points: 1

Emo Fags are so pussies

NSFW

Now this is a real emo pussy. LOL.

featuredshopped

by zxcv

submitted September 5th 2007

1 comment
what do you think? let everyone know!
Emo Fags are so pussies
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
not muchoworthy
comments (1)
Buda Bua Bua Baaaa, Hank's lovin it.
10 years ago
Thanks for posting my shit Deja.
10 years ago
^well well. can u kiss up a little more? dweeb
10 years ago
Well I have been waiting for 3 days or so, and complaining a bit. so, fuck u.
10 years ago
"shit" being the operative word...
10 years ago
Someone needs a razor...
10 years ago
more like hedge clippers
10 years ago
nah, that seems like a job for a weed wacker.
10 years ago
Gas powered too, not those pussy electric ones.
10 years ago
thats a lot of fuzz....
10 years ago
That's nothing compared to the police presence at APEC! Hoo Ahh! Hoo Ahh! I'm here all week!
10 years ago
What has 6 legs and a cunt in the middle of it's back?

A Police horse
10 years ago
^hahahaha
10 years ago
get back in there
10 years ago
zxcv is getting better at photo shop heres a request i want to see dead emos
10 years ago
Dead emos... it almost sounds redundant.
10 years ago
Getting better? I made this the day after the other ones. lol. And Ill see what I can do about "dead emos" I guess. Although they're all dead inside.
10 years ago
Emo fags-Shouldn’t be allowed to live.
10 years ago
damn straight
10 years ago
If they want to die, I know a nice bridge out in San Franscisco.
10 years ago
this is actually pretty damn funny... good job if you did actually do this vxzhsvdldnds.bf whatecer the fuck your name is.
10 years ago
i don't want to be a dick, but i'd probably do it a lot better.
10 years ago
I DO want to be a dick, so I'll say "prove it, Vic"
10 years ago
Hello the names not hard, its on the bottom of you keyboard in order. z x c v. dur! and lets see something vic.
10 years ago
i bet he won't have to bother psing a cock in your face zwhatever
10 years ago
You like to see that wouldn't you, ya homo.
10 years ago
I bet he wouldn't need ps, just take a snapshot.
10 years ago
Don't be hatin now.
10 years ago
I don't hate now, I just hate idiots.
10 years ago
You're sayin you don't hate, but hate idiots? That statement is clearly idiodic, so inturn you hate yourself, goodjob.
10 years ago
It is not idiotic it is an oxymoron. And he stole my favorite avatar ever from Victorious so he is a fucking terrorist. And he was talking about the view on another thread.
10 years ago
LMFAO wheres the original picture?
10 years ago
so you can fap to this hairy triangle?
10 years ago
Now he'll go prancing around bragging about his new fringe to all his emo fag friends.
Fucking great.
10 years ago
What the fuck is fringe, and who says it anyway.
10 years ago
real
10 years ago
Beyond any shadow of a doubt.
10 years ago
recover password
most discussed