points: 1

This goes out to you "First" fags

Pwned

featured

by DickNixonJr

submitted September 1st 2007

0 comments
what do you think? let everyone know!
This goes out to you
tagged:
votes:
muchoworthytr_willk
not muchoworthy
comments (0)
Nice scooter...
10 years ago
They made the short bus a little shorter...
10 years ago
lol..
10 years ago
FIRST



post.. third reply
10 years ago
This take White and Nerdy to an all new level.
10 years ago
so this is zxcv
10 years ago
Nice Head!
10 years ago
yet another bad photo shop seriously!!!...... need to practice funny picture no doubt till you see the problems with it
10 years ago
The only problem with this picture is that you are wearing your grey sweat pants which make you look fat.
10 years ago
duhhhhhhrr.. firtht...? heheh *drool*
10 years ago
ha ha
10 years ago
lmao
10 years ago
I hate fat fucks. Fat retarded fucks..worse.
10 years ago
If I was retarded I would get as fat as possible and then rape you retardedly.
10 years ago
And I would point and laugh.
10 years ago
who would hold the camera so we could post it on here?
10 years ago
I will
10 years ago
Oh. so some on here dont like dumb fucks either.
10 years ago
aggressive retards... we need more of those!
10 years ago
the problem with fat people or fat retards too is that they can't reach all the way to clean themselves , thats Y they have that ass stench
10 years ago
They need to make a retard zoo, where good looking normal people like us can go to poke fun at those weird little fuckers, also it'll give them a chance to be productive members of society.
10 years ago
um
red
gingers arent good looking......
10 years ago
Normal? Dumb fucks?
10 years ago
Thunderous man booty.
10 years ago
good name for a band right there dick
10 years ago
.....By word, that is crazy enough to work. I can play bass, who wants to make the mucho band?
10 years ago
ill play the jew harp
10 years ago
That's a pretty retarded way of ripping on them, kinda shit I'd expect on myspace.
10 years ago
By them do you mean fat people or retards?
10 years ago
I think he means people with numbers in their names.
10 years ago
Hey!
10 years ago
I think hank's talking shit Irish.....
10 years ago
Oh yeah.
10 years ago
No, I was being seious.
10 years ago
^serious
10 years ago
Yeah, I thought so.
10 years ago
Way to own hank Irish.....
10 years ago
*Buzzer* wrong
10 years ago
Super, get off my coattails, you bozo.
10 years ago
2p1S , if you dont like us Mucho, retard hating gods, then get your shirtlifting gay ass back over to myspace.
10 years ago
Yeah what does he expect? Mucho isnt really the place for morals & ethics now is it?
10 years ago
sorry to rip on you again red
but here at mucho
its not about hating retards
its about laughing at them
theres a difference
10 years ago
O dang, I guess I should cancel that Mucho pro-choice rally next week then, eh?... I even had some supllied Nazi banners to wave and booze and stuff... oh well
10 years ago
Red forgets, his rips make him one of the retards.
10 years ago
Looks like Humpty Dumpty's kid.
10 years ago
He also looks like that Dursley kid from "Harry Potter".
10 years ago
I want a scooter like that...heavy duty so I can gain a ton of weight and still ride it
10 years ago
Call me scooter!!
10 years ago
nooo... call him stalker bitch.
10 years ago
I'm gonna stalk the shit out of you Bates.
10 years ago
Nevermind, you're boring.
10 years ago
Don't worry Arch, I can handle this chump with 1 finger.
10 years ago
GO FOR IT!!!
10 years ago
you type with 1 finger?
10 years ago
Yes, one on each hand, I'm old mind you.....
10 years ago
1 finger 1 hand...i'm older
10 years ago
damn thats a fat ass.

im suprised a ton of black people arent trying to fuck it.
10 years ago
You racist bastard!
10 years ago
hey, you said it morph, not any of us
10 years ago
Are we forgetting that Morph IS black?
10 years ago
No, we are not.
10 years ago
Done and done.
10 years ago
^Just like a black guy to say that!
10 years ago
officer potato head is keeping an eye on the neighbourhood.
10 years ago
I just looked at this picture and realised its possible I could have a retard child who became fat...oh the shame, id have to hit him/her from my friends.
10 years ago
hide*
10 years ago
I was going to say, you better at least charge 5 quid a head for the chance to watch you hit your own retarded children.
10 years ago
haha
10 years ago
Roll up, Roll Up!
10 years ago
I hope to one day burn fat people for energy.
10 years ago
What will make it even better is that they will have to run on an inclined treadmill, producing more power, to avoid falling into the fire.
10 years ago
I'm going to draw up some plans and patent this shit before you cocksuckers steal my idea.
10 years ago
Its time like this I look foolish. That made me snigger & my mum asked me what im alughin at, didnt fancy telling her.
10 years ago
^ you can mentally correct the appaling spelling there...I cant be arsed. I do realise the irony of this taking longer than just correcting the spelling but its the principle!
10 years ago
I thought a snigger was a really tiny black person...
10 years ago
maybe if he took time to ride the damn thing, he would be a bit smaller around the waist.
10 years ago
That scooter must be made by TIMEX...




...reminds me of my first car...
10 years ago
Hmmmm....I was hoping the kid would have had a MuchoSucko t-shirt on, with "Popeye" as the custom imprint on it.
10 years ago
Last !
10 years ago
Sorry, bitch!
10 years ago
Pwn3d!^
10 years ago
Not!!!!!
10 years ago
recover password
most discussed