points: 0

Japs and gore..

NSFW

..perfect for MS.

featuredmusic videos

by Victorious

submitted August 22nd 2007

2 comments
what do you think? let everyone know!
tagged:
votes:
muchoworthynot muchoworthy
comments (2)
I was just listening to Dir En Grey
10 years ago
Gay. Listen to Gallhammer or GISM if you want some brutal shit from Japan.
10 years ago
I like to fill a gunny-sack full of cinder blocks and stray cats and roll it down a staircase. Now thats music.
10 years ago
I've always felt that "noise" metal was pretty shitty, and very "unbrutal", I currently like Technical Death Metal, mainly because the musicianship is only matched by that of Jazz players and there is a lot of cross over between the genres. Not to mention it is heavy as fuck, look up The Faceless or Necrophagist.
10 years ago
tool has nothing on this band for "dont get stonned in junior high and watch our vidoes"
10 years ago
Pwnbot if you like technical stuff look up Between the Buried and Me.
10 years ago
great music shitty vid
10 years ago
you have it backwards
10 years ago
Damn, I was hoping to see Al Gore because of the title, still good music
10 years ago
Um, What gore?
10 years ago
All I see is alot of blood and thats it
10 years ago
Funky
10 years ago
I'm un inpressed with this vid.
10 years ago
I'm "unimpressed" with your comment.
10 years ago
Repost.
10 years ago
waaa?
10 years ago
all this metal bands act like they are supernatural wizard then in real life they are faggots.
10 years ago
lol plantshit...
10 years ago
Us white people do the whole insanity thing a lot better... mostly because ours isnt fictional
10 years ago
listening to Dir En Grey
10 years ago
Wow, that was fucking intense. Intensely boring.
10 years ago
Talk about stealing an act. Everythings Slipknot
10 years ago
Not my thing, but I won't say it's not music (like many cunts do about hip-hop).
10 years ago
Music - so-so, video - gory, but rather comical more than creepy. You know, I wouldn't mind seeing the Japanese do a remake of Tim Burton's "Mars Attacks!". I'd like to see how fucked up they could make it.
10 years ago
i hate americans listening to jap shit like this. forcing themselves to like it because they think its cool to like something from another culture. barf. terrible music
10 years ago
It's like opera for teenagers.
10 years ago
Sick vid, not so great song.
10 years ago
REPOST!!!!!
the songs called Obscure and there isn't really a point to look up Dir En Grey cuz they dont have anything else like this
10 years ago
If you have NOTHING to offer musically, make a "scary" video.
10 years ago
Not bad overall. The lyrics are at least decent and the video is like real life anime. makes kill bill look like sesame street.
10 years ago
This turns me on
9 years ago
I love Dir en grey no matter how much they change over the years. Kyo(the singer) is the sexiest man on the planet!!!!
9 years ago
recover password
most discussed