points: 4

Extreme Closeup

Well that's one way to stop

featured

by coupland

submitted September 10th 2007

1 comment
what do you think? let everyone know!
Extreme Closeup
tagged:
votes:
muchoworthyMako
tr_willk
thatdude420
not muchoworthy
comments (1)
...Totally getting close....
10 years ago
...Totally getting confused...
10 years ago
...Wait, What?
10 years ago
oh. I GET IT?
10 years ago
?
10 years ago
??
10 years ago
???
10 years ago
Explain yourself coup!!
10 years ago
Goddamnit! You broke the chain. Thanks.
10 years ago
????
10 years ago
Aww I'm too late.
10 years ago
should I start over?
10 years ago
? x5
10 years ago
GO TEAM..............?
10 years ago
I thought I saw a ghost face on the right side of the picture were the seat is. But if it's not that, I'm just as confused as you guys..lol.
10 years ago
Ooooo. That's creepy. I didn't notice that.
10 years ago
Maybe it's an indentation.
10 years ago
gta might be right, I didnt see that til I tilted my screen around a bit.
10 years ago
Oh yeah, gta2800, looks like a ghost face. And I'm confused as you guys are. I don't know what the picture's title means?
10 years ago
I'm guessing you submitted this as a jpeg instead of a gif
10 years ago
was this supposed to be a gif?
10 years ago
i think the motorcycles following behind are within normal distance riding space, dont you comrades?
10 years ago
Da
10 years ago
You fucking ment to post a gif but posted a jpeg anal pirate bitch titted cock worshiping ballbag slapping shit eating puss swilling cum guzzling piss drinking shirt lifting toilet lingering child raping dog fucking fat chick scatting cunt of a whoring mother fucking asswiping tosser
10 years ago
Been in the sun too long?
10 years ago
You forgot "twat muffin"
10 years ago
He is not a shirt lifter!
10 years ago
Damn, Red. Hitting the Hatorade a little hard tonight?
10 years ago
Just feeling like venting
10 years ago
i thought you were redsun69 for a while
10 years ago
Coup... what happened?!?!
10 years ago
uh yeah, so that was a my bad. it's fixed now, but might take a while for all the servers to understand that. i was busy getting shit together for camping this weekend. don't worry, yak's staying here :P
10 years ago
heh, i like how hard everyone is trying to find meaning in a broken animated GIF. a ghost face...
10 years ago
I think it's probably funnier this way. It's like we know what's gonna happen, but have to use our imaginations (destroyed by tv) to see it.
10 years ago
The ghost face kinda looked like dik.....that is internet gold.
10 years ago
I DUN GHET IT
10 years ago
Oh you will, if you don't fucking shut up!
10 years ago
Dumb ass
5 years ago
recover password
most discussed
users online