points: 1

Captain Shirley

NSFW

best 15 seconds of my life

featured

by adamdrinkslots

submitted January 7th 2008

28 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
not muchoworthy
comments (28)
what a waste of 15 seconds
10 years ago
Once I saw the tranny, I knew it wasn't any good
10 years ago
i tought scooby doo was going to show up and fuck the shit out of them both, boy was i wrong!
10 years ago
thought*

10 years ago
You know what happened to thought. He thought he farted but shit his pants.
10 years ago
That wasn't a tranny.
I guess she had a strapon.
10 years ago
is that meatwad?
10 years ago
nah, if it was Meatwad, he'd have morphed into an igloo, or a hot dog, or Samurai Lincoln.
10 years ago
Lol, Samurai Lincoln.
That episode was great.
10 years ago
This sort of reminded me of William Shatner in Family Guy...
10 years ago
It reminded me of a floating brown girl getting fucked with a strap-on.
10 years ago
ok.....
10 years ago
...


this is a slap in the face to all animation majors out there.
10 years ago
So is them working in Mcdonalds when they graduate while blowing the boss so they don't get fired.
10 years ago
Exactly.
10 years ago
They did a pretty good job with only four colors.
10 years ago
yeah that sucks too.. but i dont so i guess im the "minority"


insert minority jokes below VV
10 years ago
Is the invisible man a visible minority?
10 years ago
El_Wanko; You said Pioneer Village in one of your posts,where do you reside?...
10 years ago
I was mostly thinking of a simpsons episode. Don't think I've been to a pioneer village ever.
10 years ago
is it not an episode of south park?
10 years ago
Yes.
"blame canada !"
"blame canada !"
10 years ago
LMAO! Listen to the sound effects!
10 years ago
boi-oi-oing!
10 years ago
I want to watch an hour straight of this.
10 years ago
From the 16 color, 8 bit buss days?
Fossilware.
10 years ago
2 dimensional fap fap
10 years ago
Well that was utter dogshit.
10 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!