points: 1

Pakistani hotel hidden cam video scandal

NSFW

This video is taken inside a hotel room using a hidden camera. The hot lady was undressing and is calling for her man who is undressing, she then stood up and turned off the lights then the man went down on her, licking her body. He went right down to business and fucked her.

featured

by Anonymous

submitted September 3rd 2007

1 comment
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthySquidley
adel
tr_willk
not muchoworthymayame
rking599
comments (1)
Now that is HOT..and first motherfuckers..
7 years ago
Talk about an overly descriptive and seedy description, set up the video nicely, shame it sucked ass.
7 years ago
Be sure to turn up the volume.
7 years ago
Yea, somethings wrong with the audio, I can beraly hear this.
7 years ago
Sounded like a friggan shuttle launch for my computer
7 years ago
T minus 3...
7 years ago
Sounded like the adults on a Charlie Brown cartoon... they talk, but it only comes out as a muffle!
7 years ago
Nuthing like a little pakistani Kush
7 years ago
Hell yes, i really need to fuck me one of these dothead chickies before i die.
7 years ago
pakistani is muslim u idiot
7 years ago
Same part of the world you breath or anus , go stick that lump of shit on your shoulders buck up a camels arse.
7 years ago
*back
7 years ago
Then how come it's called a "paki-dot"? Huh? Yeah, that's what I thought. Never argue with a racial slur.
7 years ago
*never*!!
7 years ago
So middle easterners shave?
7 years ago
Some do, some don't.
7 years ago
u guys r idiots seriously, the dot is a religious thing, that Hindus use, pakistan is a muslim country, America is north of Mexico, we dont call everyone mexican u fuck face (redheadedmutant)

Hindus are indian for those of u that dont know, and also calling a hindu a muslim is like calling the french german, same color...but not even close
7 years ago
oh by the way, camels are used in saudi arabia, afghanistan, dessert ridden countries, clueless idiot, man u know how to make urself look like an idiot ill give u that!
7 years ago
Sooo, what's the scandal?
7 years ago
My thoughts exactly.
7 years ago
Yeah, I'm a little confused about that as well.
7 years ago
He also never got around to fucking her in the video.
7 years ago
yeah.. that's really scandalous..
7 years ago
So its a scandal cause she wasn't married? Or because the guy recorded it?
7 years ago
in islam if you get recorded by a hidden cam you have to have 4 male witnesses attest to the fact that you didn't plant it yourself or they bury you in sand up to your neck and stone you.
7 years ago
They don't even rape her first?
7 years ago
This isn't Islam, though.
7 years ago
You guys speak of Islam as if it's a location
7 years ago
smerf, pakistan = 96% muslim. the remaining 4% is, presumably, unwanted visitors.
7 years ago
coup was that a joke up there^?
7 years ago
because i'm convinced enough to believe it isn't.
7 years ago
Sorry, I was under the impression that Pakistan was mostly Hindu, given it's position next to India.
7 years ago
I just want to bang some arab girl and she has to have that arab nose to, just hope she doesn't smell
7 years ago
Not sure if that's sarcasm, smerf, but majority of Pakistanis are Muslim. And Arabs have beautiful eyes.
7 years ago
One Indian girl I was with was telling me about the muslims in her country. It's 85% Hindu or something and she was bitching about these muslims who always lived in the dirty neighborhoods, did stupid shit, and always wanted special rights and got scholarships and shit just because they were the minority.
7 years ago
vic it was a joke but sadly it was barely a joke. everything i said was mostly true except that's the punishment for being raped. rilly. and before everyone starts with the racist comments, the bible says that if you're raped you have to marry him so it's not just islam.
7 years ago
But the guy has to give your dad 50 pieces of silver. If you're into raping, it could be an expensive habit.
7 years ago
Yeah, my last girlfriend was Arabic. Lebanese former lesbian, actually. Pretty good in the sack, too.
7 years ago
wait.. let me get this straight.. you get raped, and a death-sentence to top it off?
7 years ago
you hafta have 4 male witnesses to agree it wasn't your fault or you're guilty of adultery or fornication, with the strict punishment being death. welcome to islam / christianity / judaism. it's all bullshit.
7 years ago
this is fuckin retarded
7 years ago
that bitch was fine.
7 years ago
indeedy. indian chicks are hawt but they age 20 years in a span of a week after they get married.
7 years ago
hahahhaha^
7 years ago
I never could get used to that stomach bulge on otherwise fine chicks.
7 years ago
bulge?
7 years ago
I've been on Continental flights that have better audio quality than this....
7 years ago
...Man, that was cold. Fucking cold!
7 years ago
1. I didn't see no fucking. Just a dude on his knees getting what appeared to be a hand job.
2.Why turn off the lights? I'ts better with the lights on(IMO)
3.This didn't look like good sex(sex where both partners are horny as fuck and cant wait to just get on each other)
4.What's the scandal?
7 years ago
1. Shut up.
2. Be quiet.
3. Pipe down.
4. Shut your pie hole.
7 years ago
so uh yeah boring.. but damn if that girl didnt have some sexy ass hair. i just wanted to fuck her just so i can pullon it.
7 years ago
Yeah, she was pretty hot. Had nice looking hair, but I'd wait to see how soft it is before I base my "have sex with her or not" judgment on it.

Who am I kidding? My judgment would be based on how horny I am, how hot she is, and how likely I am to get an STD and/or my ass kicked.
7 years ago
You have high standards, smerf.
7 years ago
Actually, I kind of do.
7 years ago
I wasn't being sarcastic when I said that.
My judgement is based on if she is really a she. Which explains why I have a multitude of STDs, 14 kids, and a cracked skull from getting the shit kicked into me.
7 years ago
I still haven’t banged an Indian girl (but I’m working on it). Tried pretty much every other flavor, several times. If this clown in any indication of what my competition looks like and what their skill level is I should have no problem.
7 years ago
You should try it espada. Very good.
7 years ago
And make sure to do something about the audio when you do decide to make a hidden cam vid.
7 years ago
Best sex I ever had was when I was early 20's with a 35 year old indian lady. Absolute best. Everything after that has been like fucking a pizza.
7 years ago
I assume that's a stuffed crust...
7 years ago
Meat lovers.
7 years ago
By the way: Where are the pictures today?
:*(
7 years ago
is deja on strike?
7 years ago
i cant even see the videos
7 years ago
The site is completely fucked for me too. The thumbnails don't even show up. Mucho sucks tonight.
:*(
7 years ago
I thought it was only because of my shitty internet connection, but obviously other people have the same problems. Videos don`t play, no pics, no thumbnails, everything very, very, very slow... It`s a mess!!!
7 years ago
Your shitty internet connection ruined it for all of us, asshole.
7 years ago
yak, pedal faster! the server needs more juice! mush!
7 years ago
Thanks a lot but today everything seems to work as normal. So it can`t be only my fault. ;-)
7 years ago
lmao coup!
7 years ago
that was awesome, the hottest part was when they turned off the lights that made me sooo horny......NOT
7 years ago
I think I can translate some of the dialogue.

"How often does the train go by."

"So often you won't even notice."
7 years ago
Hmm, no thumbnails and the first video hasn't loaded yet...
7 years ago
same here.. i can't watch this vid^
7 years ago
Consider that a blessing. Cause I can and I wish I hadn't.
7 years ago
I think I figured out the scandal. This Paki-tool spent 12 hours and 2 weeks salary renting a hotel room and hiding a camera inside a plate of Babaganoosh.
7 years ago
This gum tastes like rubber.
7 years ago
So was it a Travel Lodge hotel then ?
7 years ago
thats some hot paki action, im paki myself
7 years ago
girl is more in ecstatic.good one.
7 years ago
recover password
most discussed