points: 5

Ta-Daaa!

NSFW

Yourrr Spinal Chord!

featured

by ClaudeBallz

submitted October 25th 2007

47 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthySporty
ClaudeBallz
tr_willk
Barret
not muchoworthyBono
comments (47)
what the fuck?
10 years ago
I second that question to the fifth degree.
10 years ago
think about it-
the colon is approx. 6 ft long and then you have the small intestines, which are approx. 13 feet long.
there's ALOT of room for shit in there, mates-
pun intended.
10 years ago
It did look malleable.
10 years ago
It was a double headed dong up in there, Why would someone have pleasure over this?
10 years ago
sure the colon is 6 ft long. but it goes every which way, not straight.
10 years ago
Apparently that chick takes that thing up her ass often. That's WAY longer than her sigmoid (ascending) colon. It's got to turn the corner into her transversie colon at some point!!!
10 years ago
"chick"? Um.. Those are a couple of dudes in that video.
10 years ago
you can see the balls. its a dude...
10 years ago
Does she have a spinal column??? HOLY SHIT
10 years ago
I think that might be a HE...
10 years ago
Dude, don't ruin it.
10 years ago
omg he's right! WHAT IF THAT'S A DUDE?!
10 years ago
then we are all that much more gay
10 years ago
FAKE, somehow.
10 years ago
That's what I said too...
10 years ago
Shit, I just don't know anymore
10 years ago
I think she was dead! That dirty corpse fucker
10 years ago
I would never use a toy that is bigger than me xD
10 years ago
Well good luck finding one that small.
10 years ago
hahahahaha
10 years ago
wow.. burn!
10 years ago
actually the bullet vibe is pretty small.
10 years ago
yeah but not *that* small.
10 years ago
An Olive Garden breadstick Party Sized
10 years ago
I think it's 2 gay guys.
10 years ago
....and that boner you just got is worrying?
10 years ago
I bet she could taste her own shit for weeks.
10 years ago
Definately looks like two dudes, thats just nasty
10 years ago
This vid is just fucking not right. specially with 2 dudes.
10 years ago
I suppose if the dude really knew what he was doing he could maneuver that up through the large intestine..but that just seem unreal.
Anyway, cool party trick.
10 years ago
I remember seeing this... oh, 5 or 6 years ago, as a .gif image. It's nice to see it at a decent size and with sound.
10 years ago
I'm thinking this is a Real Doll.
10 years ago
im impressed. redbicho and Bichhaus really are insync with eachothers bodies.
10 years ago
What came to my mind is "lawn mower" ROFL pull it out fast enough and U can jumpstart his/hers ass!
10 years ago
i'm going to have nightmares for days now
10 years ago
So that's where dildoes come from! ROFL
10 years ago
It looked like it could have been a double headed dildo. Those things I think are like two foot long.
10 years ago
that is a one long shit
10 years ago
yep, longest hemp rope ive ever seen
10 years ago
that is the cleanest rectum evaaaaa!
10 years ago
emm.two dudes.im thinking thats not fare..
10 years ago
not fair that he didn't do it to you?
10 years ago
Were they doing sex to the Knightrider theme tune ?
10 years ago
You know, I kinda always had my suspicions about KITT....
10 years ago
Well I didn't see a picture of Claude...

Oh...wait...
10 years ago
I hope my spine isn't made out of a double-ended dong.
10 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!

users online