points: 1

Another Stupid Bitch Tries To Eat A Spoonful Of Cinnamon

Who's next?

featured

by HankChinaski

submitted October 14th 2007

32 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthytoolman961
not muchoworthyLeiland
comments (32)
First!
10 years ago
Nice of you to drop by.
10 years ago
neat
10 years ago
This video poses a very important question for me: With all the shit eating videos here on Mucho, it would be great to see some videos of first timers eating shit. I mean, for diversity's sake.
10 years ago
well what are you waiting for?
10 years ago
oh sorry I didn't read the first timers part..
10 years ago
lol, quick.
10 years ago
At first I thought she grabbed a beer and was like sweet but then I realized she grabbed a water bottle when the fucking faucet is right in front of her...
10 years ago
oh and its funny how the guy is trying to salvage some sex for the night by saying "you did it though" between his laughs. Its not going to happen lol
10 years ago
"High Five"
10 years ago
He sounds like a retard laughing too...how did he land such a cute broad?
10 years ago
Because he's from America you stupid Ice Back.
10 years ago
"Ice Back" hahaha. Foreign chicks are ugly.
10 years ago
You realize you just called Deja ugly, don't you?
10 years ago
"ice back" new word for me love it lol. =]
10 years ago
smerf, she's not foreign to dik.

That's good enough for me.
10 years ago
Ice Back..hahaha
10 years ago
yak you ice back!
10 years ago
I always knew the term as "frost backs"
10 years ago
Deja know I didn't mean her, but the rest of em are fucking skank.
10 years ago
Great Recovery. She won't be mad at all.
10 years ago
Cool. Thanks for the support.
10 years ago
He's gonna get laid.
10 years ago
More then u will
10 years ago
or more then ur asshole can take
10 years ago
Fail^
10 years ago
Ah better next time
10 years ago
Cinnamon: Every new bulimics friend.
10 years ago
That would be awesome while having sex, haaaa.
10 years ago
HAHAHAHAHA! The only thing that could have made this better would be if she choked to death.
10 years ago
Agreed!
10 years ago
Starrsky. Tell her we'll really start respecting her more.
10 years ago
1:08
"What's wrong.. it's just cinnamon?"
*angry squeal*
*puke* hahahaha
10 years ago
"WHY ARE YOU LAUGHING??"
cus its fuckin funny
10 years ago
damn she has a nice rack
10 years ago
She has nicer everythings than the last one. Let's hope the Cinnamon Man keeps it up...
10 years ago
Give that girl an Oscar
10 years ago
I like how she was coughing out brown puffs there. funny stuff! Now show us your titties!!
10 years ago
that was actually pretty sick she inhaled it like 3-4 times.
she could have chocked to death.
10 years ago
but sadly, she didnt...
10 years ago
My type of woman, cute & stupid!
10 years ago
gotta be at least mildly retarted to hang out with you
10 years ago
^You must date vegetables then.
10 years ago
i wanta see someone try a cinnamon snooder.... not it!
10 years ago
what did she think was going to happen stupid bitch
10 years ago
Damn, she was really cute, I think after that display of pure genius, a dirty sanchez / donkey punch combo was in order.
10 years ago
Staged.
10 years ago
Fucking dumb bitch indeed.
10 years ago
Thats fuckin great.Shes pretty cute too.
10 years ago
What do you get when you cross a blonde, a duck, a bobblehead, and a spoonful of cinnamon?
10 years ago
recover password