points: 5

sexy horse

NSFW

whats going on

featuredfetish

by smilelikeadonut

submitted August 17th 2007

4 comments
what do you think? let everyone know!
sexy horse
tagged:
votes:
muchoworthyPunkyBruiser
loslobos
tr_willk
not muchoworthy
comments (4)
is that bicho under the horse?
10 years ago
it is
10 years ago
It's Bichos natural work place. Normally only does donkeys, must have made his whole week (or should that be hole weak).
10 years ago
zing!
10 years ago
She doesn't look very excited.
10 years ago
well she's seen bigger
10 years ago
well deja was right thats a crazy horse pic
10 years ago
That rig looks cruel!

I kid, dik, I kid.:)
10 years ago
Have you ever seen that movie with Jack Lemmon and Walter Matthau? I cant quite remember the name....
10 years ago
Grumpy Old Men?
10 years ago
Trying to make peace with a pacifist through humor, go figure.
10 years ago
I'm not sure what you're getting at but, I'm not a pacifist.....In fact, well, you know me!
10 years ago
I was trying to talk dik down from his angry tree.
10 years ago
are you still cryin about that man?...christ
10 years ago
Hes joking dik, you seem uptight recently <-coming from a Brit, that means alot!
10 years ago
well the cruel thing was abit of a overreaction on my part ...but not much.i don't care what he says. but that's ALL he says to me. whatever ..meat as meat
10 years ago
What the fuck does "meat as meat" mean? Yuo say that alot and I've never heard it
10 years ago
Plantshit said a long time ago.
10 years ago
^it
10 years ago
Which indicates it doesnt actually mean anything. Plantshit is like an artificial intelligence programme with unfinished algorithms....now & again youll get a little sense but its generally the incoherent ramblings of a retard!
10 years ago
plantshit has a personality factor though. he's crazy yeah but a good crazy
10 years ago
like gary busey crazy
10 years ago
"gary busey crazy" That's good Dik, I'll have to use that one sometime.
10 years ago
haha gary busey crazy.. how do you come up sith that..
10 years ago
The sith? Where?
10 years ago
ehm.. nowhere!! *pushes darth vader back into the closet*
10 years ago
Yay, I'm back : ( I wish I haden't gone.
10 years ago
Welcome back Fugsmucker, but you should have sparted with a stoonerism.
10 years ago
That would make it " Bay I'm yak", but that's just wrong.
10 years ago
So where is Yak?
10 years ago
He & Deja are at her parents house.
10 years ago
*parents basement
10 years ago
Imagine the stunned silence as they walk in to find deja's dad at the computer looking at mucho. Presuming of course her parents don't know about they run this site.
10 years ago
*scratch the "about"
10 years ago
my parents know about the site and ask me how it's doing and stuff. they even tell people when asked what i do for a living. my dad's pretty proud of me for owning my own company at age 27 and stuff.
10 years ago
Hehe... great engineering...^^
10 years ago
Yea, that horse is really hung.
10 years ago
lol, wow now ive seen everything. Never knew horses fucked people, how can that even fit???
10 years ago
ask Bicho, he knows.
10 years ago
I'd post some horse x Girl stuff up here if I could
10 years ago
It's why Bicho has a notoriously bad arse. True story!
10 years ago
*shigh* modern art.
10 years ago
i like how she's wearing the mask as if to hide her identity.
10 years ago
I think the horse wishes he had a mask too.
10 years ago
lmao @ you both
10 years ago
i think the HORSE put the mask on her.
10 years ago
LMFAO at all of that
10 years ago
Looks like Joel-Peter Witkin's work. His stuff is pretty fucking cool (bizarre, grotesque).
10 years ago
That's right, you enjoy his work. I bet you perfome it in real life right? Now stick a horses dick down your mouth and gag it! hank. GAG IT!!!! YOU FUCKING WHITETRASHMOTHERFUCKER..GAG IT!!!
10 years ago
http://www.correnticalde.com/joelpeterwitkin/

Remove any spaces.
10 years ago
who that fuck is that?
10 years ago
is that you as zorro hank? or one of your favorite artist or poets or some shit that you like..What the fuck are you trying to prove man..
10 years ago
that he is not as lame as you.
10 years ago
Dumbfuck, it's the guy that made this picture. If you click on the guy, then more of his pictures come up.

But, you don't need to bother, really.
10 years ago
alright man..keep your cool..man..i'ts ok. you like art..shit..have you notice delilah is up there..Hey delilah yo quiero acer el amor contigo..
10 years ago
Stop stalking her you fucking knob jockey.
10 years ago
you fuck horse cocks bicho
10 years ago
It's been argued for years. What is the true purpose of the Internet? An easy pathway for the exchange of ideas from one learning institute to another? To mash all of our cultures together with availability to all information about our every lives. To leap the barrier of language with easy translator engines and bridge the gap of all societies? No Children, It's this^^conversation right here.
This is what it's really all about.
*smiles brightly*
10 years ago
Wow, I was part of a conversation that represents "what its all about."
*Reaches for bottle*
10 years ago
*Hic*
10 years ago
bitcho, it's almost unbelievable how fucking stupid you are.. really, if you aren't a 12 year old, you sure as hell do your best to make yourself look like one.

hank starts off with a little info(for whoeever is interested), and you respond with this;
"That's right, you enjoy his work. I bet you perfome it in real life right? Now stick a horses dick down your mouth and gag it! hank. GAG IT!!!! YOU FUCKING WHITETRASHMOTHERFUCKER..GAG IT!!!"
hank explains some more, even links us. and still you're trying to get him with your lame zorro jokes..
and eventually, you even dare to say; "alright man..keep your cool..man..i'ts ok. you like art"
who the fuck was freaking out like a little fucking mongoloid about nothing? you!
seriously, if you still don't understand why most of MS thinks you're a little tard, then you maybe even more of a tard than i thought. there.
10 years ago
really, bitcho, your ignorance amazes me..
10 years ago
He he...Just what I was thinking. Nice one.
10 years ago
thanks for posting that link to witkin's stuff, hank. its very different, i like it.
10 years ago
Sure.
10 years ago
Hi ho Silver, get laid!
10 years ago
Aint bestiality illegal in the US and Canada?
10 years ago
Depends on the state. For instance, I believe it's still legal in Washington, though they may have changed that recently.
10 years ago
...so long as you dont have an ice cream cone in your back pocket.
10 years ago
it isnt illegal if no one finds out
10 years ago
haha
10 years ago
She;s pretty damn ugly,i'm surprised the horse was able to get it up
10 years ago
Hey guys, Deja and Yak are gone. PARTY!!!!!!!!
10 years ago
what's your idea of "party"?
10 years ago
Take off your clothes, WOOOOOOOO!
10 years ago
yeah, i though so, sorry, looks like it might be a party of one.
10 years ago
NOPE!! I just got NECKED!!! WHOOOHOO Sword fight!!!!
10 years ago
now it's a party.
10 years ago
C'mon, you know you want to. We can spam the site, say what we want and not get banned. Break the rules. WOOOOOOOO!
10 years ago
McMurphy: We're just having a little party.


Orderly Turkle: Party my ass this ain't no nightclub!
10 years ago
good book.
10 years ago
Yep.
10 years ago
Ill have to read that.

Yes I had to Wiki the reference..
10 years ago
TOGA TOGA TOGA TOGA.....this is the party right?
10 years ago
Wooooo!!! *starts dancing naked*
10 years ago
Damn smerf..Cant take you anywhere.
10 years ago
*Gropes Delilah*
10 years ago
*pukes over girlslaughingatyou*
10 years ago
*Whips out penis and shakes it on the slightest suggestion*
10 years ago
WOO HOO....Hanks shaking his thing!
*Bleurgh*
Sorry Starrsky...
10 years ago
you know i never thought about this whole ban-free atmosphere
10 years ago
Watch out dik. Someone may have been given special banning authority, with instructions to watch YOU closely. Not saying I know anything about that, though.
10 years ago
hahahaha
10 years ago
so someone still has access to "the button"?...damn...
(puts clothes back on)
10 years ago
Am I too late for the party? *already was naked*
10 years ago
You just get home?
10 years ago
^ coughcoughTiredGuycoughcough

*slips in cheekycovs sick*

Jack & coke PLEEEEEEASEE
10 years ago
I will just sit down here and watch the excitement here develop if you should see, um see, zzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzz.
10 years ago
WOOOHOOOO....YEAH...Let's go streakin! C*hick*'mon! Everyone, lets go STREAKIN!
*heads for the door*
10 years ago
That reminds me of Will Farrell in Old School.
10 years ago
*closes the door*

rofl hahahahahaha ..WE GOT HIS CLOTHES!!!
10 years ago
total silence
10 years ago
^ignore that
10 years ago
Damn, they've got all my clothes.

Oh well.....
TOGA TOGA TOGA TOGA
10 years ago
* awkwardly sitting in silence over in the corner, hoping no-one notices me and makes me leave the first party I've ever been to.
10 years ago
I noticed you forgot to put the * at the end of your statement... now get the fuck out of here
10 years ago
Hey, you fucking weirdo, you weren't invited. Get the fuck outta here. [said while licking Delilah's shoe]
10 years ago
*Drop kicks Hank*

Get away from her!!!
10 years ago
I wouldn't lick that, it's been up my ass.
10 years ago
yours too Arch....
10 years ago
*Bursts back in with more booze*
YEAH.....eh? Yours to Super?
10 years ago
Yay, more booze! Who's purple strap on is this?
10 years ago
Must be Kojach's. Who let that ass pirate in?
10 years ago
If more girls don't show up, we're gonna have to order some strippers!
10 years ago
Does anyone have OhSnap's number?
10 years ago
*Dials 911*
Yes orificer send the *hic* strippers right now! Pronto! ASAP! Hello....
10 years ago
*starts dancing around like the guys from Green Leaf*
10 years ago
One girl does not make a party. I'm gonna go get my Trish Stratus Cardboard cut out.
10 years ago
So I missed another good party...story of my life.
10 years ago
Missed? Yak and Deja are gonna be gone for Days. Party On!!!!!!
10 years ago
I've just been behind the couch rigging a C4 charge...
10 years ago
*moves to the kitchen quickly and quietly*
10 years ago
I've got some felt pens, who's asleep already?
10 years ago
Kojackoff, he's on the couch over by DickNic.
10 years ago
We need to watch Fugsmucker, he's running two threads at the same time and he let it shlip..shorry..slip that he might be Yak.
10 years ago
Wha ya duinnnn...ya fukaaa, Fug imna kick yourrr arssssse
10 years ago
the banning shit you guys keep carrying on about isn't funny, and i'm pretty sure i told you all a while ago to drop it
10 years ago
Woah, threats of violence. I'm gonna be handing out bans all over the place :)
10 years ago
SHIT! ...LEG IT!!!
10 years ago
Told you, I fuggin tolt you..Fugshmucker iss Yak in dishguise
10 years ago
Ahm a running after you boy!
10 years ago
(Only joking Deja, honest.)
Shit, it's me that's running now!
10 years ago
Not a chucking fance.I left already.
10 years ago
I lucking feft before you.
10 years ago
Btw I found a shoe on my way out and it smells of shit, who does it belong to?
10 years ago
I'm with Boom. LEG IT!!!!!
10 years ago
*starting to come round*
Wha?...Who?...Shit?...C4?...Yak?...Deja?
LEG IT!!
10 years ago
awww , I just got here w/ the keg.
10 years ago
Ahhhh, just in time. :)
10 years ago
Shhhhhhh, party starts again at 12:00, mucho time.
10 years ago
Damn, Deja was like mom coming home early!!
10 years ago
Yeah, I was jackin off too.
10 years ago
uhhh, can someone give me directions?
10 years ago
I hope we don't all get grounded.
10 years ago
Ever been to LA?
10 years ago
Yeah, It's the First pic at 12:00
10 years ago
i'm on my way to the local store for some booze, i might be late.
10 years ago
Don't dottle, we need you for fodder.
10 years ago
The MS store sells Booze?
10 years ago
deja, why are you taking our banning jokes so seriously? i don't know if you've noticed, but they're 'JOKES'!!
we're not constantly terrified of being banned, and we know you guys don't do it just like that, but you must really let it go now.. if we can't make jokes about that, than your 'free speech'speech was a fucking lie, i'm sorry, i don't want to piss you off anymore, but i'm sure i'm not the only one feeling about it this way.. you don't give a shit if we make racist jokes or whatever, but when we make jokes concerning you/yak, you immediately go back to angry-deja mode..
10 years ago
why can't you see it from our perspective, they're harmless jokes, we don't have hard feelings towards you or yak, but i'm starting to get annoyed by how much i have to watch my words around you, lately..
seriously, if that dik-banning thing never happened, you two(or at least you, cause yak hasn't really said anything about it since the incident) would also laugh about these banning jokes..
10 years ago
fuck, i could really need some backup guys.. :P
10 years ago
I'm right behind you Vic.
Admittedly about 300 miles behind you, but I'm still there.
10 years ago
finally.. i was starting to feel lonely here!
10 years ago
*says nothing while lookin not quite scared but certainly concerned
10 years ago
seriously i think the banning jokes are really funny.and its not insulting at all to anyone so ...
10 years ago
I agree Vic, except that I've been irritated about it from the beginning.

"i told you all a while ago to drop it." like she's speaking to a bunch of kids.

She can be a real humorless bitch. I think she's got a lemon shoved up her box.
10 years ago
see you in a month hank
10 years ago
Im behind you too Vic, granted im a little back, just out of banning distance...you know what Deja is like, I dont want to go getting caught up in the banning proceedings.
10 years ago
I find some of the banning jokes funny, but sometimes folk take it a bit too far.(Hank: She can be a real humorless bitch. I think she's got a lemon shoved up her box.) Free speech? Yes, but maybe not the best way to talk about the boss.

10 years ago
Free speech ? You only get that in a democracy (if you're lucky). Do we get to vote on who to ban? no? Then the best we can hope for is a benign dictatorship. If you can't say what you want on MS then where the fuck can you? If MS members can take a couple of weeks 'away' for a DUI in their stride, then a ban from MS should be nothing. Punishment=Power. If the punishment is meaningless then the power is diminished. Stand up for fucks sake.
10 years ago
nobody dares ban me
10 years ago
it was pretty funny the way she showed up like that in the middle of the party....perfect timing. anyways dejapoop it was archman that started the party . I told him it was a bad idea and we'd get in trouble but he said fuck it they're not gonna oppress me. ( he sounded drunk too) sorry arch she dragged it outa me
10 years ago
Errm...not quite what I meant, but its better than silence.
10 years ago
I did stand up, but my pants fell down. *blush*
10 years ago
also mrs deja said she might be kind enough to requisition us a chat room. that'd be cool.. love you deja. you and me deja..you and me
10 years ago
see you guys in a week
10 years ago
A chat room!! Fuck no. Thats like all those divorced Dads on a Saturday spending "quality time" with their kids. The real deal just happens, you can't give it a place, that just kills it dead.
10 years ago
Yeah deja must have posted while I was typing the handing out bans thing. That really was perfect timing. I was frightened.
10 years ago
Yeah, when Deja's avatar showed up I almost felt as if I was doing something wrong. I'm a free thinker and I'll be banned...er...damned if someone is gonna tell me what I can and cannot say.
10 years ago
coconuts you're already using this as a chatroom. think about it...u just have to wait longer for someone to tell u ur a dick
10 years ago
if you dont want to participate theres lots of poo videos you can search
10 years ago
quite a few people here would like a chat room.. shit why not...and what the hell does it have to do with divorced dads?
10 years ago
we have projects we're planning that need real time contact man
10 years ago
yeah, like our plan for global domination.
10 years ago
Well you guys must be right, what the fuck would would I know.
10 years ago
I'm just in a shitty mood I guess.
10 years ago
I've never been in a chatroom so I wouldn't know , but there must be a difference between them and MS otherwise I wouldn't be here. I just get tired of all the fucking rules and MS didn't seem to have any, that was the attraction...maybe I was wrong.
10 years ago
theres rules alright. no idea what they are but i've definitely broken them
10 years ago
coconut has a point!!!!

On here if you want to comment then comment, you just pop in & out when you want. In a chat room it wouldnt be the same, when the topic runs dry you get stuck in the "ummm" "errrr" "yeaaa" depths of a conversation. The way it is done here works, its full of random pot shot in various places. There are a few long threads but it could go badly wrong.
10 years ago
I vote 'NO' to a chatroom.
10 years ago
mostly all the bad stuff is hanks idea
10 years ago
sorry hank
10 years ago
and vic
10 years ago
those two guys together is like the Lennon/Mccartney of buttholes
10 years ago
thank you ..I'm here all week ... try the regret
10 years ago
^ignore all of above...way too tired
10 years ago
What Oranje just said is exactly what I was trying to get across with the divorced Dads/quality time thing. Oranje just said it more directly. I should try that sometime.
10 years ago
it's not a 'chatroom' it's an irc server. and admin's been working on it while we were gone, but i guess after reading all that it's not what you guys want, so, i'll stop him while he's ahead. and just because we were at my parents doesn't mean they don't have a computer
10 years ago
Oi! Stop spying on us & enjoy your holiday!
10 years ago
i think its a good idea..you know you cant listen to us.
10 years ago
it wasn't a holiday. just a family bbq and going through some things my mum had been storing that belonged to my baba. we're home now
10 years ago
*whispers*
They're always watching us....
10 years ago
I think its a good idea too...Yea chatroom !
10 years ago
I vote NO on the chatroom.
10 years ago
fuck!
10 years ago
deja why are you so cranky at the mostly nice people here?
10 years ago
you're mucho's mom
10 years ago
i almost feel like stealing 20 bucks from your purse
10 years ago
Come on Dik, get behind it
Chatroom, chatroom, chatroom.
10 years ago
Whats a baba....anyone?
10 years ago
i got sun-burnt on the drive home. i thought i was doing something nice for you guys with the irc server, but it's not wanted. why shouldn't i be cranky?
10 years ago
baba is grandmother in ukrainian
10 years ago
you're older than me, dik
10 years ago
i want it i think it would be fun..fuck super hes old..i want to diss bicho in real time!
10 years ago
What the hell coco, you were against the chatroom 15 minutes ago?
10 years ago
who says its not wanted? listen asses. try it if it doesnt work dont do it..."i fear change" achat room *shiver...but things will be ..slightly different?!
10 years ago
Dik has the uncanny ability to get under your skin Deja.....fabulous.
10 years ago
you were dejaploop i appreciate it even if these other noobs dont
10 years ago
noobs.. i said noobs hehe
10 years ago
Some of you need a chat room so the personal shit doesn't get plastered all over a random submission. Nobody has to hang around there, it's just a smoother way to hold a conversation should one strike up or coordinate another devious plot or real time flaming of idiots.
10 years ago
dik youll be wishing you listened to me when people stop coming to MS as often because they dont want to go into the chatroom & equally dont want to be seen as avoiding the people who are in the chatroom.
10 years ago
exactly
10 years ago
Mark my words, George Orwell has nothing on me!
10 years ago
i see your point oranje but hopefully people wont give too much about that shit here..fuck...this shouldnt be this complicated .. give it a shot man jesus..what if it changes??? *shiver
10 years ago
No, as well all know chairman is an idiot...noone listens to him! Im right, im telling you it would happen!
10 years ago
like chairman said its an option
10 years ago
Peer pressure at work on Muchosucko? You got to be fucking kidding me.

A bunch of people were predicting the demise of comments because some people exchanged email addresses and started using MSN.

Submissions are still what pulls it all together no matter how much more entertaining the comments are.
10 years ago
I agree with boom. It would undermine the site.
10 years ago
MS good! Chatroom bad!
10 years ago
Just stop & think about it. Chatrooms are made for people who just want to go, talk & hold a conversation. MS isnt that type of a place, its more of a drop in centre where you can just pop in and out whenever you want.

Take for example the email addresses we all swapped, they dont get used that often because there isnt any need! The same would happen with the chatroom the eEtiquette would cause people to leave MS because of the reasons i mentioned in th earlier post!
10 years ago
...infact fuck it, like chairman said it could make a good 'Plan B' for the odd occasion. As long as its kept apart from the main site.
10 years ago
I change me vote to YES.

Fucking, chairman, hes always right, goddammit!
10 years ago
Deja..Serious question: Is there a technical problem with running long threads on MS? apart from the time-lag.
10 years ago
A chat room would be hard work with the time zone thing. Even on MS I don't get the new stuff 'til 5:00am (sleepy-time), then go to work, get home at 6:00pm. A lot of the comments are 12-13 hours old by then and some folk are going to bed. I can't quite see it working.
10 years ago
I don't care what CoTB, Boom and Borrach say. I still think it would be detrimental to the MS community/family.
10 years ago
Im actually undecided, that why I say go for it, if it doesnt work then we can get rid, but you never know..
10 years ago
I know I won't be using it, hell I even deleted the MSN messenger because it was fucking annoying.
10 years ago
there's no issue with long threads. other than finger cramps from scrolling forever? i just though an irc server might be nice to bum around when there's nothing else going on. oh well. i'm just a chick, not like i have good ideas ever
10 years ago
not to sound like a kiss ass but id like it
10 years ago
Shut up kiss ass!
10 years ago
jesus christ, deja! i write a whole paragraph for you, and you don't even mention it !? :P i want a reaction, at least to know that you read it, so that it wasn't for nothing..
anyway, i think and IRC server is a good idea, for things like livecam-raids and other random stuff.
10 years ago
*an
10 years ago
Deja we never said that...I feel bad now!
10 years ago
just let admin continue working on it, don't mind the whiney people, there's no reason to object to anything that might come in handy..
10 years ago
I fear change.
10 years ago
.....and I don't want all the Mucho limp dicks paging me every 2 fucking seconds. You know that's what's gonna happen.

Well, fuck! I am the only one to oppose it, so, I guess we let it ride and we'll see what happens.
10 years ago
*Wakes up with an intense hangover*
Mnaa, cough. What did I miss? Where are all my clothes? Why am I wearing a toga?
10 years ago
damnit, she's really ruthless.. i tried defending us, guys, but it seems she's ignoring it..
10 years ago
ok now i agree with hank.
10 years ago
verdict - bad idea
6 years ago
poss, if you dont stop wandering off like this im gonna have to put you in a home
6 years ago
but... but... i was doing research!
6 years ago
whatever you say, grandpa. now back to your room, its time for your medication
6 years ago
hey the horse is hung like me heh heh heh..........*sigh*
10 years ago
Why are you still here?
10 years ago
The fuck? That's not a horse cock!
10 years ago
...I'm not really sure I want to know, but why do you know that?
10 years ago
actually that doesn't look like a horse wang!! and smerf you really don't want to know how i know that
10 years ago
I think it DOES look like a horse penis, I saw them on vets shows etc...you know, when they wank the horse off into a tube to collect its sperm.

+ I live in Yorkshire, a lot of horses having sex in alot of fields.
10 years ago
i'll take your word oranje...for a second there i almost googled horse penis images..whew!
10 years ago
hahaha

That would be an interesting addition to your google recent search history.
10 years ago
lol
10 years ago
hehe
10 years ago
Admit it Dik, you did google images didn't you. Just to be sure...
10 years ago
haretrinity turns me on
10 years ago
a spotted horsecock?.. i don't think so..
10 years ago
i swear i had it typed into my google bar and realized horse penises????...hehehe
10 years ago
I think I'd prefer to see Sexy Whores
10 years ago
Lol
10 years ago
do you mean whores or horse?
10 years ago
Can't he mean both?
10 years ago
So there were freaks way back in the day. And now their offspring are the ones eating poo
10 years ago
Why aren't you at the party.
10 years ago
what party??
10 years ago
Its further up this page, Starr. Its a long thread which is started by Arch & its full of comments with actions in *, for example *Arch sits & thinks about Starr kissing girls*

P.S. Apologies for questioning your intelligence before, ive since figured you out...you come at things from a stange viewpoint but youre pretty funny.
10 years ago
The party thread is about 4 threads up from this one & it ends with...

"cheekycov says:
*Dials 911*
Yes orificer send the *hic* strippers right now! Pronto! ASAP! Hello...."

Just scroll up a little.
10 years ago
Great, now I've got that image in my head...
10 years ago
Me sitting and thinking?
10 years ago
Yes you, you little sex pest!
10 years ago
I feel so bad about myself suddenly.
10 years ago
And so you should, young man!
10 years ago
Fugs, how was the Redneck fest?
10 years ago
^ oh yeah haha Tractor pulling..?

Fug you bloody weirdo!
10 years ago
:((( Had a great day at the tractor pull up until the big boy's finals. Got to the puul-offs to decide the championship, and Team Popeye (Dutch) pulled the sled, and the ballast weight broke free and hit him. Ended the competition there and then. Event closed immediately, I saw him moving, but I don't know if he survived. Bit of a shitter really.
10 years ago
So where's the vid?
10 years ago
I do have one on my phone but Ill bet one appears on youtube before long. I was at the startline.
10 years ago
a dutch guy died? that's horrible!!
;)
10 years ago
Yeah, I just found out today that he died :(

RIP Jan van Alphen.
10 years ago
the pull-offs??
10 years ago
Dirty boy! Go stand in the corner.
AND KEEP YOUR HANDS AWAY FROM YOUR POCKETS!!
10 years ago
in the pull-offs i guess everybody wins
10 years ago
I love this ad you got her Yak, Shakira is Limber
Looks like she is double jointed, I bet that comes in Handy!
10 years ago
here*
10 years ago
THIS IS ART!!!!
10 years ago
the harness is really what makes him stand out.
10 years ago
recover password
most discussed

below are mucho's most discussed submissions of the last 12 hours. join in on the discussion!