points: 1

Alamo Sex

NSFW

The chick obviously isn't into public sex so much.

featured

by yak

submitted February 14th 2008

23 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthysquatface
not muchoworthy
comments (23)
REMEMBER THE ALAMO!!!
10 years ago
lol she said "Fighting off the cops"
10 years ago
No wonder why they lost.
10 years ago
what cops lol all aboard
8 years ago
white girls! but I'm sure she can spell dream correctly. lol
10 years ago
The Alamo doesnt have a basement
10 years ago
Haha, PeeWee's Big Adventure
10 years ago
"be sure and tell 'em.... Large Marge sent you! hahahahahaha!"
10 years ago
the stars at night are big and bright!!!.....
10 years ago
It's like unraveling a really big sweater, that someone keeps knitting and knitting and knitting AND KNITTING....
10 years ago
and albinonegrolover is officially, in my books, muchos number 1 commenter for the day, congrats. cuz u made mine.
9 years ago
he had the most obvious face on while he was doin her
10 years ago
That bitch was a pussy.
10 years ago
god!! where is the rest? i feel cheated!!!
10 years ago
No money shot!
What the...
10 years ago
Tey are unmindful of what is happening around during blowjob
10 years ago
I just looked up "The Alamo" in Wikipedia and found that some cracker has slipped this into the first paragraph of the introduction:

"Please note that all Mexicans suck and most, like Santa Anna was a gay fag. Santa Anna was a little bitch and couldn't even fight Crockett like a man. He was to much of a pussy."

I kid you not - check it out lol.
10 years ago
You sir are full of shit
10 years ago
It's not like Wikipedia could have been edited in the 5 hour gap. Editing wikipedia? IMPOSSIBLE!
10 years ago
Yep, you're right Fries...
Some humourless bastard has fixed it up - cunt!

—— "This page was last modified 18:44, 15 February 2008"
10 years ago
I'd fuck her anywhere.
10 years ago
Interesting concept- porn history tours - making history fun!
10 years ago
Did she say "this is retardedly difficult?"
10 years ago
recover password
most discussed