points: 2

Timelapse of artwork done by Alex Young

neato!

featuredcool

by Victorious

submitted February 5th 2008

43 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthyMako
not muchoworthy
comments (43)
Super cool
10 years ago
You would say super.
10 years ago
alright!
10 years ago
1. The thumb has an Aeon Flux flavor.
2. This was fucking impressive (especially the shading).
3. Fmj is gay
4. The Captain likes lists.
10 years ago
FMJ is super gay.
10 years ago
Mad Cool
10 years ago
Lol, nice.
10 years ago
lol, nice answer.
10 years ago
lol, nice semi-double post.
10 years ago
lol, nice semi-double post.
10 years ago
lol, nice double post^
10 years ago
It froze up on me and I wasn't sure if it worked so I sent another one with an extra word for good measure.
10 years ago
Alex Ross > All.
10 years ago
Bob Ross?
10 years ago
Alex Young?
10 years ago
A combo of the two? Graffiti happy trees?
10 years ago
He's both of them combined if they had the awesome disease.
10 years ago
Though Im not really a fan of his skulls, the pic as a whole is pretty awesome and its impressive that he doesn't need any tools to help draw certain lines so smoothly on that large of a scale.
10 years ago
uh, how can you not be a fan of his skills.... his ink work is fucking insane...
i think what you mean is you aren't a fan of his art? although you say that you think the picture is awesome....... i dont get it

10 years ago
i know what asphalt means, i have the same thing. i don't like his style(sort of rocker tattoo kinda art, with dragons, skulls and hot chicks) but his technique is amazing, his inking is perfect!
10 years ago
oh, hahah, you misread skulls for skills, yak.
10 years ago
maybe he did mean skulls.........

10 years ago
I don't like the skills or skulls. It's just the style that turns me off, too cartoony.
10 years ago
yup.
but he does have skills.
10 years ago
*nods*
10 years ago
I don't think I could be patient enough (or that skilled) to ink something of this detail without screwing up.
10 years ago
Ya with ink, you can't erase ink
10 years ago
are ya sure about that, drumrave?
10 years ago
i wish i could do anything that impressive...
10 years ago
...IN BED!
10 years ago
lol
10 years ago
hes got mad game thats for sure.


i need some inking skills like that. especially since im working on a comic book
10 years ago
I dunno... I get the distinct impression that they've speeded the film up a bit. Nobody can move their hands and draw that quickly.
10 years ago
even yak gets thrown in the drawing @ 3:42
10 years ago
even yak gets thrown in the drawing @ 3:42
10 years ago
how the hell do you do a 5 hour time difference in a double post??
10 years ago
No shit, my double post wasn't even that bad.
10 years ago
he thought no one heard him the first time.
10 years ago
Yeah thats been going around lately.
10 years ago
pretty fucking uhmazing! wow
10 years ago
where's the tits?
10 years ago
you're fucking kidding me... that wasn't cute or funny or anything. that's on plantshit retarded level.

for the boys...

post a pic of your boobs with proof or gtfo
10 years ago
Yeah, come on Vic, show us your tits!
10 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!