points: 5

Too much wanking? (jerkin off)

Too much wankin will kill you :]

featured

by lodziarzPL

submitted November 25th 2007

29 comments
what do you think? let everyone know!
Too much wanking? (jerkin off)
tagged:
votes:
muchoworthySporty
tr_willk
drumrave
not muchoworthy
comments (29)
you think that's bad, you should see the guys dick.
10 years ago
i wouldn't be surprised if we already have.
10 years ago
^^Haha, seriously
10 years ago
That's the after effect of me after im done shredding on my guitar.
10 years ago
ya both suck
10 years ago
thank god you put jerkin off in parenthesis, or else i woulda had no clue what you meant
10 years ago
what the hell is wanking off? sigh
10 years ago
It's the same as jacking off only if you wank off you're more likely to have bad teeth and drink tea.
10 years ago
^LOL!^
10 years ago
This guy musta been the design tester for the original Xbox controller.
10 years ago
Yeah, and then he used a PS2 controller and this shit happened.
10 years ago
Wow thats pretty bad
10 years ago
It's a bunny!
Shadow puppets just don't work right when seen through X-rays.
10 years ago
Almost looks like facehugger roadkill.
10 years ago
When is the last time you ploughed a face hugger running across the road?
10 years ago
The other night
10 years ago
World's most challenging gang sign. Doing the sign the first time IS the initiation.
10 years ago
rofl
10 years ago
Yeah coz this is what happens when you jerk off to much....stoodge
10 years ago
this is actually the result of a firecracker
10 years ago
who jacks off with firecrackers....
10 years ago
Wanko.
10 years ago
CRAAAABBBBB PEOPLE
CRAAAABBBB PEOPLE
10 years ago
West side!
10 years ago
Doctor: "In my professional opinion, Id have to say something seems to be broken"
10 years ago
Naaah, throw some tussin on it.
10 years ago
this is what my hands are like before i stretch in the morning
10 years ago
Dik drinks beer to stretch and that fixes it right up.
10 years ago
damn, how fast was this guy going?
10 years ago
recover password
most discussed
recent comments