were great. I wonder how mich a gigantic plastic boulder costs?
9 years ago
lol!
9 years ago
What's so funny?
9 years ago
japs are funny. the rest of the world should make their island an international chucky cheese.
9 years ago
haha that emu would be fucking creepy.
9 years ago
repizzle fo shizzle?
9 years ago
werd
9 years ago
Weird that he said repost for sure?
Wow, I didn't know I spoke Snoop Dog. That is weird.
9 years ago
REPOST!!!!!!!!!!!!!!!
but lol @ 1:46 where his voice jumps register
9 years ago
i like the last part in the toilet
9 years ago
I heard you loved it in the toilet, preferably with a dead animal.
9 years ago
That's a good way to duck a snowball.
9 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!