points: 2

DO WANT!

NSFW

....

featured

by Asphalt

submitted January 22nd 2008

51 comments
what do you think? let everyone know!
DO WANT!
tagged:
votes:
muchoworthyrking599
Mako
not muchoworthypus
comments (51)
The M249 Squad Automatic Weapon SAW)is nice and all but I prefer something in 308.

Oh and the girl is ahhight.
10 years ago
Well thank you for that useless information you knowitall fucker
10 years ago
you can see that when she is wearing her kevlar vest in the sunshine it is quite inneffective at protecting her lower abdomen.
10 years ago
I'd wrap those fat thighs around my neck and take a deep breath...
10 years ago
All you woud get to do is suck on the end of the rifle
10 years ago
your fantasies are a bit boring
10 years ago
Yea , the bullet will be boring through your ape head
10 years ago
godDAMN you turn me on!
10 years ago
Yea I know you are a queer nigger
10 years ago
Man, I don't know if I can bust again....
10 years ago
Nigger all I can tell you to keep sucking your dick as long as you can. Good luck
10 years ago
No, you're father will be over in a few hours then he can take it over.
10 years ago
my father is dead
10 years ago
So that's why he didn't move arou... ah, fuck it.
10 years ago
Yeah, I thought his lips were kind of cold.
I would've probably killed myself too if you were my child.
10 years ago
My father was 87 years old when he died . My advice to you Nigger is to put a shotgun to your forehead , put one of your ape toes on the trigger and push. The help line is now closed.
10 years ago
Sounds like your Father faked his own death so thathe could go out and be free to fuck all the black men he could find. You racist Internet piece of shit.
10 years ago
There are Black men ,There are black niggers.There are White men , there are white niggers . I do know the difference.I am not a racist .LSD
10 years ago
Well then, let's put that to the test. Get one of your gay little friends and walk up to a Black man and ask him if he is a nigger and whether or not a white man can be a nigger. Please post his response so that I can see what his take on that is. Dumbass.
10 years ago
LSD,GO fuck yourself. I do not give a shit what you believe.
10 years ago
id rather fuck the gun
10 years ago
hahaha
10 years ago
I bet you would.
10 years ago
she's packin
10 years ago
"So, hey baby, is that bandolier of bullets cold?"
10 years ago
theres a dick behind that gun
10 years ago
And that turns you on, doesn't it?
10 years ago
It would if I weren't already so turned on by the gun.
10 years ago
I have a calendar like this.
10 years ago
lol this girl... thats funny she has a full set they are like personal pics that got plastered all over the net...lol got to be careful what you do with your naked pics online.
10 years ago
the thighs ruin an otherwise lovely bod
10 years ago
Yeah, like you're able to pick and choose.
10 years ago
a man can dream smerf
10 years ago
Hmmm, true enough. Granted, no matter what your lack of nookie may be, it is always acceptable to turn down an obese chick.
10 years ago
...Beer goggles make the world go round...
10 years ago
her thighs arent that bad. no ones perfect.
10 years ago
some times big legs arnt all that bad her bod is trim...and maybe she has rodeo ass.
10 years ago
yeah thats what im counting on borracho
10 years ago
i am really really turned on
10 years ago
Looks like she got this idea from actiongirls.com
10 years ago
awww... it's fake. see the discoloration around the trigger. also, she is wearing panties, you can see between her left thumb and index finger...
10 years ago
cute girl. im not a fan of guns myself so lets see more with some knives and swords.
10 years ago
What if she sharpens the gun and stabs someone with it?
10 years ago
thats fappable
10 years ago
She looks like one of the Sergeants I used to train with back in Arizona.
10 years ago
could be
10 years ago
Its a pic of a U.S. Soldier in Iraq. I remember it when it came out. Preeeety sure most of these were taken off the internet due to the fact it's illegal to post them anymore. Hmm.
10 years ago
well if it is assfuck they are all over the place so suck a dick.
10 years ago
yes please
2 years ago
And you guys gave me shit about a couple of throw blankets on a couch. This bitch has full comforters hanging everywhere.
2 years ago
Then she blew her head off.
2 years ago
recover password
most discussed