points: 0

STOP SNORING GODDAMNIT!

Thats one way to stop the poor fucker from snoring.

featured

by yak

submitted November 2nd 2007

41 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (41)
He might break his cankle!
10 years ago
or eat you.
10 years ago
Oh! Don't tease, sssss-exy!
10 years ago
How do I get my posts on, it's been like a couple weeks and they are DECENT freaking posts. They aren't up yet, I feel like such a noob -.- oh wait, I am a noob. Anywho, help! how long does it take for posts to go up normally?
10 years ago
probably a couple more weeks talking like that
10 years ago
Depends. If they like you and they're ACTUALLY good posts, maybe a week or so. If they don't like you and/or they're shitty posts, never. If they're posts relevant to something recent, next day services are available.
10 years ago
My pictures are, awesome, one is a kind of repeat another is just gd awesome, I'll link you them in 2 secs. By the way Smerf, thanks for actually answering me and not being a half brained fuck, trying to sound cool when noone knows who the fuck you are and post some not even funny comment. I knew I liked you for a reason, but it isn't that av.... >.> (-gag-) no offence meant.
10 years ago
the links are as follows, if for some reason y'all block them on here, I have no knowledge, save your half brained insults. I get it, I didn't know, if it doesn't block it...>.> well that's good too....



oh ffs, photo bucket wont work for me, if you really care, just say, I'm going to go play some video games, I don't care enough.
10 years ago
i wasn't trying to make shit personal. But your statement seemed pretty deseperate. Keep submitting and me being a half brained fuck will keep getting my shit posted.
10 years ago
Along a similar vein, I'm curious as to why, for weeks, all my posts are being blocked since I've got some real good content. As I've never insulted anyone I'm perplexed. I assume the admins may have taken an instant dislike to my good person. Since yak, deja et al did not respond to my email, perhaps they could confirm my hypothesis by banning my sorry ass.
I'll be on my merry way, no bitterness. In parting, I would say that this site does at least carry one virtue: that of a no-holds-barred exposure of the folly of human nature. Best wishes to all and sundry.
10 years ago
Just so you know, but I can understand that you thought it. I actually wasn't being personal cshoe86 =/ Not that I really care what you think. Just didn't mean anything by it.
10 years ago
Your posts are being blocked because you're a fucking retard and we want you to get AIDS and die.
10 years ago
That's not very nice, but true.
10 years ago
you can really feel the love sometimes can't you?
10 years ago
pwnographer, if you'd stop writing those desperate comments people might start to answer 'em normally. just talk normal for godsake! don't cling on people that say one nice thing to you(wasn't even nice, really). grow up.
10 years ago
lawl klingon.

needs some growing up^
10 years ago
Vic I hope you get aids and die.
10 years ago
i wish the same fate upon you, wanko.
we can share.
10 years ago
reasons for not having content posted:
completely lame, broken link or media, obvious repost, completely spammy titles or descriptions, most youtube meme videos, we don't feel like posting it... probably some others too... generally the reason is that its a repost of something that was posted days before and you just didn't fucking care to look.. other times its cuz people bother us asking why their shit doesn't get posted... :P
10 years ago
^ to follow up to this, keep the fucking comments on the fucking video, what the fuck does this have to do with anything you pieces of shit? if you have a question, use the contact button at the top of the page, if you don't get an answer its cuz we didn't feel like answering (which is usually me that doesn't feel like answering.. deja usually does... i don't give a shit about answering questions)
10 years ago
"if you don't get an answer its cuz we didn't feel like answering (which is usually me that doesn't feel like answering.. deja usually does... i don't give a shit about answering questions)"

yeah, that's how we know ya.
10 years ago
^ "to follow up to this, keep the fucking comments on the fucking video, what the fuck does this have to do with anything you pieces of shit?"

What are you talking about? Veeeeeeerrrrry often comments don't refer to the video at the top. Don't start being a fucking comment nazi.

Blah, blagh, blaagghhh.
10 years ago
And some more angry things that I won't say, except,

Chill out, Yak! You fucker!
10 years ago
Hank hopes you get aids and die.
10 years ago
wanko, die.
nuff said.
SmashT son!
10 years ago
It's a mating call. Der. Like, bullfrogs, he fills his throat sack full of air and croaks. I hope he finds a nice girl with moist, porous, green skin. He seems nice ^.^
10 years ago
nice furry avvy!
10 years ago
Well, I am a fur. Let the insults begin!
10 years ago
fuck you, ya furry fuck!
10 years ago
^^ HAHA
10 years ago
Yiff in hell fur fags!
10 years ago
the fact that you know and have correctly used the term "yiff" in a sentence makes you a fur supporter dicknix.


and im a fur also.
10 years ago
what is yiff?
10 years ago
If he really thought that was barf he would have tried to eat it again.

The other guy should have just smothered him with a pillow instead.
10 years ago
works on babies.
10 years ago
little bastards..
10 years ago
Wario?
10 years ago
nahh...
10 years ago
If you closepin their nose shut and stitch their lips together, they quit snoring.
10 years ago
I find that pressing a pillow to their face works as well.
10 years ago
did this guy wake up thinking he puked on himself?..will that make him stop snoring?...
10 years ago
recover password