points: 2

face eating tumor

holy shit... poor guy...

featured

by Romeo2000

submitted February 15th 2008

44 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
thatdude420
not muchoworthy
comments (44)
I loved him in "Fantastic Four".
10 years ago
Classic.
10 years ago
WTF. No love Yak and Deja, no love. I submit a pic of this a week ago and nothing. And don't get me started on this fag Rmoeo's description, he didn't even try.
10 years ago
haha... they love me and they hate you. thats obvious now. cant even spell my name correctly. but still bitching about my idealess (?) description... lol~~~ , you fag!
10 years ago
dont be sad i have something
nice for you. tada~~~~: ☂
10 years ago
grrrrrrr~~~~~
10 years ago
You say I can't spell your name but you cannot even type a coherrant sentence. English is not for you. Go groom your handle-bar mustache fag.
10 years ago
uhhh~~ a rejected kid is sulking... :*(
10 years ago
mucho, if you submitted it you most likely submitted it WRONG so it was deleted because we are sick of morons acting like well.... morons...

10 years ago
i would probably just do heroin all day long
10 years ago
"For the first time"
I would have seeked medical attention if I saw even a small growth.
I want to see part 2 of the thing.
10 years ago
"finally found the courage" wtf
10 years ago
It's hard to believe that any doctor would let the tumour grow to this size surely? Why couldn't it be removed surgically piece by piece, over a period of time? What does it say about the health care system in Portugal? You have to feel sorry for this poor bastard.
10 years ago
Fucking sad... who the fuck would let this guy get this way. The government should fucking cut that tumor off... it looks like he has a regular face behind it.
10 years ago
The Government? I wouldn't let the incompetent retard led government next to one of my turds.
If the government is the answer it must be a pretty fucking stupid question!
10 years ago
a regular face behind it?...its not a mask numb nuts, that now is his face.
10 years ago
I wish the government could fix faggy pussies like bobbyfagintime.
10 years ago
boobyfagentine, you really are dumb as fuck aren't you?
i'm guessing you've never had biology lessons in your life right?
didn't you hear what his sister said? it's full of blood. it's not just a big flap of meat and skin.
he'd die by simply cutting it off.
10 years ago
mmm.. blood..
10 years ago
wow you guys are jerks.
10 years ago
shut up bobby
just shut up

10 years ago
Yeah fuck you bobby.
10 years ago
The government should cut off bobbyvalenpussy.
10 years ago
Oh, and just to add, these types of things also embed themselves into the bone. So, he does NOT have a normal face behind this....
10 years ago
Ohhh! I wanna make fun of the new whunu!
Fuck you whunu/bobby!
10 years ago
Hemangioma cunts.
10 years ago
I nominated LSD as whunu v2.0. How sad, but this clown will do fine too.
10 years ago
Oh, and fuck you whunu, you mother fucking cum sucker.
10 years ago
LSD only whined about cop related things. This fuck is whining about how we are making fun of the guy who can't read internet posts, and can't cry about it even if someone read it to him.
Oh yeah, fuck you whunu!
10 years ago
Fuck you, bobby, you fucking fag.
10 years ago
he probably didnt go to get medical attention before it got pretty bad. if your face starts eating your face fucking look for a doctor
10 years ago
bobbyvalentine says:

wow you guys are jerks.

hahahahaha
10 years ago
It's just not that easy, I had a student that had one of these, small, on his cheek, and they couldn't find a docter that was willing to operate for a looooong time because apparently these things have excellent blood sources.
10 years ago
Yeah fuck you, you little whining bitch bobby!Fucking fag!
10 years ago
I would like to kill this thing and fuck its sister.
10 years ago
it's not an it but a he bitch,it was so fucking sad.submit pt.2 romeio
10 years ago
Yep... it'd be nice to see a successful outcome.
10 years ago
it's not an it but a he bitch,it was so fucking sad.submit pt.2 romeio
10 years ago
Fuck off, you pussy.
10 years ago
I bet he has a great sense of tumor *ba da dish*.
10 years ago
Headcrab
10 years ago
It's not a tumor!!! It's an overgrown booger.
10 years ago
he looks a littel shit faced!!
10 years ago
is that thing on the bottom that flaps his bottom lip ??? holy shit !!!
10 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!