points: 2

Thug life fetus

Aint too young to join the game

featured

by GAZBAG

submitted September 14th 2007

0 comments
what do you think? let everyone know!
Thug life fetus
tagged:
votes:
muchoworthyloslobos
not muchoworthy
comments (0)
Do they make guns small enough for dead fetuses to hold? Otherwise, Lil' Redbone here is gonna get jacked.
10 years ago
Ha
10 years ago
Thuggin'
10 years ago
Now that mr. hankchinaski is fucking hilarious "lmfao" to you my friend...."lmfaooooooooo" =D
10 years ago
do you know this person, hank^?
10 years ago
I think he's a cousin or something, on my momma's side.
10 years ago
that couldn't be.. that would mean-.. he's my father!?
10 years ago
We are? Yay!!
Let's throw the bbq already fuck. =]
10 years ago
Pimpin' that little yellow blankie.
10 years ago
He go hard.
10 years ago
Nah, his bones aren't even matured yet.
10 years ago
Gangsta 4 lyf. Str8 outta Wombton!
10 years ago
Is that near South Cervix?
10 years ago
Yeah, it's also by South Lips street.
10 years ago
Don't go into the Uterus Projects! Even the aborted fetuses 'll woop yer ass!
10 years ago
Yeah, I'm a big fan of Thighs Ave. though.
10 years ago
He be representin da illest shit out there. You think the hoes he pimps are even younger than him?
10 years ago
He's the blingiest premie in the maternity ward.
10 years ago
lol
10 years ago
Nice bling.
10 years ago
He'll only take it to the nearest pawnbrokers so he can get some drugs.
10 years ago
he looks like he's red hot...If he was, i'd light a smoke on him
10 years ago
Representing for the Dead Fetus Posse. They so bad. You can't kill 'em but once.
10 years ago
Yo. u straight tripin dog
10 years ago
*trippin...nevermind. my whiteness revealed
10 years ago
I don't think that was in question.
10 years ago
dik, you imposter!!!
10 years ago
wait..

dik is white!?
i don't know if i want to talk to you anymore, dik, this might really screw up our relationship. and with "this" i mean the color of your skin. honkey.
10 years ago
what the fuck?
10 years ago
What the fuck indeed Agent-G!
10 years ago
recover password
most discussed
recent comments