points: 4

WonderBitch

Damn, woman!

featured

by ClaudeBallz

submitted February 12th 2008

23 comments
what do you think? let everyone know!
WonderBitch
tagged:
comments (23)
i assume getting stabbed with a missle hurts
9 years ago
I think thats her vibrator
9 years ago
I think that's her vibrator
9 years ago
I think that's her vibrator
9 years ago
it was her vibrator .. and that's what really hurts.
5 years ago
Since when was WonderWoman a commie fighting feminist machine?
9 years ago
Since the pink bastards took her cherry back in the 'Nam. She sure does have a lot of phallic power!
9 years ago
What was she before?
9 years ago
A ragging and raging dyke.
9 years ago
That one took me a minute Claude. Nicely done.
9 years ago
Yeah, that one's a little sneaky
9 years ago
He should have made himself into a brand on her ass, but it was still a good one
9 years ago
Okay, either I'm underwhelmed by this picture or there's something I'm not seeing. Because, honestly, this picture is *yawn*
9 years ago
you all should be glad... the next picture shows that she inserted that misslie in a very odd place.
9 years ago
Isn't that US Airforce markings on that Soviet jet?
9 years ago
Its on his helmet too. Frakkin third parties selling our shit to Commies!
9 years ago
Maybe the commie bastard was trying to steal it, and just thought the helmet looked cooler than his communal lice filled one. Wonder Woman sucks. She should be out there bearing her breasts for liberty and justice and so nerds can fap.
9 years ago
You guys are good; the flag on his arm was actually American; but I was confused and scared by this, so I made him a Commie. WhTF is Wonder Woman assailing an American pilot?
9 years ago
Cause Americans beating the crap out of Americans is the American way, god dammit!
9 years ago
The American American way!
9 years ago
He was trying to defect to North Korea and she thwarted his plans to live life as one of Ill's palace ornaments.
9 years ago
In america!
9 years ago
crappy jet anyhoo
5 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!